Marantz sine venner

• Trådstarter Konrad_Johnsen
  • Startdato

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laban MK3

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.03.2016
    Antall liker
    2.300
    Sted
    Plankebyen
    Torget vurderinger
    2
    Beste repratør for Marantz sa 11s3 ?
    Cd delen er helt død plutselig ingen action ikke skuffen en gang går lengere :(
    Knapper på panel å fjernkontroll bruker svært lang tid på respondere ca 1minutt ( ille rare greier ) spiller kan fortsatt brukes som dac så helt død er den ikke . Hvem reparerer for Neby ?

X-Cell

King of the North!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    11.648
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Beste repratør for Marantz sa 11s3 ?
    Cd delen er helt død plutselig ingen action ikke skuffen en gang går lengere :(
    Knapper på panel å fjernkontroll bruker svært lang tid på respondere ca 1minutt ( ille rare greier ) spiller kan fortsatt brukes som dac så helt død er den ikke . Hvem reparerer for Neby ?
    Har ikke Neby en egen magiker som er kompis med @Evo III ? :) Kristian/Christian eller noe sånt?

Steinar.Sv

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2019
    Antall liker
    6.804
    Torget vurderinger
    1
    Sniker meg inn her med 30 år gammelt utstyr. Kjøpte disse to via en annonse på Facebook. Usett og ikke testet!
    Henter utstyret når jeg kommer hjem fra juleferie.
    PM-16 og CD-17. Ønsk meg lykke til :)
    PM-16.jpg

cd-17.jpg

Motorhome

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.06.2018
    Antall liker
    2.438
    Sted
    Sunndalsøra
    76 Marantz 2250B.jpg

Var en tur i kjelleren å hentet opp denne 76 Marantz 2250B jeg kjøpte ny. Det viser seg at disse har blitt ettertraktet. Skal ha totalrenovering på denne ved bytte av kondiser, lytter og bytte av støyende transistorer, ny OP amps fra Sparkos Lab. Som skal gjøre den betydelig bedre lydmessig.
    Marantz 2250B 2.jpg

Marantz 2250B.jpg

Motorhome

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.06.2018
    Antall liker
    2.438
    Sted
    Sunndalsøra
    Marantz 2250B med STAX SRX mk 3 som referanse hodetelefon.jpg

Har ikke kommet lenger enn å få renset kontrollene ennå. Var ganske mye støy med det samme. Nå har det blitt ganske mye bedre. Selve volumkontrollen har ganske mange tilkoblinger. Alt henger sammen her med denne Tone Mode EQ som også har blitt bedre med Deoxit rens. Har fått alle komponentene, men vill lytte noen dager før jeg begynner sånn at jeg kan høre på forbedringene. Har også disse STAX SRX Mk3 som lyder veldig bra på denne Marantz receiveren som også er et fantastisk vintage produkt. Skal senere høre den på Rogers LS3/5A og noen gamle JBL og AR høyttalere.

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn