|
Oppskriften på en god musikk-kveld det vettuMilenko skrev:Tok trimturen tidlig i dag, opp på en fjelltopp i nærheten av der jeg bor, så da er det bare å nyte resten av dagen med god samvittighet...
Huset for meg selv, anlegget ferdig oppvarma...
God helg ;D
fantastisk, kos deg ;D ;DMilenko skrev:Tok trimturen tidlig i dag, opp på en fjelltopp i nærheten av der jeg bor, så da er det bare å nyte resten av dagen med god samvittighet...
Huset for meg selv, anlegget ferdig oppvarma...
God helg ;D
Krysser fingra for deg også, skal nok holde for oss begge om det blir to vinnere med sju rettejokris skrev:xxx fingra for deg og lottoen ;D har ett par horn på hånda jeg, men da trenger jeg lotto hjelp jeg au
ha en god helg
hvis de står oppå hverandre er det vanlig å kjøre gjengestenger gjennom beina; ellers går det kanskje å befri sponklossene fra avkappet og lime de inn i de beina, eller stikke ut i skauen og grave etter litt leire ;DMilenko skrev:Av og til passer dagsform, anlegg osv. så himla bra sammen at alt blir følelser og emosjoner.
Steike hvor bra den Fostex driveren spiller, i love it...
En dag skal storebroren inn i anlegget
Men så over til noe praktisk, lagde meg jo et lite rack av to Ikea lack bord i dag, kappet bena og de er jo helt hule innvendig og nå er sponklossen i enden borte, lite og lett får en helt ny betydning...
Er det noe man kan fylle bena med for å få litt mer masse tro, barnas plastalina ;D
Må ikke glemme -->Milenko skrev:Føler for litt gammel seattle grunge i dag, Soundgarden, Stone temple pilots og litt eldre 90 talls fra mine unge dager![]()
Hmmmm, hva med nirvana da ? de er grunge med store bokstaver for megMilenko skrev:Da var pliktene unnagjort, går på tabletter som holder meg våken på natta for tiden, men nå er barna trygt i barnehagen, kona på jobb og jeg har huset for meg selv.
På tide å pleie sjelen ved hjelp av smektende toner, en real ego dag til ære for meg selv og åpen baffel løsningen som står for fall i løpet av de nærmeste ukene...
Føler for litt gammel seattle grunge i dag, Soundgarden, Stone temple pilots og litt eldre 90 talls fra mine unge dager![]()