Oddgeir har helt rett, jeg har tenkt akkurat det samme, man kommer neppe til å le av bilder som dette med Obama i hovedrollen:
De som nå ler nå av Bush, kommer i alle fall til å bli bra streng i masken om det skulle skje.
Det er nærmest en forpliktelse for mange å hate USA, det kommer til å bli et problem for dem nå når de mest sannsynlig får Obama som president, de kan ikke omtale en farget mann på samme måte som de har omtalt Bush, de kan ikke fremstille han som en idiot på same måte som de har gjort med Bush uansett hvordan det går, for hva vil de bli kalt da?
Derfor hadde det vært kjekt om Obama ble valgt, jeg har også tro på han som president, jeg tror han er flink, men for å slippe denne evinnelige nedrakkingen av USA og alt som følger med vil nok Obama være gunstig.
Og ellers er det visst helt greit å si at man stemmer på en person fordi han er svart, men man kan ikke si at man stemmer på en kandidat fordi han er hvit
Når man snakker om den venstre-intellektuelle eliten er det stort sett i betydningen den venstre-intellektuelle eliten Honkey, det er de selv, og stort sett bare de, som ser på seg selv som intellektuelle. 8) Og det gjelder selvsagt ikke alle på venstresiden, så pust rolig og slapp av... det gjelder nok ikke deg.. :
Med ditt anstrengte forhold til grupper i enhver sammenheng er det så man sitter igjen med inntrykk av at du hadde noen traumatiske opplevelser med gruppearbeid på skolen en gang i tiden

;D