Fin mandag, først kaffebesøk hos hos en tidligere kollega, og god venninne, som sliter ifm et samlivsbrudd - som har utløst både vold, trusler og
annen faenskap. Må innrømme at pulsen var ganske forhøyet da jeg dro derfra. Men det var uansett godt å møtes, og få pratet om det som foregår,
og så fikk jeg levert en CD spiller til yngste datteren i huset, så det var da noe...
Så var det ekstra godt å svinge innom Lassemann, på vei hjem. Synke ned i sofaen, og få lytte til den nyeste kreasjonen fra hans hånd.
Nei, det er ikke denne DAC'en, men søren klype, denne krabaten er gull verdt!
Vis vedlegget 1184609
Her! Sluttrinn som kan drives med flere forskjellige rør, her KT-150. Så, på med musikk, mens Lassemann laget kaffe.
Jeg overdriver ikke, når jeg sier at jeg nesten hoppet i sofaen, dægern for et driv og tilstedeværelse!
Lasse har brukt tid på denne, testet forskjellige løsninger, og føler, om jeg forsto ham riktig, at han har landet på dette designet.
Vis vedlegget 1184610
Det spilte altså så avsindig bra og engasjerende, med et bassfundament som var lett naturstridig, særlig kanskje med tanke på høyttalerne, som
spiller med 6,5" basselementer. Men Lasses selvbygde kloner, har aldri sluttet å overraske, - det var faktisk så Lasse selv funderte litt på, om basstrykket
var litt for mye av det gode.
Jeg er vel feil fyr å spørre om slikt... Ja takk!
Vis vedlegget 1184611
Altså, den krabaten her - her har du overgått deg selv Lasse, dette var en overdose musikkglede, jeg er mektig imponert.

Vis vedlegget 1184612
Jeg ble kanskje sittende litt for lenge, selv om jeg gjerne skulle sittet mye lenger.
Men hjem, kjøpte middag "to go" på veien, så var det avgårde med fruen og meg, til korøvelse, og det var den mandagen.
Vis vedlegget 1184613
/Morten