Denne venneklubben "melder" jeg meg inn i.
Kjøpte mine Snappers i Januar og Shrimp i Juni. Alt pent brukt.
Har ikke operert Shrimpen, men jeg får ta selgers ord på at det står noen Mullard-rør der. (dere får kalle meg latsabb

)
Snapperne er bestykket med Svetlana EL34 (C), Phillips ECC81 12AT7, GE 7044. Nå har jeg liten oversikt over rør, så jeg bør vel helst legge inn noen bilder i tillegg. Får se imorgen.
Henger meg på de som evt. er interessert i mer info, tips og råd til evt utskiftninger på rørfronten.
Mistenker at Manley ikke finnes i så mange hjem her til lands. Synd, for det er noen fantastiske produkter, som ihvertfall på meg har gjort et solid inntrykk.
Min interesse for produsenten ble vekt for to-tre år siden på et musikkforum. Et par velrenomerte platesamlere, med sammenfallende musikkinteresse som undertegnede, har snakket veldig varmt om sine Steelheads. Den ene, en nå pensjonert radioteknikker fra det amerikanske forsvaret (siden 50-tallet), og litt av en rørguru i sine kretser, fikk meg spesielt nysgjerrig. At det i tillegg er en produsent som har gode referanser blant musikere (studioutstyr) er heller ikke noe minus.
Har ikke angret et sekund på mine kjøp. For meg er Manley, no-nonsence produkter uten latterlig staffasje og bling-bling. Slenger meg på Oslo2 som nevner det med eierglede, den er absolutt stor.