Alle disse 333.X ampene er et mareritt å drive service på.
Alle disse 333.X ampene er et mareritt å drive service på.
Har hatt alle på service. Må slaktes totalt hvis man foreks. må skifte soft start rele.
Troner på toppen av den minst servicevennlige ampen jeg har vært borti.
Veldig fornøyd nå. Roer nok Hifi-nærva en liten stund.Grattis med flott amp og du har en virkelig flott oppsett
mvh
Ingenting å klage på nå neidet låter nok supert
Har ingen personlig erfaring med den men mitt inntrykk er at den koster mer enn den smaker.Noen som har lyst til å dele inntrykk/erfaringer med cd/sacd-spilleren 5101?
mvh
Proffen
Ser den, og tolker det dithen at du tenker at man gjerne må inngå noen kompromiss når man mekker sammen en slik alt-i-ett-spiller. Og det kan meget godt hende er realitetenHar ingen personlig erfaring med den men mitt inntrykk er at den koster mer enn den smaker.
Hvis jeg skulle ha hatt en cd/sacd-spiller så hadde det ideelle vært en cd/sacd-transport koblet til en separat dac.
5101 har jo også streamer integrert, noe som strider i mot min religion.
Jeg har troen på separate og dedikerte komponenter.
Min erfaring er at ren streaming gjennom kvalitets komponenter er om ikke bedre så like bra som en kvalitets cd-spiller eller transport.
Det er det jeg tenker ja, noe som strengt tatt er basert på ren logikk fremfor viten eller erfaring.Ser den, og tolker det dithen at du tenker at man gjerne må inngå noen kompromiss når man mekker sammen en slik alt-i-ett-spiller. Og det kan meget godt hende er realiteten
Streamingfunksjonen er dog i utgangspunktet ikke interessant, og som sølvplatespinner vil den evt fungere som drivverk, koblet opp mot dac i forsterker.
Sacd må videre avspilles vha spillerens dac, de jeg ikke har tilkoblingsmuligheter på forsterker som muliggjør avspilling av sacd via forsterkerens dac......
Det som gjør meg litt nysgjerrig, er jo fremfor alt spillerens kvaliteter som cd-drivverk og sacd-spiller.
ML har jo rykte på seg for å være god, men hvor "amerikansk" det hele låter, aner jeg nada om.......
mvh
Proffen