Fra spøk til fjas, hvordan sortere du? Jeg har tatt alfabetisk og sorter på etternavn. Nå vil jeg gjør om og sortere på fornavn og band helt likt Discogs.
Skikkelig Modern Talking fan er duTenk! Helt siden starten av 2024 har denne massen med plast okkupert verdifull kubikk i Grotta. Om ikke lenge er alt stablet og sortisert!
Vis vedlegget 1143824
Vinylen har jeg noen kategorier, utvalgte diskografier og en generell alfabetisk på etternavn. Kommer nok til å gjøre det litt annerledes med CDene avhengig av hva som dominerer, men skiller affal ut skandinavisk, klassisk og metall og har en mer generell hovedsamling med musikk jeg lytter mer på. Føle seg litt frem. Vurderte også fornavn, men Dylan er liksom Dylan, Bowie er Bowie osv, droppet det.Fra spøk til fjas, hvordan sortere du? Jeg har tatt alfabetisk og sorter på etternavn. Nå vil jeg gjør om og sortere på fornavn og band helt likt Discogs.
Sorterer LP og CD også på fornavn. Dvs. samme sortering som rippede CDer har når de er lagret på hardisk. Dvs. F.eks. The Beatles, havner på T….Fra spøk til fjas, hvordan sortere du? Jeg har tatt alfabetisk og sorter på etternavn. Nå vil jeg gjør om og sortere på fornavn og band helt likt Discogs.
Tror jeg fint klarer å irritere min kone på egenhånd, men takk for tilbudet!Dersom det er av interesse, kan eg tilby gode innspel på korleis ho kan alfabetisera innhaldet i kjøkenskapet.
Jeg er ute av skapet forlengst...Va med ett walk-in vinyl/cd closetett Shy prosjekt
![]()
Med andre ord, du gjør dette:?Tror jeg fint klarer å irritere min kone på egenhånd, men takk for tilbudet!![]()
Hvis du henger alle cdene i speilen på bilen så blir du ikke tatt av laseren til politiet, bare til info.Tenk! Helt siden starten av 2024 har denne massen med plast okkupert verdifull kubikk i Grotta. Om ikke lenge er alt stablet og sortisert!
Vis vedlegget 1143824
Håper det fungerer enn alle wunderbaumene jeg hadde i min bil i ungdommen, hans majestet konstabel likte ikke de.Hvis du henger alle cdene i speilen på bilen så blir du ikke tatt av laseren til politiet, bare til info.
Hvis du henger alle cdene i speilen på bilen så blir du ikke tatt av laseren til politiet, bare til info.
The Shy velger kunder med lave krav til gjennomføringVa med ett walk-in vinyl/cd closetett Shy prosjekt
![]()
Sludder å vås! Du får til det meste!The Shy velger kunder med lave krav til gjennomføring![]()
Ser tosken har rundt 3500 plater og det er litt over 0,5 m³ - Nesten 35 meter hylleplass.Hvor mange cd har du?……. Ca to kubikk![]()
Hmm, ca halvparten av estimatet du gjorde nå du og Roald var her. Tipper ca 5k jeg. Plass til ca 4k i reolen.Ser tosken har rundt 3500 plater