Medlemsmøte i nynorsklauget.

G

Gjestemedlem

Gjest
Audiophile-Arve skrev:
Sak 7: Oppo sin nynorskspelar - heider og ære til dette produktet?
Eg reiknar med det er Oddo spealeren som er så mykje omtala på AVforum du her visar til?

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Komponenten skrev:
At eg no skal omtales som "billeg kvinnfolk" skal eg prøve å ikkje la gå innpå meg.
Nei Kompo billeg er du ikkje!! Du er da kvinnfolk etter deg forstår, og kvinnfolk er ikkje billege, langt mindre gratis om nokon skulle gå i fella og tru det! Eit "ho-kjønn" er den dyraste leiken nokon mann kan ynskje seg! ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Vær stolt av det du venen min. ;) :D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Spiralis skrev:
Komponenten skrev:
At eg no skal omtales som "billeg kvinnfolk" skal eg prøve å ikkje la gå innpå meg.
Nei Kompo billeg er du ikkje!! Du er da kvinnfolk etter deg forstår, og kvinnfolk er ikkje billege, langt mindre gratis om nokon skulle gå i fella og tru det! Eit "ho-kjønn" er den dyraste leiken nokon mann kan ynskje seg! ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Tøysegutten.

Eg går i pluss, eg tjener mer enn eg bruker. :)
De fleste damer jobber i dag vet du...

ODDO-spilleren var utrolig bra. Lurte bare på hvorfor ikke alle skjønte med en gang at den sto på hodet...selv eg skjønte jo det...

G

Gjestemedlem

Gjest
Komponenten skrev:
ODDO-spilleren var utrolig bra. Lurte bare på hvorfor ikke alle skjønte med en gang at den sto på hodet...selv eg skjønte jo det...
Jau, du har jo særs god erfaring med å snu saker på hovudet då. ::)

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Komponenten skrev:
Spiralis skrev:
Komponenten skrev:

Tøysegutten.

1. Eg går i pluss, eg tjener mer enn eg bruker. :)
2. De fleste damer jobber i dag vet du...

3. ODDO-spilleren var utrolig bra. Lurte bare på hvorfor ikke alle skjønte med en gang at den sto på hodet...selv eg skjønte jo det...
1. Det er ikkje for alle likt.
2. Men tener dei nok? Kona mi er lærar, ho også, så då...
3. Det var iallfall moro å lese dette.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Komponenten skrev:
Tøysegutten.

Jau kona mi jobbar også. Om ho går i pluss veit eg ikkje, har ikkje rekna på det på den måten. ;) Du får spørja Hr. Komp så få du sikkert bekrefta at han ikkje har rekna på lønsemda han heller. Vi er vel glade i dykk sjølv om de kostar ein slant. :D Og om de går i pluss er det berre bra, men ganske uvesentleg tykkjer eg då. ;D :-*

G

Gjestemedlem

Gjest
Spiralis skrev:
Jau kona mi jobbar også. Om ho går i pluss veit eg ikkje, har ikkje rekna på det på den måten. ;) Du får spørja Hr. Komp så få du sikkert bekrefta at han ikkje har rekna på lønsemda han heller. Vi er vel glade i dykk sjølv om de kostar ein slant. :D Og om de går i pluss er det berre bra, men ganske uvesentleg tykkjer eg då. ;D :-*
Jau, ein kan ikkje vera småleg om ein skal halde kvinne. Slekt bit dei seg merke i og finn fort ein ny eigar. God dressur med godord og godbitar og fine turar no og då er noko ein må påreikne i vellukka kvindehald.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Spiralis skrev:
Komponenten skrev:
Tøysegutten.

Hm.. Fikk et veldig sterkt inntrykk av at du HADDE regnet på det på den måten eg.. ::)

Tror ikkje nokken regner på det på den måten her i huset heller, det e vel andre ting som bekymrer han mer... 8)
Men vi e vel glade i dokkar selv om dokker ikkje e så billige i drift dokker heller... ;D

Send en høflig mail til oddo-importøren du Arve... e vel det beste vi kan få ut av denne saken..

Topp Bunn