Aha!Den var til Toskens innlegg før ditt![]()
Aha!Den var til Toskens innlegg før ditt![]()
Føler med deg! Hadde også angret på å dumpe hele samlingen.Ikke gå helt av hengslene her når det kommer til COTC, orginalen er så god at det skal litt til for og overgå den. Har orginal mastern på en hard disc her og den låter utrolig bra, ikke noen vinyl utgaver overgår den![]()
Glemmer aldri sjokket da jeg hørte denne første gang- som16 åring og ukjent med Reggae .. Dæven det var bra!Aaah, glemte nesten
Bestilte enda en UHQR. Begynner å bli som Ash Ketchum! Gotta Catch 'Em All!
Vis vedlegget 1153602
Angrer ikke på det, det er penger jeg kan bruke på andre ting. Men jeg ser gleden du viser med dine vinyl kjøp og ikke minst og spille de, unner deg det av hele mitt hjerteFøler med deg! Hadde også angret på å dumpe hele samlingen.![]()
Bare banditter fra Gressvik! Jeg er en Veum gutt!Siden du opprinnelig er en ekte Gressvik gutt,
Ventet på den fra en eller annen...Er det ikke på Veum det er "høl i gjerdet"?
Ja, om ca 10 dager!Har du EP platen av det next day? Er noen kule versjoner og låter som ikke er på platen
Vis vedlegget 1154246
Var du egentlig bekymret for at det ikke skulle ordne seg?Omsider, etter uker me ææh, nja og uff, i dag satt det. Jeg satt jo opp reoler, noe som gjorde at lyden ikke lenger satt som jeg ønsker, særlig i bass. Når det kommer til bass er jeg sterk tilhenger av DIRTesten for å sjekke om det sitter. Vet nøyaktig hvordan den skal låte for at jeg skal være fornøyd. Ikke bare skal alle tre toner tydelig være til stede, men de skal ha riktig klang. Ingen uling ved 50, ingen lettfotet 60 og alle 3 skal vibrere som en stram streng. Vel, nå sitter det!
Av annet gledelig, to spennende pakker i dag!
Vis vedlegget 1154447
Vis vedlegget 1154448
Faktisk litt! Men testet ut en ny tilnærming som krevde litt forsiktige steg, men nå tror jeg aldri jeg har hørt strengene strammere. Det var veldig morsomt!Var du egentlig bekymret for at det ikke skulle ordne seg?
Veldig kjekt å høre. Det bekrefter mitt innlegg i en annen tråd. Ingen grunn til å stresse med rett verktøy. Det ordner seg joFaktisk litt! Men testet ut en ny tilnærming som krevde litt forsiktige steg, men nå tror jeg aldri jeg har hørt strengene strammere. Det var veldig morsomt!
Nja, måtte hente frem REW.Veldig kjekt å høre. Det bekrefter mitt innlegg i en annen tråd. Ingen grunn til å stresse med rett verktøy. Det ordner seg jo![]()
Nei, ingenting Nova gjorde galt, jeg hadde bare lyst til å leke med delepunkt og tester asymmetrisk deling.Kan vi spørre hva Nova hadde lyst å gjøre som du var uenig med?
Kødd. Her skal jeg liksom glede meg over en føkkings UHQR plate i dag, så kommer du med en kubikk platerKom hjem fra butikken, hva står på trappen?
En bombe?
Vis vedlegget 1154462
Nææ, bare tullet!
Vis vedlegget 1154463
Jaggu ha de ikke endret omslaget på de to siste, 00021 og 22
Vis vedlegget 1154464
Og flere er på vei!Kødd. Her skal jeg liksom glede meg over en føkkings UHQR plate i dag, så kommer du med en kubikk plater![]()
Tror ikke jeg gidder å hente den ene platen, nå tok du gleden helt fra megOg flere er på vei!![]()
Spennende. Kan du beskrive dette noe nærmere?Når det kommer til bass er jeg sterk tilhenger av DIRTesten for å sjekke om det sitter.
Jeg gjetter at det erSpennende. Kan du beskrive dette noe nærmere?
Godt tips, skal sjekke. Hvis jeg blir stille på sentralen, så er det fordi jeg har problemerJepp, enkel men svært avlørende test! Du har 50Hz boomboomboom gjennom hele låta som lett kan bli svulstig og for dominerende, du ha 60Hz som veldig mange ganger kan være nesten helt borte eller for svak, også har man den dypeste som kan bli svampete, "dobbel" eller treig om ikke alt er på stell. Selv om den setter rommet i bevegelse skal den ha relativ lik klang som de to andre.
Ja, jeg vet jo at de ikke er identiske, men det er liksom som man intuitivt vet når det er riktig. Synes alltid det er vanskelig å sette ord på indre prosesser.Har aldri fått de helt like og ikke vet jeg om de skal være det heller
Så ikke for meg at du liker Delillos. Du hater jo Neil Young hvis jeg husker rett
Så ikke for meg at du liker Delillos. Du hater jo Neil Young hvis jeg husker rett![]()
Kunne ha værtEr han med i Delillos?!!
Holder med perfekt homeostaseJa, jeg vet jo at de ikke er identiske, men det er liksom som man intuitivt vet når det er riktig. Synes alltid det er vanskelig å sette ord på indre prosesser.