Ja, møblet har begynt å endre utseende ettersom mer og mer har kommet på plass!Får litt retro feeling når platene ble plassert![]()
Ja, møblet har begynt å endre utseende ettersom mer og mer har kommet på plass!Får litt retro feeling når platene ble plassert![]()
Lov å stikke innom en dag og beundre.Gratulerer med lekre hyller A. Tommel opp fra møbel mannen Vipa. De overgår seff det meste av det jeg har vært borte i etter 34 år i bransjen.![]()
Ja, det er høyt oppe på haifai agendaen, bare få unna et par sykkelritt og en konfirmasjon så sender jeg en PM, renser mine gamle gullører og tar på siklesmekkLov å stikke innom en dag og beundre.![]()
#metooLiker den Petty-boksen på toppen!
Nesten så du skal bruke vivino haha, så får du plassering i nummer-reolSkiller ut noen diskografier, noen sjangre og jåleplater. Så Toskevariant...![]()
Hva er det?Nesten så du skal bruke vivino haha, så får du plassering i nummer-reol![]()
Über strøkentOg der forsvant omsider bieffekten av naken vegg
Snart halveis nå. Fortsatt ikke 100% sikker på hvordan jeg skal dele inn, men vet at jeg må bli mer ivrig på å skille ut det som skal gjemmes i skapene.
Vis vedlegget 1138822
Har du plass?Flere plater!
Vis vedlegget 1138866
Joa, men skal ikke bestille mange jåleplater til før jeg må flytte mer bak skapdører...Har du plass?![]()
Hva havnet bak skapdørene? Abba og lignende?Joa, men skal ikke bestille mange jåleplater til før jeg må flytte mer bak skapdører...
Nyere GenesisHva havnet bak skapdørene? Abba og lignende?![]()
"Lynni sings Sabbath", one can only dream..Nei, litt traust musikk som Simply Red, Nazareth, Pink Floyd, Sabbath, Lynni Trekrem osv
Simply Red havner i skrot nisjen, sammen med Taylor Dayne og Rick Astley. Kjedeligere en å se maling tørke!Simply Red burde få hedersplassen, kjempe band
mvh
Får du håndverk?Dere forstyrrer meg!Dette var en jævli jobb! Gleder meg til CDene skal sorteres!
![]()
Du får starte med minutt-for-minutt filming/kommentarer da da…Dere forstyrrer meg!Dette var en jævli jobb! Gleder meg til CDene skal sorteres!
![]()
Ser ut som @inselwind er den reneste trollmann på sløydenOg der forsvant omsider bieffekten av naken vegg
Snart halveis nå. Fortsatt ikke 100% sikker på hvordan jeg skal dele inn, men vet at jeg må bli mer ivrig på å skille ut det som skal gjemmes i skapene.
Vis vedlegget 1138822
Nja, han har nå ikke sløydet platesamlingen min.
Hvor mange cm bredde har hyllene? Rundt 35 cm?Og der forsvant omsider bieffekten av naken vegg
Vis vedlegget 1138822
Ja, nøyaktig 35cm. Godt øyemål duHvor mange cm bredde har hyllene? Rundt 35 cm?
Får vente til @inselwind har vokst ut av neste verksted...Har du klausul på innkjøp av flere moduler?![]()