Takk herren og skaperen!(Tok en video, men ble alt for stor fil.)

|
Takk herren og skaperen!(Tok en video, men ble alt for stor fil.)
Hva spilles av musikk?En liten video fra dagens besøk i hula.
/Ruby![]()
Hva spilles av musikk?
Bare lurte på hvem den lekkerlubne kjekkasen i sofaen var!Takk, sjekkes utFin film av den flotte grotten din forresten
![]()
Boks til Tosken
men ikke en Toskeboks
Den skal ned i Grotta, det skal ikke Tosken nå
Vis vedlegget 1128247
Ankommet mener du? Ja! Takk!![]()
Dette som er på vei?
Gratulere uansett!!![]()
Det er vel eeh jævlig braEt jævla lysshow
men nå er CD-faen resampla, reclocka og referert til temperaturstabilisert klokksatan
Leonard gikk pokker opp to oktaver og holder tonen...
Vis vedlegget 1128315
Et jævla lysshow
men nå er CD-faen resampla, reclocka og referert til temperaturstabilisert klokksatan
Vis vedlegget 1128315
Jeg har lest at @inselwind har materiale til dører i røkt bjørk.Et jævla lysshow
Du er ikke aleneGratulerer igjenSå mye som skjer her at jeg sliter å følge med.
![]()
Holder øynene på den ja!MUTEC – Digital Audio Equipment – High End | Professional Audio - ASTRALIUS
MUTEC Germany - Manufacturer of Digital Audio and Video Studio Equipmentwww.mutec-net.com
Denne som evt. er neste fra Oktober av?
Snakket, med @inselwind i dag! Skal nok mer enn en liten lunk i bua for å holde bøgdefolk nede!Jeg føler virkelig med @inselwind, det er krevende nok å levere arbeider nå inn mot ferietid - og så få et slikt uhell midt i fleisen, gode tanker sendes i alle fall oppover til Mjøstraktene.
Snart dåp på denne boksen?Et jævla lysshow
Vis vedlegget 1128315
Kan fort tolkes som obskøn, fist in box liksom.Jeg foreslår FISTELBOKSEN.
Det er vel kanskje derfor den har rødt lys.Kan fort tolkes som obskøn, fist in box liksom.![]()
Gratulerer med nytt lysshowFøler det står ganske på stedet hvil her jeg...
Da blir vel du Fistetosken.Kan fort tolkes som obskøn, fist in box liksom.![]()
Ja, helvete! Hvorfor gjøre det enkelt?Nå har du klart å gjøre avspilling av CD mye mer komplisert og avansert enn Vinyl
Respekt![]()
En problemstilling som må belyses.Grattis!
Personlig er jeg veldig skeptisk til alt lys som ikke er dobbelt blindtestet![]()
Blålys?Ja, helvete! Hvorfor gjøre det enkelt?
Kan vi ikke bare se på det som min meningsløse utskeielse?Andre har kabler og føtter, Tosken tiltrekkes av blinkende lys!
![]()
Sukk! Glemte jo at du var medlem av målemafian! Kan du stille med to blinde, så koker jeg kaffe!Grattis!
Personlig er jeg veldig skeptisk til alt lys som ikke er dobbelt blindtestet![]()