MARTEN DESIGN og venner.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.505
    Antall liker
    2.944
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Jeg må bare si at slik Marten Form spiller i stua di nå Odder, er så laaaang i fra anemisk i bunn som mange tilskriver Marten sine kreasjoner. Disse "små" Form høytalerne spiller fyldig og men kanskje litt snillt i toppen. Etter mitt syn perfekt i en stue som skal brukes av en hel familie og til alle typer musikk og ikke minst innspillinger.
    Her spiller det en del flatere med Marten MilesIII. Mulig 211 forsterkerne som sørger for et slikt inntrykk ;-)
     

    torem

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Innlegg
    2.935
    Antall liker
    753
    Kanskje det var disse du hørte på ;D

    Mottar gjerne forslag til passende forsterker - må nok bytte ut min gamle. Skal ikke kjøpe ny før etter sommerferien, men noterer gjerne tips.
     

    Vedlegg

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.505
    Antall liker
    2.944
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Jepp og jepp ;)
    Men de forsterkerne er nettopp solgt....


    Gratulerer og velkommen i klanen.
     

    REX

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.08.2007
    Innlegg
    516
    Antall liker
    6
    Gratulerer med nye høyttalere, torem.
    Disse har jeg lyttet til ved flere anledninger, og de slutter aldri å imponere.
    Mvh
    REX
     
    M

    musicus

    Gjest
    torem skrev:
    Kanskje det var disse du hørte på ;D

    Mottar gjerne forslag til passende forsterker - må nok bytte ut min gamle. Skal ikke kjøpe ny før etter sommerferien, men noterer gjerne tips.
    Det meste er relativt, også prisen på forsterkere, men jeg hadde veldig bra resultat på mine Miles III med rørbasert forforsterker, så mitt stall tips er noe med rør, kanskje en integrert Einstein? ellers er det mange fler rørbaserte rimeligere varianter å velge på som sikkert vil gjøre en meget god jobb...

    mvh
     

    alfao

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.10.2007
    Innlegg
    426
    Antall liker
    122
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    4
    Hei.

    Jeg må bare gratulere dere som har så flotte høytalere..

    Personlig så synes jeg Form er en av de peneste høytalerene jeg vet om....

    Hva er forskjellen på disse og de andre høytalerne i serien rent lydmessig?

    Mvh
     

    oyvjorge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2002
    Innlegg
    2.810
    Antall liker
    566
    Sted
    Akershus,Vestby
    Torget vurderinger
    13
    Var så heldig å få kjøpt et par brukte Miles III! Veldig fornøyd med lyden. Stort rom med luft mellom instrumentene. Liker også klangfargen godt. Melder meg på, her er et bilde:

    EDIT: "klangfargen" var fra Parasound A21 jeg hadde en liten stund. Jeg har byttet så mye utstyr i det siste, så jeg tok feil. Prøvde en Copland effekt nå og det var dønn nøytralt.
     

    Vedlegg

    Odder

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    10.04.2005
    Innlegg
    623
    Antall liker
    4
    alfao skrev:
    Hei.

    Jeg må bare gratulere dere som har så flotte høytalere..

    Personlig så synes jeg Form er en av de peneste høytalerene jeg vet om....

    Hva er forskjellen på disse og de andre høytalerne i serien rent lydmessig?

    Mvh
    Hei!

    Form har veldig mye av det samme som de andre Marten modellene. Ved bruk av Thiel 7" keramikk element til bassen får du den hurtige og kraftfulle bassen som er i alle Marten modellene. From bruker en bånd diskant i stede for keramikk eller diamant som er på de større modellene. Dette gjør at du får en litt mer avrundet og mykere topp. I enkelte oppsett er dette å foretrekke. Form er sånn sett den av Marten sine modeller som er lettest å få til sammen med forskjellig elektronikk og i forskjellige rom.
     

    Trane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Innlegg
    8.166
    Antall liker
    6.853
    Torget vurderinger
    4
    Trondmeg skrev:
    Jeg anbefaler også på det sterkeste rørforsterker til disse. Jeg har sjelden hørt så dårlig match som Miles III og Adyton Opera enda ingen av de er spesielt dårlige.
    Så synd. Marten er av de få jeg synes virker spennende nok til vurdere istedetfor mine Sonus Faber Auditor.....men ikke for enhver pris, og Operaen min blir en for høy pris...
     

    torem

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Innlegg
    2.935
    Antall liker
    753
    Takk for gratulasjoner.
    Er veldig fornøyd med dem så langt, selv med begrensningene som elektronikken min gir. De tilfører en helt ny dimensjon og et detaljnivå til platene mine jeg ikke er vant til. Jeg oppfatter høytaleren som en god "allrounder" og også veldig "rytmisk". At de er pen å se på gjør jo heller ingenting. Dette er absolutt en god "stuehøytaler".

    Med bedre forsterkeri ser jeg for meg at det blir mer "ro og orden" og "rom". Den gamle forsterkeren blir liksom litt "småstressa", den er jo bare vant til små stativere fra før:)
     
    M

    musicus

    Gjest
    torem skrev:
    Takk for gratulasjoner.
    Er veldig fornøyd med dem så langt, selv med begrensningene som elektronikken min gir. De tilfører en helt ny dimensjon og et detaljnivå til platene mine jeg ikke er vant til. Jeg oppfatter høytaleren som en god "allrounder" og også veldig "rytmisk". At de er pen å se på gjør jo heller ingenting. Dette er absolutt en god "stuehøytaler".

    Med bedre forsterkeri ser jeg for meg at det blir mer "ro og orden" og "rom". Den gamle forsterkeren blir liksom litt "småstressa", den er jo bare vant til små stativere fra før:)
    Jeg ser du bruker Holfi cdp, de (Holfi) har jo også noen gode forsterkere, og med min begresede erfaring av disse, (har lyttet endel til de större modellene)minnes jeg at de spiller särdeles lite trisse typisk, kanskje ett alternativ...

    mvh
     

    torem

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Innlegg
    2.935
    Antall liker
    753
    musicus skrev:
    Jeg ser du bruker Holfi cdp, de (Holfi) har jo også noen gode forsterkere, og med min begresede erfaring av disse, (har lyttet endel til de större modellene)minnes jeg at de spiller särdeles lite trisse typisk, kanskje ett alternativ...

    mvh
    Ja, jeg liker Holfi så det kan være et alt. Det eneste er at jeg er ørlite skeptisk til "driftskvaliteten". Og de satser vel mest på flerkanal for tida, det har jeg ikke bruk for. Her kjøres 2-kanal for alle penga. Nåvel, jeg finner nok en løsning etterhvert.
     

    Bx

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.08.2005
    Innlegg
    8.875
    Antall liker
    4.315
    Jeg vil bare nevne at de keramiske elementer kler transistorforsterkeri med sporty kjøreegenskaper og lav forvrengning meget godt. Elektronisk kjøretøy med presis styring, som sitter som klistret til veibanen men som også lar sjåføren få merke hver lille hump i veien.

    Og det mener jeg seriøst. Har man hørt hvordan dette kan svinge med sprek elektronikk så har man også hørt at mye "musikalsk" ustyr egentlig blir litt kjedelig & udynamisk.

    Her i gården går det nye i Accuton & DP, evt ICE. Jeg har andre høyttalere også, men Accuton bringer ut mer lys, mer mørke og mer liv. Jo sprekere forsterkeren er jo bedre låter det. Disse elementene spiller så rent og dynamisk at det trenger ikke snill elektronikk - vel og merke hvis klangbalansen blir rett. Men hvis klangbalansen blir feil så finnes det løsninger på det også. ;) Og da trengs det sprek elektronikk for å ta ut potensialet. 8)
     

    Birdman

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2005
    Innlegg
    2.828
    Antall liker
    10
    Det får'n si :eek: :D.

    Er glad jeg allerede er lykkelig eier av Marten Bird. Ser for meg at jeg hadde blitt fryktelig rastløs og usikker hvis jeg ikke hadde vært det, etter å ha lest denne testen. ;D

    Birdman
     

    REX

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.08.2007
    Innlegg
    516
    Antall liker
    6
    Birdman skrev:
    Det får'n si :eek: :D.

    Er glad jeg allerede er lykkelig eier av Marten Bird. Ser for meg at jeg hadde blitt fryktelig rastløs og usikker hvis jeg ikke hadde vært det, etter å ha lest denne testen. ;D

    Birdman
    Kan ikke si meg mer enig :)
     

    FredrikH

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    58
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    3
    Holder på å kjøpe meg et par Marten Form floor, og er spent på hvordan det blir når disse erstatter mine nåværende Kef iq3 :)
    Selv om det står litt om disse i denne tråden, så vil jeg gjerne høre mer inntrykk og skryt/slakt.

    Hva vil for eksempel være bra forsterkermatch i prisklassen 10-15 tusen?

    Hva av kabler anbefales? Ser at jorma brukes mye, men disse blir rett og slett for dyre.
     

    Signature

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.07.2006
    Innlegg
    374
    Antall liker
    29
    Sted
    Trøndelag
    Dette er en høyttaler jeg fikk låne en stund å jeg syns de spilte en go del bedre en forventet.
    Bassen er stram å kontrollert hele veien.
    Mellomtonen er sånn passe frampå å behagelig.
    Diskanten er noe tilbakelent men en vanesak.
    Designet å finish er det ingen ting å si på!
    Når det gjelder kabler så må du finne ut hvilken forsterker som skal drive disse å matche med denne.

    mvh.kjell
     

    Birdman

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2005
    Innlegg
    2.828
    Antall liker
    10
    Hei Fredrik. Gratulerer med godt høyttalervalg. Har bare hørt Form Floor sammen med temmelig rått utstyr. Potensialet er ihvertfall stort. Ang. kabler så anbefaler jeg så gjerne Hovland sine som er meget gunstig priset i forhold til ytelse. Her hos meg gjør de ihvertfall en meget god jobb mellom Hovland-forsterkere og Marten Bird høyttalere.

    Mvh. Birdman
     

    tore_v1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2007
    Innlegg
    2.181
    Antall liker
    102
    Torget vurderinger
    2
    Jeg har Marten Formfloor selv, og jeg bruker Bertram sølvkabler på mine, som fungerer veldig fint.

    Det kommer litt an på hva slags lyd du ønsker, jeg ville ha noen kabler som ikke var for varme i lyden. Om du har mulighet ville jeg testet litt forskjellige kabler.

    Jeg ville testet en litt potent transistorforsterker med litt frisk signatur, som Bladelius eller Plinius, eventuelt Hegel. Ligger en H200 på børsen nå i alle fall. Selv bruker jeg Embla Coenia monoblokker, klasse D, spiller veldig bra det også :)
     

    torem

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Innlegg
    2.935
    Antall liker
    753
    Fredrik; håper du blir fornøyd med Formfloor. De tar seg i alle fall bra ut! Du bør kanskje vurdere forsterkere som er brukt/demo/på tilbud - det gjør i alle fall jeg. Spørs om du finner en "full price" forsterker til 10-15k som yter Marten full verdighet 8)

    Jeg har hatt Formfloor i 2 måneder nå, og blir mer og mer fornøyd. Vurderer å prøve ut et Holfi-oppsett på mine, mest fordi jeg kjenner Holfi fra før, og jeg liker nok den litt varme/myke lyden. En smaksak selvsagt. Tyske Trigon kunne jeg også ha tenkt meg å sjekke ut. Kabler har jeg ikke greie på - jeg bruker Nordost nå.
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.063
    Antall liker
    7.917
    Torget vurderinger
    12
    Jeg har ikke hørt Form, men Miles III kler og trenger rørforsterker etter min oppfatning.
    Hva med en brukt rørslede?
     

    FredrikH

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    58
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    3
    Rør har jeg dessverre lite kunnskap om. Men ser for meg at jeg ønsker meg noe litt mer plug and play, en integrert transistor sak som heller mot det varme?
     

    Fnatt

    Medlem
    Ble medlem
    14.11.2008
    Innlegg
    26
    Antall liker
    0
    FredrikH skrev:
    Rør har jeg dessverre lite kunnskap om. Men ser for meg at jeg ønsker meg noe litt mer plug and play, en integrert transistor sak som heller mot det varme?
    McIntosh :)
     

    torem

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Innlegg
    2.935
    Antall liker
    753
    FredrikH skrev:
    Rør har jeg dessverre lite kunnskap om. Men ser for meg at jeg ønsker meg noe litt mer plug and play, en integrert transistor sak som heller mot det varme?
    Jeg er nok i samme båt som Fredrik her. Er ikke helt moden for rør enda.
    Men kanskje ved neste korsvei. Ser f.eks. at Audio Royal skal ta inn noe hybrid-løsninger fra britiske AMR til høsten. Mulig jeg kan prøve det etterhvert (jeg bor bare steinkast fra butikken de åpner i Trondheim :)
     

    tore_v1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2007
    Innlegg
    2.181
    Antall liker
    102
    Torget vurderinger
    2
    Miles 3 låt veldig bra hjemme hos Odder på monoblokkene fra Hovland.. Men, nå er vel de langt over budsjett for de absolutt aller fleste..

    Jeg har troen på en kraftig transistor, altså en med en meget god strømforsyning, og om rør skal inn i kjeden finnes det mange gode rør-preer. Men - som alltid - prøv selv, det er dine ører som skal bli fornøyd, ikke mine..
     

    torem

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Innlegg
    2.935
    Antall liker
    753
    Signature skrev:
    Bassen er stram å kontrollert hele veien.
    Mellomtonen er sånn passe frampå å behagelig.
    Diskanten er noe tilbakelent men en vanesak.
    Ok, diskanten kunne sikkert vært litt mer frampå, men ikke noe som plager meg til daglig. Jeg synes bånd-diskanten fungerer bra på f.eks. gitarpop jeg hører mye på, som slagverk/trommer og (akustisk) gitar. Men Formfloor mangler sikkert litt både i topp og bunn i forhold til dyrere Marten. Jeg velger å fokusere på helhetsinntrykket og "spillegleden" til Formfloor som jeg synes er veldig bra, + at en får en smak av Martens "autoritet" på kjøpet (neppe mange ht til 30-40k som har den) 8) Da jeg hørte "Brothers in Arms" på vinyl hos Odder var det som å sitte på første rad og ha Dire Staits lina opp foran deg i stua! Utrolig rom og innlevelse. Skulle jeg begynt å tenkt på evt. mangler i diskanten da ville nok takstameteret begynt å gå ganske fort oppover på Marten produktscala antar jeg.
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.063
    Antall liker
    7.917
    Torget vurderinger
    12
    For det er ikke sikkert det er slik at Form har godt av rør slik jeg synes Miles har det. Miles kan låte litt hardt i enkelte transistoriste forsterkere. En anerkjent og god forsterker ble kastet ut etter 3 minutter av meg fordi det låt helt høggorm. Og forsterkeren er ikke dårlig. Men Miles trives i mine ører veldig godt med rør. Fin tilleggsvarme om vinteren også. Og vakkert peissubstitutt.
     

    torem

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Innlegg
    2.935
    Antall liker
    753
    Trondmeg skrev:
    Fin tilleggsvarme om vinteren også. Og vakkert peissubstitutt.
    Hm, det har jeg aldri tenkt på. Jeg har en veldig stygg peis i stua som jeg skulle ha kastet ut for lenge siden. Kanskje erstatte peisen med noen pene rør ::)
     

    oyvjorge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2002
    Innlegg
    2.810
    Antall liker
    566
    Sted
    Akershus,Vestby
    Torget vurderinger
    13
    tore_v1 skrev:
    Miles 3 låt veldig bra hjemme hos Odder på monoblokkene fra Hovland.. Men, nå er vel de langt over budsjett for de absolutt aller fleste..

    Jeg har troen på en kraftig transistor, altså en med en meget god strømforsyning, og om rør skal inn i kjeden finnes det mange gode rør-preer. Men - som alltid - prøv selv, det er dine ører som skal bli fornøyd, ikke mine..
    Det passer veldig godt med rør til Miles, men det finnes mange slags rør. Noen med hvassere topp enn andre. Prøvde en Copland effekt med Siemensrør, ble litt for mye i toppen, dessuten ble 50rørW for lite. Derretter prøvde jeg en Rouge med 90rørW , det holder fint. Prøvde med flere typer rør og fant noe som passet akkurat min smak. Kan anbefales. Sansynligvis er nok Formfloor litt mindre frempå i toppen pga et annet diskantelement. Det som er fint med rørforsterkere er at man kan skreddersy lyden.
     

    FredrikH

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    58
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    3
    tore_v1 skrev:
    Miles 3 låt veldig bra hjemme hos Odder på monoblokkene fra Hovland.. Men, nå er vel de langt over budsjett for de absolutt aller fleste..

    Jeg har troen på en kraftig transistor, altså en med en meget god strømforsyning, og om rør skal inn i kjeden finnes det mange gode rør-preer. Men - som alltid - prøv selv, det er dine ører som skal bli fornøyd, ikke mine..
    I disse tilbudstider så er det dessverre ikke alt man rekker å høre før eventuelt kjøp, man må nesten bare stole på forhandler, magefølelse og gode råd herfra.

    En kraftig transistor integrert er det jeg er på jakt etter. Noen som har prøvd Ec på Marten? Modellen jeg kikker på er Eci5.
     

    mag

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    02.05.2004
    Innlegg
    432
    Antall liker
    44
    Kjære Marten venner.
    Jeg har ventet på noe fra Marten nå i flere uker. Det skulle sendes i månedskifte juni/juli med DHL.
    Fikk mail fra Odd Arve at de skulle være sendt for over to uker siden, men det har ikke kommet noe.
    Er det vanlig med så lang leveringstid, eller har alle på DHL tatt sommerferie, eller står de muligens hos Martens ennå...?

    Hmm, regner med rask avklaring på dette når Odd Arve er tilbake fra ferie. Håper jo snart å kunne høre på litt musikk igjen.

    Gleder meg virkelig til å høre på de høyttalerne. Bare det blir litt bedre enn min gamle bærbare radio/cd spiller så blir jeg fornøyd.

    Kommer nok med tilbakemelding når disse høyttalerne omsider kommer i hus.

    mvh mag.
     

    Odder

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    10.04.2005
    Innlegg
    623
    Antall liker
    4
    mag skrev:
    Kjære Marten venner.
    Jeg har ventet på noe fra Marten nå i flere uker. Det skulle sendes i månedskifte juni/juli med DHL.
    Fikk mail fra Odd Arve at de skulle være sendt for over to uker siden, men det har ikke kommet noe.
    Er det vanlig med så lang leveringstid, eller har alle på DHL tatt sommerferie, eller står de muligens hos Martens ennå...?

    Hmm, regner med rask avklaring på dette når Odd Arve er tilbake fra ferie. Håper jo snart å kunne høre på litt musikk igjen.

    Gleder meg virkelig til å høre på de høyttalerne. Bare det blir litt bedre enn min gamle bærbare radio/cd spiller så blir jeg fornøyd.

    Kommer nok med tilbakemelding når disse høyttalerne omsider kommer i hus.

    mvh mag.
    Jepp.. da er det avklart!! Det ser ut til at DHL har brukt sykkelbud fra Gøteborg til Oslo.... Det tar tid det med store høyttalere på tilhengern. ;) ;) Uansett, man kan lure. DHL har brukt 2,5 uke fra Gøteborg til Oslo... Fikk tollpapirer fredag ettermiddag, så nå får vi håpe de får ut fingern og får sent disse videre. Det er beklagelig at dere som kunder må vente slik, men når transportselskapene skal bruke så lang tid så er det dessverre utenfor vår makt og håndtere....

    Uansett, gleder meg veldig til å høre inntrykk av disse når de lander i Bergen om forhåpentligvis få dager nå!!!
     
    R

    Roysen

    Gjest
    Jeg må bare få tillegge at bruk for Guds skyld ikke DHL til noe som helst som skal til/fra Norge. De har ikke kontroll på noe som helst og skadehyppigheten når jeg har sendt med de er mye høyere enn med Fedex eller UPS.

    Mvh
    Roysen
     

    tore_v1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2007
    Innlegg
    2.181
    Antall liker
    102
    Torget vurderinger
    2
    Mag/Odder: Hva har du bestilt fra våre svenske venner?
     

    Odder

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    10.04.2005
    Innlegg
    623
    Antall liker
    4
    Roysen skrev:
    Jeg må bare få tillegge at bruk for Guds skyld ikke DHL til noe som helst som skal til/fra Norge. De har ikke kontroll på noe som helst og skadehyppigheten når jeg har sendt med de er mye høyere enn med Fedex eller UPS.

    Mvh
    Roysen
    Vi jobber med saken. Problemet er at Marten i Sverige har avtale med DHL og bruker de til hele verden. De er også forundret over DHL i Norge, for det er jo merkelig at det skal gå på under 1 uke til resten av verden, men at det skal ta over 2 uker for å få det til nabolandet.. Vi har heldigvis ikke opplevd at noe har vært ødelagt grunnet DHL, men at de roter.... JA!!! Husker med gru da de klarte å rote bort Marten Coltrane Supreme, da de skulle opp til Trondheims-messen i 2007. Etter 2 uker å mye etterlysning fant de dem igjen på et lager nede i Øst-Fold... Viste seg at de var lastet på feil bil.... Men nå håper jeg for all del at disse høyttalerne er til oss i morgen eller senest Onsdag slik at "mag" kan få dem!!
     

    tore_v1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2007
    Innlegg
    2.181
    Antall liker
    102
    Torget vurderinger
    2
    Odder skrev:
    Roysen skrev:
    Jeg må bare få tillegge at bruk for Guds skyld ikke DHL til noe som helst som skal til/fra Norge. De har ikke kontroll på noe som helst og skadehyppigheten når jeg har sendt med de er mye høyere enn med Fedex eller UPS.

    Mvh
    Roysen
    Vi jobber med saken. Problemet er at Marten i Sverige har avtale med DHL og bruker de til hele verden. De er også forundret over DHL i Norge, for det er jo merkelig at det skal gå på under 1 uke til resten av verden, men at det skal ta over 2 uker for å få det til nabolandet.. Vi har heldigvis ikke opplevd at noe har vært ødelagt grunnet DHL, men at de roter.... JA!!! Husker med gru da de klarte å rote bort Marten Coltrane Supreme, da de skulle opp til Trondheims-messen i 2007. Etter 2 uker å mye etterlysning fant de dem igjen på et lager nede i Øst-Fold... Viste seg at de var lastet på feil bil.... Men nå håper jeg for all del at disse høyttalerne er til oss i morgen eller senest Onsdag slik at "mag" kan få dem!!

    Å nesten rote vekk et par Coltrane Supreme er jo på kanten av godt jobbet..
    Jeg har rotet vekk litt småting før altså, mistet noen solbriller og slikt, men et par MCS er ikke akkurat småtasser heller, størrelsesmessig og økonomisk sett..
     
    R

    Roysen

    Gjest
    Odder,

    Dette blir veldig OT, men vet du status på Hovland Music Player?

    Mvh
    Roysen
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn