Så har jeg da fått hørt på disse to noen ganger i de siste dagene.ErosLoveking skrev:Da har jeg bestilt "Songbird", mitt tredje og siste forsøk på Cassidy. "Live at Blues Alley" og "American Tune" har fått sjansen flere ganger i heimen i de siste ukene. Overhodet ikke overbevist, alt jeg hører er hifivennlig, resirkulert bluesjazz.ØivindJ skrev:Har du hørt Fields of gold?Pink_Panther skrev:Eva Cassidy. Hadde det ikke vært for snørr og tårehistorien rundt henne så hadde vi ikke hørt om henne.
I samme slengen bestilte jeg Dire Staits - "Making Movies"
Kjenner allerede nå at jeg blir litt skjelven, bleksvett og småkvalm. :-X :-X
Ikke si at jeg prøver ihvertfall. :![]()
Eva Cassidy er og forblir tannløst kjedelig. "Songbird" intet unntak. Hun er herved død og begravet (for andre gang :
Når det gjelder Dire Straits så er jeg fortsatt litt usikker. Må vel sjekke ut et par titler til, før jeg evt. legger de død.
"Making Movies" ble satt på i skrivende stund. Inntrykket er foreløpig at plata åpner greit med "Tunnel of Love" og "Romeo and Juliet" , dog for lange låter begge to, men i forhold til resten av plata, som bare ender opp i en pregløs suppe, så holder de til ståkarrakter.
Innen de fleste sjangere så er det ekstremt få album som holder løpet ut. Noen "låter" og resten kjedelig fyllmasse. Her intet unntak.