Melodi Grand Prix 2011

2m

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2002
Antall liker
1.746
Sted
Skien...
Torget vurderinger
1
Endelig finale! Nå er det bare å gi faen i alt annet å bare nyte den flotte musikken. Vil spesielt trekke frem Hviterussland 8)

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.061
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Du glemte å skrive [ironimodus på] [/ironimodus av]

F

fjellvåk

Gjest
Jeg befinner meg (heldigvis...) i et TV fritt område men ser at noe har kikket på...
"Antrekkene er så heslige at foreldre bør legge barna sine før sending, mener en ekspert."

Ja jeg vet jeg kan se på nett TV men det blir dypsenking, ikke f...om jeg senker meg helt ned der.

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
7.943
Torget vurderinger
4
Satet på nettopp tittekasse nettopp og kom helt uforvarende og uskyldig inn i et nummer med to eneggede homsetvillinger hvis musikalitet og estetisk sans får tidligere tiders juksepaver Milli Vanilli til fremstå som geniale.

Faen ass...tror jeg fikk utslett....

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
21.164
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
2m skrev:
Endelig finale! Nå er det bare å gi faen i alt annet å bare nyte den flotte musikken. Vil spesielt trekke frem Hviterussland 8)
Ferdig snart?
Tenkte å lese text-tv på Nrk, men ikke før svineriet er over :-\

leon

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2008
Antall liker
194
Sted
Trondheim
lars_erik skrev:
2m skrev:
Ferdig snart?
Mute ;)

Ole Borgenvik

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.10.2010
Antall liker
413
Sted
Sandefjord
lars_erik skrev:
2m skrev:
Ferdig snart?
Var da fælt til demonstrering. Det finnes en mute-knapp som sagt.

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
21.164
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Olbor skrev:
lars_erik skrev:
2m skrev:
Ferdig snart?
Var da fælt til demonstrering. Det finnes en mute-knapp som sagt.
Det har du rett i. Får gjøre det, lukke øya og la det stå til! :-\

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
50
Sted
Oslo
Dette må være den dårligste melodi grand prix på veldig lenge :'(

Det spørs om man ikke skal finne på noe annet til neste år...

U

utgatt60135

Gjest
Ja, det var ingen som hadde noen topp sang. Men fortjent seier synes jeg. Tross alt.

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
21.164
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
f skrev:
Dette må være den dårligste melodi grand prix på veldig lenge :'(

Det spørs om man ikke finne på noe annet til neste år...
Anbefaler laksefiske og sjø-ørretfiske. Eller så kan man jo også lytte til musikk ;)

McLaren

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
275
Torget vurderinger
11
Lyngen skrev:
Ja, det var ingen som hadde noen topp sang. Men fortjent seier synes jeg. Tross alt.
Belgias acapella var bra, men kom ikke forbi semiefinalen. Tyskland synes jeg var bra, men hadde ikke noe i gp å gjøre.

Finland hadde en knall låt. ellers stort sett søppel.

McLaren

Finn M

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.09.2008
Antall liker
1.219
Torget vurderinger
6
Trane skrev:
Satet på nettopp tittekasse nettopp og kom helt uforvarende og uskyldig inn i et nummer med to eneggede homsetvillinger hvis musikalitet og estetisk sans får tidligere tiders juksepaver Milli Vanilli til fremstå som geniale.

Faen ass...tror jeg fikk utslett....
Irland...? ;)
For de som har sett "Charlie og sjokoladefabrikken" så var de kliss like to Umpa-Lumpa'er! ;D

Nei, saken er at Norge hadde den klart beste låten!
Enkel var den, ja. Men musikken virket ekte og rytmene fengende og annerledes. Og så er det jo ikke så mye man kan få til på bare 3 minutter.
Bare synd at Øst-Europa ikke er klar for Afrikanske rytmer utført av kolorerte artister. De har jo i flere år hatt nok med å komme seg vekk fra det kommunistiske åket, og det gjør de ved å lage dårlige kopier av vår vestlige musikk. Å komme drassende med Afrikanske rytmer skaper da bare full forvirring.... :eek: ;D
Skal i den sammenheng ikke si noe om rasisme, men det jo nok av mørke fotballspillere som har fått sitt pass påskrevet ved opptreden østpå....
Nei, for meg var dette den siste spikeren i kista for MGP. Snakker meg om dekadanse! For å sitere Obelix: Forfallet har begynt...! ;D

Ps: Vet dere at Manfred Manns Earth Band vurderte å stille i den Engelske Finalen av MGP i 1981? Men de trakk seg da de fikk høre at melodien kunne være på max 3 minutter. Tre minutter er jo ikke mer enn en gjennomsnittlig keybard-solo for mr. Manfred... ;)

Pps: Hvorfor jeg ikke brukte av-knappen? Enkelt og greit fordi jeg har en sønn på 12 og familiefreden er viktigere enn min egen egoisme...

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.181
Torget vurderinger
4
gismo skrev:
Birdman skrev:
Nå må Azerbaijan bygge kulturhus.
Tror nok dette blir en kostbar og tøff oppgave for dem :eek:
Tror ikke det er noe problem, de har oljepenger men litt skjevere fordeling enn oss.

Topp Bunn