LMC til venstre. Eller høyre, de husker ikke helt..
Vedlegg
-
22.2 KB Visninger: 854
Hjemmet? Vær oppmerksom på at undertegnede frekventerer Vestlandske Hovedsteder titt & ofte, fører en proper neve og kan godt skaffe disp. på vegne av Leif og!OMF skrev:Det var voldsomt til posting, er det omsider blitt trådløst nett på gamlehjemmet...?
Mvh
OMF
Feil. dere er på andre strake døgnet.LMC skrev:har du snudd døgnet..vi har holdt på i hele dag!
mvh
Leif
Gretne gubber også....var det lite sviskekompott...? ;Dpengesluk skrev:Hjemmet? Vær oppmerksom på at undertegnede frekventerer Vestlandske Hovedsteder titt & ofte, fører en proper neve og kan godt skaffe disp. på vegne av Leif og!OMF skrev:Det var voldsomt til posting, er det omsider blitt trådløst nett på gamlehjemmet...?
Mvh
OMF
OMF skrev:Gretne gubber også....var det lite sviskekompott...? ;Dpengesluk skrev:Hjemmet? Vær oppmerksom på at undertegnede frekventerer Vestlandske Hovedsteder titt & ofte, fører en proper neve og kan godt skaffe disp. på vegne av Leif og!OMF skrev:Det var voldsomt til posting, er det omsider blitt trådløst nett på gamlehjemmet...?
Mvh
OMF
Mvh
OMF
Hehehehe. Dagens!OMF skrev:Det var voldsomt til posting, er det omsider blitt trådløst nett på gamlehjemmet...?
Mvh
OMF
pengesluk skrev:HFS er på vei utfor stupet uansett. Se på antall gode saklige tråder de siste tre år. Konstant på nedadgående. Alle klager, mange har allerede gitt opp. Synd.
:LMC skrev:ja enig
det heter jo hifi sentralen og ikke kostholdssentralen
det bør begrenses til audio og audiorelatert inkl musikk, opptak etc
mvh
Leif
F--n, her går det èn dag uten å være innom sentralen også blir man herjet med på denne måten!LMC skrev:ja og HAR DU SETT.........er det ikke HIFIGURU til høyre?
klarer ikke å sitte stille i Operaen heller!
mvh
Leif
Gretne Gamle Gubber med Ting Tar Tid foreningen - del VIjokris skrev:Gretne Gamle Gubber på Tur del V ?
er børsten blitt så billig i operaen siden jeg var der sist? ???pedal skrev:Klart gutta har vært i operaen. Billettene koster kun 100.- og ender i baren.
Sogar Scheisse hoch drei!!LMC skrev:scheise Sluket
vi er "off topic"! ???
dårlig gjort
jeg går og legger meg
god natt
mvh
Leif
Jeg har aldri vært i en opera. Og har de ender i baren frister det ikke heller.pedal skrev:Klart gutta har vært i operaen. Billettene koster kun 100.- og ender i baren.