Magico - markedets ledende highend-høyttalermerke?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • BigSwifty

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2004
    Innlegg
    3.625
    Antall liker
    3.747
    mener b&o repareres på stedet også..vi husker jo hvor samarbeidsvillig Magico var med Roysen ;)
    Tror nok vi som er kunder av Magico i dag definitivt er fornøyd med både produsent og leverandør i Norge. Hadde nå alle forhandlere oppført seg like eksemplarisk med tanke på seriøsitet og oppfølging.
    Kan skrive under på den.

    Valentino; men så utrolig deilig de spiller musikk :) (Magico, altså)
     
    N

    nysjerrigper

    Gjest
    mulig roysen ikke var helt uskyldig, men hvitsnipper som metodisk saumfarer nettet for å slette meninger er ok praksis?
     

    Bergfinn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.07.2013
    Innlegg
    9.011
    Antall liker
    12.896
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    6
    I beste mening, la oss slippe negative antydninger om folk som ikke lenger er blant oss.
    Jeg synes det er litt ufint.
    B
     
    Sist redigert:

    Bergfinn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.07.2013
    Innlegg
    9.011
    Antall liker
    12.896
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    6
    Det ble så stille her.
    Var ikke meningen ødelegge tråden med mitt siste innlegg.

    Var en snartur innom Duet Audio på vei til skolen her nå. De hadde ikke S1 oppkoblet nå, men jeg kunne få en avtalt tid litt senere.
    Må jo høre hva all den hypen rundt dette eksklusive merket er for noe. Disse er priset til 165 k for paret.
    Men utstillingsmodellen går for 110 k. Blir spennende å høre hvordan det låter.
    Tror likevel det ikke er aktuellt med noe kjøp i denne "budsjett" klassen til Magico.
    Da må jeg selge kona.
    B
     

    Tand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Innlegg
    1.229
    Antall liker
    1.370
    Det ble så stille her.
    Var ikke meningen ødelegge tråden med mitt siste innlegg.

    Var en snartur innom Duet Audio på vei til skolen her nå. De hadde ikke S1 oppkoblet nå, men jeg kunne få en avtalt tid litt senere.
    Må jo høre hva all den hypen rundt dette eksklusive merket er for noe. Disse er priset til 165 k for paret.
    Men utstillingsmodellen går for 110 k. Blir spennende å høre hvordan det låter.
    Tror likevel det ikke er aktuellt med noe kjøp i denne "budsjett" klassen til Magico.
    Da må jeg selge kona.
    B

    De vil nok gjerne bli kvitt de også da S1 mk2 er ventet i begynnelsen av 2016. Men S1 mk1 blir jo ikke dårligere av den grunn :).
     
    Sist redigert:

    Distinctive

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Innlegg
    11.063
    Antall liker
    3.589
    Sted
    Stavanger
    Tror likevel det ikke er aktuellt med noe kjøp i denne "budsjett" klassen til Magico.
    Da må jeg selge kona.
    B
    Er ikke dette selve definisjonen på 'win-win'?
    Tror nok det heller hadde endt opp i tap-tap.
    Er egentlig ganske fornøyd med både kone og høyttalere.:rolleyes:
    Slapp av - hun frekventerer neppe HFS forumet, men det er greit å gardere seg etterhvert som Google søket blir smartere >:D
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn