- Ble medlem
- 08.01.2005
- Antall liker
- 0
Legger ut noen bilder av hobby`n min 
Håper det faller i smak
Håper det faller i smak
Vedlegg
-
375.9 KB Visninger: 938
Takker for detHoJ skrev:Gratulerer dette varmer ett magnepans hjerte vet du
Dan du fortelle litt om hva vi ser - og hvordan det spiller..
Takker!thomand skrev:Nice. Så skikkelig frekk ut den kasettspilleren.
Ja,er nokså glad i VPIèn!Valentino skrev:Deilig den VPIen. Akryltoppen er akkurat hva SOTAen min skulle hatt. Er det en OM40?
Kjøp deg Tømmra hus! Flott som lydrom!HoJ skrev:Enig at MG'ene spiller varmt og klart - men at det har den store bassen hm.. det er jeg ikke enig i.. Ser du har den gamle terminalsystemet.. har du tenkt å bytte den ut.. Etter det jeg har forstått så blir lyden ganske bedre med lit diy bak der..
eBay er din venn ;D - men, det er lurt å shoppe mofi utgaver når de er i print, oop blir meget dyrt (spør meg om aja og gaucho...)Magnepan_boy skrev:Sulle eid flere slike:
Mfsl
Dette er interessant! Har et lite Naim-system på 45 w i 4ohm som trenger et par partnere. Et sett rimelige SMG kunne vært interessant men 1,6 er ennå mer interessant. (tror jeg, kom gjerne med argumenter for/imot) Leste i HIFI&Musik om 1,6 nylig og at de er "pene" i lasten rundt 4ohm og ikke knekker forsterkere som er mindre enn Krell og ML. Noen som har troen på at dette kan funke?EiK skrev:Meget flott anlegg !
Har samme høyttaler selv. Bruker en 25 watts Graaf Venticinqe til å drive de. Spiller meget bra. En snev av av "den høye-ende" til matpakkepris ;D Jeg får til en meget bra bass på mine, men man jobbe litt med plassering. Fikk bedre bass enn jeg hadde tidligere med å kassehøyttalerene m/bassport i samme prisklasse. I siste TAS hadde de forvørig omtale av denne høyttaleren sammen med MG12. Desverre får man bare kjøpt den direkte for fabrikken, men prisen på $ 550 er ikke avskrekkende selv om det tilkommer mva og frakt.
Ja det fungerer helt topp!Tst skrev:Anbefaler de som har MG12 og 1,6 å prøve biamping med en PA forsterker i bunn. Da kan det funke med mindre krefter i toppen.
Takkkjoenik skrev:Flott anlegg!
Hvordan låter kassettene?
Holder de seg i kvalitet, eller "falmer" de etter lang tids oppbevaring?
Kjempe stereo tenker du koser deg, har ønsket meg elektrostater men har ikke plass ,lurer litt på tara labs master kablen på bilde,hvilken vei skal den brukes?,lurer da den har flytende jord i en ende å ikke noe rettnings merke.Magnepan_boy skrev:Takker!thomand skrev:Nice. Så skikkelig frekk ut den kasettspilleren.
En god lydkilde som desverre blir for lite brukt :-\
Signal...Cd -> Pre.amp