Trane skrev:
Satet på nettopp tittekasse nettopp og kom helt uforvarende og uskyldig inn i et nummer med to eneggede homsetvillinger hvis musikalitet og estetisk sans får tidligere tiders juksepaver Milli Vanilli til fremstå som geniale.
Faen ass...tror jeg fikk utslett....
Irland...?

For de som har sett "Charlie og sjokoladefabrikken" så var de kliss like to Umpa-Lumpa'er! ;D
Nei, saken er at
Norge hadde den klart beste låten!
Enkel var den, ja. Men musikken virket ekte og rytmene fengende og annerledes. Og så er det jo ikke så mye man kan få til på bare 3 minutter.
Bare synd at Øst-Europa ikke er klar for Afrikanske rytmer utført av kolorerte artister. De har jo i flere år hatt nok med å komme seg vekk fra det kommunistiske åket, og det gjør de ved å lage dårlige kopier av vår vestlige musikk. Å komme drassende med Afrikanske rytmer skaper da bare full forvirring....

;D
Skal i den sammenheng ikke si noe om rasisme, men det jo nok av mørke fotballspillere som har fått sitt pass påskrevet ved opptreden østpå....
Nei, for meg var dette den siste spikeren i kista for MGP. Snakker meg om dekadanse! For å sitere Obelix: Forfallet har begynt...! ;D
Ps: Vet dere at Manfred Manns Earth Band vurderte å stille i den Engelske Finalen av MGP i 1981? Men de trakk seg da de fikk høre at melodien kunne være på max 3 minutter. Tre minutter er jo ikke mer enn en gjennomsnittlig keybard-solo for mr. Manfred...
Pps: Hvorfor jeg ikke brukte av-knappen? Enkelt og greit fordi jeg har en sønn på 12 og familiefreden er viktigere enn min egen egoisme...