Og tømmer jeg den kontinuerlig med Boney M musikken min regner jeg med at du dukker opp ved min siste avskjed...Du har jo tilsammen 13,2 Kva strømforsyninger du skal mate![]()
Grattis nok en gang. Bra begrep du introduserte der gitt, lytteinnstilling og humør betyr mye.Nå virker det som jeg er over nyerversangsten! Idag låt alt fantastisk!![]()
Ække et jævla Tesla anlegg!Legg på batteridrift så er du der.![]()
Batterier er for trege der. På lavspenningskilder er det perfektLegg på batteridrift så er du der.![]()
Sluttet å drikke! Viktig å være edru i dette miljøet...Grattis nok en gang. Bra begrep du introduserte der gitt, lytteinnstilling og humør betyr mye.
Har jeg gnagsår eller podagra låter alt dårlig , men etter en hvil og god middag med vin låter alt meget bedre.
Ellers så syns jeg at alkohol hjelper for det meste, både mot gikt og ved innspilling av nytt utstyr
Det han opplever med en nedtur etter noen dager er helt vanlig med tanke på (nå banner jeg i kirka igjen) innspillingssyklusen. JA DET KAN MÅLES!!!Grattis nok en gang. Bra begrep du introduserte der gitt, lytteinnstilling og humør betyr mye.
Har jeg gnagsår eller podagra låter alt dårlig , men etter en hvil og god middag med vin låter alt meget bedre.
Ellers så syns jeg at alkohol hjelper for det meste, både mot gikt og ved innspilling av nytt utstyr![]()
Så hvorfor holde målingene hemmelig? Og hvorfor nøye seg med fattige 0,01% vreng, om han mener vi kan høre endring i brøkdelen av dette over en to ukers periode?Det han opplever med en nedtur etter noen dager er helt vanlig med tanke på (nå banner jeg i kirka igjen) innspillingssyklusen. JA DET KAN MÅLES!!!![]()
Jeg skal høre med han om han har noe skjermbilde? Det måles lettest på trekant-pulse THD.Så hvorfor holde målingene hemmelig? Og hvorfor nøye seg med fattige 0,01% vreng, om han mener vi kan høre endring i brøkdelen av dette over en to ukers periode?
Kan jeg vise deg bilde av min kabelsalat, så kommer du og rydder?...apropos kabler! Ingenting gir meg så sjelefred og ro i lyden, enn orden i kabelsalaten.![]()
Hvis dine Dynaudio er i nærheten teknisk/konstruksjonsmessig av mine eks-høyttalere, Confidence C-4, så er de tungdrevne. C4 var grunnen til jeg endte opp med Ymer. Andre power-amps klarte ikke å drive dem skikkelig, og det var spesielt merkbart i bass-gjengivelsen. Det skal sies at jeg ikke prøvde Mc'ene du hadde..Er høyttalerne dine så tungdrevne?
Legg på et dieselaggregat så er du der! hahaÆkke et jævla Tesla anlegg!![]()
Holder jo ikke med skjermbilde, et studie må presenteres! Tviler ikke på at kretsen endrer seg over tid. Men det påstås at vi systematisk skal klare å skille disse endringene over en tidsperiode gitt mengdene andre variabler i kjeden? Hvorfor er dette temaet viktig egentlig? Er jo ikke slik at jeg må tilpasse bruken før og etter!Jeg skal høre med han om han har noe skjermbilde? Det måles lettest på trekant-pulse THD.
Hadde C4 Platinum tidligere, den er trikle down av flaggskipserien Evidence...Hvis dine Dynaudio er i nærheten teknisk/konstruksjonsmessig av mine eks-høyttalere, Confidence C-4, så er de tungdrevne. C4 var grunnen til jeg endte opp med Ymer. Andre power-amps klarte ikke å drive dem skikkelig, og det var spesielt merkbart i bass-gjengivelsen. Det skal sies at jeg ikke prøvde Mc'ene du hadde..
Vis vedlegget 1122856
Jeg tviler sterkt på at Bladelius har tid til å lage en studie på emnet. Men han har nok både utstyret og evnen til å både måle og høre.Holder jo ikke med skjermbilde, et studie må presenteres! Tviler ikke på at kretsen endrer seg over tid. Men det påstås at vi systematisk skal klare å skille disse endringene over en tidsperiode gitt mengdene andre variabler i kjeden? Hvorfor er dette temaet viktig egentlig? Er jo ikke slik at jeg må tilpasse bruken før og etter!
Jeg handler ukritisk, så lenge jeg ikke blir minnet på hvor mye tøv og kjepphester som finnes i denne idretten! Spør Hasnes!![]()
Jepp! Er faktisk ganske støl i gåsehuden nå. Det er så spennende å oppdage nye ting! Og akkurat i det jeg skrev dette, bevret det fra veggen på en måte jeg ikke har lagt merke til før! Stakkars huden min...Til slutt er jo ørene og gåsehuden fasit uansett hva noen måle apparater sier![]()
You go dude !!Beste løsning er å ikke gjøre en dritt og bare nyte det som det er!
Skal hverken ha trefas trafoer eller batterier. Men kan ringe en trikkær å få ham til å strekke ny kabel, sette inn ny sikring og sette opp 3 stikk, mens jeg ligger ved poolen og slikker sol...![]()
Javvist, med alkometer.. unntat eieren her da.Det han opplever med en nedtur etter noen dager er helt vanlig med tanke på (nå banner jeg i kirka igjen) innspillingssyklusen. JA DET KAN MÅLES!!!![]()
Skal ikke legge kablene i rør med flytende nitrogen når du først er i gang?Men da har jeg sjekket opp, så neste steg blir en ny superkurs til anlegget. Enda en nevrose ticket av...![]()
Kjenner du noen østblokkere som gjør det billig?Skal ikke legge kablene i rør med flytende nitrogen når du først er i gang?![]()
Nå trur jeg at du tuller litt her…kan ikke måle trekantpulse THD med alkometer veit du🥸Javvist, med alkometer.. unntat eieren her da.![]()
Enda en jeg må ta i skole! At det kan være så vanskelig å forstå at Boney M er verdens beste band og Farian er Gud!Seriøst lissom???Baccara neste antar jeg
Alle liker en bad boyEnda en jeg må ta i skole! At det kan være så vanskelig å forstå at Boney M er verdens beste band og Farian er Gud!
Jeg har aldri spilt EJ frivillig, kjenner heller ikke til noe annet enn hittene. Har jeg gått glipp av noe?
Ikke megetJeg har aldri spilt EJ frivillig, kjenner heller ikke til noe annet enn hittene. Har jeg gått glipp av noe?
På denne skiva er faktisk alle låtene man liker! Dette er et mesterverk imo. Trenger bare denJeg har aldri spilt EJ frivillig, kjenner heller ikke til noe annet enn hittene. Har jeg gått glipp av noe?
Sant nok, mye bra derPå denne skiva er faktisk alle låtene man liker! Dette er et mesterverk imo. Trenger bare den
Smaken er som baken. Men alt han ga ut frem til ca. -75 er klassikere. Jeg har fått sansen etter å hatt samme utgangspunkt som deg.Jeg har aldri spilt EJ frivillig, kjenner heller ikke til noe annet enn hittene. Har jeg gått glipp av noe?
Jeg skal gi han en sjanseSmaken er som baken. Men alt han ga ut frem til ca. -75 er klassikere. Jeg har fått sansen etter å hatt samme utgangspunkt som deg.
UK originaler er dessuten ganske rimelige. Jeg har funnet flere på Shabby..