|
DKW, Auto Union, rulla noen sånne i nabolaget mitt også, dengang jeg var ung og håpefull.Om ikke merkelig så i hvert fall ikke veldig vanlig. Min far hadde en sånn da jeg var liten på 70-tallet, kan ikke huske å ha sett fler enn hans den gangen. Lett gjenkjennelig lyd.
Vis vedlegget 1141564
Full score,
2-takter?Om ikke merkelig så i hvert fall ikke veldig vanlig. Min far hadde en sånn da jeg var liten på 70-tallet, kan ikke huske å ha sett fler enn hans den gangen. Lett gjenkjennelig lyd.
Vis vedlegget 1141564
Toyota bruker jo det også på endel modeller.Merkelig: Noen Mercedes-modeller kommer til å være utstyrt med BMW-motorer fra og med 2027.
https://mercedesblog.com/mercedes-will-use-bmw-engines-from-2027/
Var en god periode de ikke kunne det...De kan jo motorer.
BMW er en forkortelse for Bayerische Motoren Werke AG
Så den kunne faktisk bli styggere!
Det er ingen formildende omstendighet! Noen (Musk) kan jo bli inspirert!Heldigvis så er det bare AI som har vært frempå?
Hadde det vært AI så ville jo bilen enten hatt tre eller fem hjulHeldigvis så er det bare AI som har vært frempå?
Er vel ikke godkjennt til veiene i det meste av EU, så bare i Norge??Så en cybertruck utenfor den lokale Remaen for noen dager siden, og den er enda styggere i virkeligheten! Det trodde jeg ikke gikk an.
Er ikke typegodkjent hverken i Eu eller Norge, men pga noen nærmest Kafka aktige regler så godkjennes den som bruktbil om den i minst ett halvt år har hatt amerikanske skilter. Selvfølgelig, som ny er den livsfarlig på våre veier, som brukt, vel velEr vel ikke godkjennt til veiene i det meste av EU, så bare i Norge??![]()
Enig i, at den er stygg som faen.
Ref min kommentar #2544.Så en cybertruck utenfor den lokale Remaen for noen dager siden, og den er enda styggere i virkeligheten! Det trodde jeg ikke gikk an.
Kanskje ikke, men near encounter of autism kan muligens hevdesUndrer litt rundt det å se en Cybertruck "in real life", kvalifiserer man da etterpå til å få penger fra NAV på grunn av PTSD?