Liv Lagga

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • saabsub

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.02.2005
    Innlegg
    171
    Antall liker
    470
    Torget vurderinger
    3
    Det er så sant saabsub, blir som du ser ennå lett forbannet når jeg tenket på det drøye halvåret REF 3 stod på verksted.

    Jeg får bare stålsette meg til "dyrt" og ventetiden hos Lagercompaniet.

    😔
    Får håpe det er noe mindre alvorlig som feiler denne gangen. Kanskje det finnes kapable reparatører annetsteds, om det skulle være noe annet enn dårlige rør som Lassemann foreslår? Det er bedre med en reparatør, eller var det to?? 😁 😁
    -Morten.
     

    ToreP

    Musikkinteressert
    Ble medlem
    01.05.2021
    Innlegg
    1.431
    Antall liker
    3.128
    Sted
    Trondheim
    Beklager sen tilbakemelding, Lagga! Etter 40 mil bak rattet og silregn + mørkekjøring de siste 20 milene, sank jeg sammen i godstolen etter å ha kommet "i mål", og var ikke inne på nettet før nå!😖
    Damene var som vanlig "adorable" og får, om du tror det eller ei, blodomløpet til å skyte fart i en godt voksen gubbe! Særlig damen "med sebrastriper" var nytt for meg!😂
    Turbildene er eie-trivelige, og stjernen er og blir Gio!😍 Han og jeg har noe felles: "vi digger lunchkaker"!😇
    Håper du får sving på REF'en igjen snart, og slipper å oppleve "døgenikter" en gang til!😤
    Med disse ord ønsker jeg "The Laggas" en riktig god "sangerhelg"! Tore(som håper Gio😍 også får være med og synge/ule av full hals)👍
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.927
    Antall liker
    27.632
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Kjipt dette Lagga , håper det løser seg😊 Har du ikke en preamp på reservebenken?
    He he, jo, det har jeg! Men den ville ikke spille ball når jeg koblet den opp, så den skal få en sjekk.
    Er sugen på å høre den, så det blir en hastesak. 😄

    /Morten
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.927
    Antall liker
    27.632
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Takk Tore, det er en anstrengende, men fruktbar helg. Fokus på de små detaljene i stemmene våre. 8 timer i dag,
    litt kortere i morgen pga oppstart etter gudstjeneste.

    Fra i dag

    0T0A3257.jpg


    0T0A3258.jpg


    0T0A3260.jpg


    0T0A3266.jpg


    Har fortjent en kald øl nå...
     

    ToreP

    Musikkinteressert
    Ble medlem
    01.05.2021
    Innlegg
    1.431
    Antall liker
    3.128
    Sted
    Trondheim
    Flotte "korbilder", Lagga!👍 Og etter nesten 35 år som aktiv korsanger, kjente jeg nå at det "rykket i bakfoten" igjen!😀 Sluttet for ca 15 år siden pga bihule/ hørselsproblemer, men blir stadig like glad når jeg ser bilder fra sangøvelser etc!👍
    Tore(som fremdeles er "i svime og rystet" etter at Alexandra ikke vant "Stjernekamp")
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.927
    Antall liker
    27.632
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Så har REF5 SE vært en liten tur hos Lassemann, som sjekket alle rør. De målte alle veldig bra, men så har altså en microprosessor i volumstyringen brent opp.
    Det er forsåvidt en kjent svakhet på REF 3 og REF 5, akkurat det samme som skjedde med min gamle REF 3. Antagelig også derfor ARC har gått vekk fra denne løsningen...

    Takk for at du tok deg bryet med å sjekke den Lasse!

    Så får tiden vise om Servicekompaniet velger å reparere, eller la den står og blomstre i månedsvis i hyllene sine som de gjorde sist.

    Men musikk må jeg ha i stua, så da var det bare å begynne å bære!

    Tenkte først å sette inn Audio Innovations pre'en som synes til venstre i bildet, men kanalene hopper inn og ut etter eget forgodtbefinnende, så den må ha
    en sjekk. Mulig det bare er en bagatell - flere av kontaktene bak henger bare såvidt fast, tiden får vise også her.

    Så - da bruker jeg pre-delen i Sansui AU5900 mot Vincent monoblokker, disse driver KEF Reference 104/3. Den ene høyttaleren spiller forøvrig vesentlig høyere enn den andre, så da får jeg brukt balansekontrollen også, yeeeehh!!!!

    IMG_1769.JPG


    Kvernene er koblet via EAR RIAA inn på en AUX -inngang, det er enda noe. Lyset gikk i AU5900 mens jeg satte opp kamera, men om det røde lyset sluknet,
    er i det minste CD-spilleren rød så det holder!

    IMG_1770.JPG


    Spilleren (Synthesis Pride) er italiensk, og er tilsalgs sammen med sin matchende forsterker (Synthesis Ensemble), men mens forsterkeren er et virkelig
    smuckstück, er CD-spilleren, om enn forførende vakker, en sann primadonna. Således godkjenner den i snitt kun ca tre av fem CD'er den mates med. Når den først tar en CD, spiller den faktisk meget godt, men først må CD'en gjennom nåløyet da... Mulig det er en justeringssak, men det har jeg aldri etterprøvet.

    IMG_1771.JPG


    Mye knot, jeg er vel for tilbøyelig til å kjenne på smerten, og kose meg med den. :rolleyes:

    /Morten
     

    JK

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2002
    Innlegg
    2.592
    Antall liker
    762
    Torget vurderinger
    8
    Bare som et tips, etter å ha levd med REF5 og nå REF10, så er det slik jeg har erfart når det gjelder røra på disse preampene en levetid på 6H30 i linjedelen på ca.3000t, og 1500t på 6550 + 6H30 i strømforsyningen. Kjører en røra lengre er de klart lydforringende.
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.927
    Antall liker
    27.632
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Takk for innspill JK, sånt er kjekt å vite! I øyeblikket har vel røra i REF5 i underkant av 370 timer gangtid, så foreløpig ligger jeg godt an. :giggle:

    Dagen i dag har sett en tur til Halden, hvor Gio og jeg gikk en snau times tur før vi gikk inn til veterinær Synnøve. Gio har litt kraftig hårvekst i øregangene,
    noe som gjør at det lett blir sittende igjen ørevoks der nede. Det kan gi soppvekst, og det ønsker vi ikke.

    Så må veterinæren jobbe så langt inn i øregangene, at Gio må soves ned. Når han først er ute, får han også en tannrens.

    Mens Gio var inne hos Synnøve, rakk jeg et lite ærend annensteds i byen, hvor jeg var innom en av byens Grand Old Men, når vi er inne i våre felles interesser.
    Så fikk jeg levert Audio Innovations 1000 pre amp der, hvor den vil bli gått etter i sømmene.

    Tilbake på klinikken fikk jeg en rimelig sløv puddel i armene...

    F97D67BA-3C78-4E7A-9827-6A70BFD98603.jpeg


    Jeg ordnet et trygt "hi" for hjemveien

    7ABC9656-9D4D-419A-B40C-77222E325B3B.jpeg


    Åpne øyne, men helt ute av det.

    B9E1265B-18C4-4E5B-AEE5-741A8B547E4B.jpeg


    Sløv liten pelsbylt


    28291A9B-3E16-42BA-8B82-721A345F6543.jpeg


    Naturen stilte opp med et vakkert fargespill på hjemveien

    DF7AB875-F907-4564-961E-888EC9D40795.jpeg


    Trygg i mors fang, men helt fjern, det var vel ikke før etter ti i kveld at han såvidt begynte å røre på seg.

    2902FDDD-1073-4D58-ACCE-1F8DDD80E65A.jpeg


    Uvanlig stille her, så da passet det med en (jule)fred, fant den innerst i kjøleskapet her om dagen, var vel på høy tid å ta den...

    274BB0A7-B69C-4A12-9DC7-0ED7807B956C.jpeg


    /Morten
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.927
    Antall liker
    27.632
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Krenket.jpg


    I krenkelsens storhetstid har jeg noen forslag..
    Jeg stemmer på at disse sangene også må forbys i skolen.
    1)Alle fugler (små de er): Det er de jo slett ikke. Elevene bør få lære at det også finnes store fugler, som struts og pingvin. Jeg vil reservere meg mot denne sangen.
    2)Bjørnen sover: Denne sangen begynner bra når den lærer barna at bjørnen sover og ikke er farlig. Men er det nødvendig skremme dem med at «man kan jo aldri være trygg»? Dette bidrar til unødig bjørnefrykt. Jeg reserverer meg.
    3)Bro, bro brille: «Den som kommer aller sist, skal i den sorte gryte». Kulturell appropriasjon på sitt verste. Nordmenn bør ikke stjele kulturen til fattige og undertrykte kannibaler. Jeg reserverer meg.
    4)En bussjåfør, en bussjåfør: Tenk på vesle, mutte Andrea på syv år, som drømmer om å bli bussjåfør. Bør vi fortelle henne at bussjåfører må være menn, attpåtil menn med godt humør? Jeg reserverer meg.
    5)Mikkel rev: «Skrev et brev, sendte det til månen». Denne sangen skaper urealistiske forventninger til Posten, som allerede sliter mer enn nok med å levere til Bygde-Norge. Jeg reserverer meg.
    6)Ta den ring og la den vandre. Fra den ene til den andre..
    -Rart det er mye skilsmisser ?Jeg reserverer meg!
    7)slå på ring slå på ring, slå på hvem du vil, slå på kjæresten din om du vil, og den du slår på, slår du så hardt så hardt!!
    -Må si jeg synes den er verst! Oppfordrer til vold!Jeg reserverer meg!
     
    Sist redigert:

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.203
    Antall liker
    101.683
    Torget vurderinger
    23
    Apropos krenking... har en konspirasjonsteori om dette. Og som så ofte før så er det kirken spm går foran med hårreisende eksempler.
    Her er et knipp tilfeldig utvalgte salmer, hentet fra spillelista til "Bollestad's Blues Breakers" julekonserter 2021


    "Hvilken venn vi har i Jesus"

    - i helsike heller... som ihuga ateist føler jeg meg krenket og satt utenfor!


    "Det er makt i de foldede hender"

    Igjen føler jeg meg krenket - som alltid har kommet folk i møte med en utstrakt hånd og levd etter mottoet "det kommer intet i en lukket hånd" Nå får de jaggu snart bestemme seg...:mad:


    "O jesus, du som fyller alt i alle"


    Nuff said. Noe verre svineri dette og helt i strid med mine prinsipper.



    "Alt ble med ett så stille"

    Ikke her hos meg - jeg vil ha meg frabedt å bli satt i samme bås som de med rørutstyr! Personangrep av verste skuffe!!!



    "Jeg har så lun en hytte"

    Nei det har jeg virkelig IKKE! Har ikke hytte en gang, og hadde jeg hatt så ville den ikke vært særlig lun med dagens strømpriser. Dobbelt krenket her.
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.927
    Antall liker
    27.632
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Det har blitt fredag!
    Jammen har fruen og jeg greid å grine oss inn på dagens førpremiere/generalprøve av Odd René Andersens juleshow på Båthusteateret.
    Vi tar en liten matbit på Slippen først.
    Ser ut til å bli en knall fredag - helt til jeg møter på nattevakt da....

    Men det tenker jeg ikke på nå, nå tenker vi på helt andre ting dere!

    8c0bb168a2fba9ca2c88479233edcb3c--white-women-perfect-body.jpg


    9b4484da104c3d9f6ff1f296eb2b52a0.jpg


    9da5d640fdbaf5976f7d4c013c210888.jpg


    10_1d10b95df8370be6577ee8431aea4f44.jpg


    10_ffab4f01882a9b944c69a2d74e2ce274.jpg


    46e2cff569804ab1042dd39bec37b63f--b-w-photos-ebony-women.jpg


    61TDkEtHdWL._AC_SX522_.jpg


    077_1000.jpg


    078_450.jpg


    80-bodyscape----anton-belovodchenko.jpg


    Ønsker dere alle en knall weekend, som jeg vet mange tilbringer i Horten. Holder jeg meg våken, funderer jeg på en liten tur innom søndag.
    Tiden får vise.

    Helgehilsen fra Laggas! 😄 🐩
     
    Sist redigert:

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.765
    Antall liker
    50.394
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    God helg, Morten😁
    Håper du tar en tur til Horten på søndag.

    O
     

    olisn

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    688
    Antall liker
    624
    Sted
    Larvik
    Torget vurderinger
    4
    Veldig dyktig krenket, både Lagga og Sluket. Bildene fikk meg heldigvis på andre tanker. God helg begge!

    ole G
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.310
    Antall liker
    16.930
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Vakkert, men slike bilder får jo også en haug mennesker til å føle seg krenket ;)
     

    POB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.09.2003
    Innlegg
    2.975
    Antall liker
    2.889
    Sted
    Kulturhovedstaden
    Torget vurderinger
    31
    Vakkert, men slike bilder får jo også en haug mennesker til å føle seg krenket ;)
    Enig!
    Hu på øverste bildet ser noe skranglete ut, har silikon både her og der og kunne vært frontfigur for hopplandslaget. Der er det mange krenkelser for tida.
    Men bortsett fra at enkelte føler litt kroppspress (jeg nevnte ikke Erna eller Grandis) og at enkelte Imamer ville utlyst Jihad over tråden her, så elsker jo alle vi andre gæmliser nøgne kvindekropper av en eller annen grunn.
    Så Lagga: FORTSETT Å KRENKE 😂😂😂
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.927
    Antall liker
    27.632
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Takk og god helg gutta!

    Jeg var og fikk en god kopp te hos JMM i går, vi har snakket en stund om å byttelåne phonotrinn, så jeg hadde
    EAR 324 under armen da jeg (og Gio) kom.
    Det spiller så godt hjemme hos JMM, at man glemmer bort anlegget fullstendig, ingen grunn til nevroser i noen ledd,
    kun hygge med musikk.

    Nuvel, jeg hadde med meg hans Allnic H-1202 tilbake, spennende!

    IMG_1781.JPG


    JMM var også behjelpelig med å midlertidig få hovedanlegget på bena igjen. En LAB12 Pre 1 ble også med i bilen hjem, det er noe jeg har hatt lyst
    til å høre på, og den er veldig plug-and-play i forhold til hvordan anlegget er satt opp fra før.

    IMG_1779.JPG


    Lar foreløpig Vincent-blokkene drive toppen, så får jeg se om Serie 1000 blokkene skal testes her (antagelig skal de det)

    IMG_1778.JPG


    Så var det liv i leiren igjen 😄

    IMG_1777.JPG


    Feiret med litt Deep Purple - Come Taste The Band

    IMG_1780.JPG


    /Morten - smiler forsiktig
     

    ToreP

    Musikkinteressert
    Ble medlem
    01.05.2021
    Innlegg
    1.431
    Antall liker
    3.128
    Sted
    Trondheim
    Godt å høre at Gio😍 kom til hektene igjen, dakkar liten, Lagga!😀 Ellers blir jeg mer og mer "troende" for hver fredag som kommer! I dag har jeg slått fast, en gang for alle, at vi har en meget "gavmild og snill guddom" som som lar slike "guddommelige vesener" vandre "i vår midte"! Bare nydelig!!😀
    Hjelpe meg for et anlegg du har, Lagga! Og tar jeg ikke feil, er det en god del mer "på lur"!? Ønsker alle tre i "The Laggas" en riktig god helg! Tore(som ved nærmere ettertanke burde være på et helt annet forum, der mottoet ville være feks - stereo er stereo, åkkesom! Mao: greier ikke å komme opp på "kvalitetsnivået" til de fleste andre her inne! Men jeg koser meg med det jeg leser, åkkesom!)
     

    JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    7.412
    Antall liker
    7.904
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Ser frem til rapport! Bytteobjektet EAR 324 låter som forventet helt fortreffelig. Det ble mange plater i går natt og det samme blir nok tilfelle i natt.
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.927
    Antall liker
    27.632
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Det er godt å høre JMM, selv må jeg komme meg forbi denne jobbehelga, så blir det noen timer med lytting.

    Så hyggelig Tore, joda; anlegget har utviklet seg innenfor mine økonomiske rammer over mange år, det er alltid underveis,
    selv om enkelte komponenter har oppnådd ganske permanent oppholdstillatelse..
    I tillegg er jeg mye flinkere til å kjøpe enn å selge, så joda - det er en del morsomme ting her.

    Men, også her er det slik at stereo er stereo, som du ser legges det ikke mye arbeid i å lage et "vakkert monument" av oppsettet,
    det ER et bruksanlegg...

    Fredag tok fruen og jeg middagen på Slippen restaurant, vi er ikke der ofte, men siden vi skulle til nabobygningen senere på kvelden,
    passet det bra. Så er jo en av sønnene til Lassemanns lærling der, men han så ut til å ha fri denne kvelden, typisk!

    Fruen gikk for dagens forrett, suppe på diverse sjømat fra dagens fangst

    C629BE69-71C0-413A-831C-CE002230A053.jpeg


    Selv lot jeg meg friste av Biff og trøffel-sandwich; indrefilet, trøffelkrem og syltet løk, på smørstekt surdeigsbrød

    65533CD5-269E-4073-9DA5-AA3C961AA065.jpeg


    Fruen valgte også dagens hovedrett, som var lysing i smørkrem med potetpuré og variasjoner på gresskar

    4F158A87-FD75-4FFB-97BD-4D01C0D9A6ED.jpeg


    For min del ble det Smørstekt piggvar nøttesmør med soya, ingefær, sitron og hvitløk, purre, rødbet, brokkolini og grillede poteter

    C412F4FE-7BE9-4059-AC6B-F103FF42A6D4.jpeg


    Gode og mette ble vi, men stadig nysgjerrige, så vi delte på en dessert: Kirsebær sjokoladekrem, kirsebærsorbet og marinerte kirsebær

    B9ADE696-8F6C-4629-A071-D2B75D0700AB.jpeg


    Derfra gikk turen til Båthusteateret, hvor vi hadde kommet inn på generalprøven/førpremieren til Odd René Andersens My Motown Christmas,
    10 års jubileums best of show.

    88FB4795-228F-495F-877C-165DB7045D2F.jpeg
    2C49B43B-CE72-4E5A-B226-F20D1C1BC1FD.jpeg
    C0269BEB-05D2-47F8-B6B1-9ED22D9DD1D2.jpeg
    F9FE05E3-E5DE-44F8-BFF8-5EFCE8958B2B.jpeg


    Her kom Motownsviskene som perler på en snor, kjente klassikere over hele fjøla, veldig tight band og et fortreffelig show! Odd René dro som en bonus
    Alf Prøysens Romjulsdrøm, og undret seg så over hvordan den hadde vært om Prøysen hadde signet til Motown Records - så fikk vi høre den tolkningen;
    det var kult!

    A8A139F3-C52C-4036-B66E-EC4918E626FC.jpeg
    B5745464-21AB-4745-AE9E-118AF0E1EB9A.jpeg
    C4D773D4-5BD4-4F34-B1F4-01459262C9D5.jpeg
    E455F2C0-7D82-4939-96C3-DE040F3D37C9.jpeg
    3F23EE13-A694-44CC-87AA-8C5ABC294A42.jpeg
    2EAFE35C-A2CC-4742-881A-8CEA884D0248.jpeg
    444D2FE6-058C-468C-8719-E13EC8DC6F95.jpeg


    Vær glade dere som har billetter hit, det var en storveis kveld!

    /Morten
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.203
    Antall liker
    101.683
    Torget vurderinger
    23
    HERLIG!!! Men var det noe TRØKK i doodoaah damene? Synes de ser litt skrantne ut... :unsure:


    Gullstandarden er gjerne litt røsligere... og trenger ikke mikrofoner heller!!

    1636246736493.png
     

    ou812rh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2006
    Innlegg
    5.417
    Antall liker
    14.404
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Ser ut som om dere har hatt en fin fin fredagskveld Morten! Flotte bilder av mat og konsert(y)
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.927
    Antall liker
    27.632
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Jeg lot meg friste til å bytte ut noen av phonotrådene mine, og i går kom denne direkte fra Japan, veldig spent på om signalet kommer
    seg gjennom - men jeg har trua! 😄

    CD8BA178-EE56-4552-90DD-1A097EB01AC9.jpeg


    Fruen, Gio og jeg kjørte over Svinesund i går, det var første gang på 2 år, og gikk helt smertefritt. Passet på å plukke med meg et par "hverdagswhiskyer",
    - altså maltwhiskyer som er behagelig priset. Old Pulteney har jeg vært glad i lenge, og om vi strekker oss laaaaaaaangt, kan vi si at den har norrøne aner, siden distilleriet ligger i byen Wick, hvis navn kommer fra "Vik", altså en gammel vikingbosetning. Tamnavulinen er en variant jeg ikke har smakt før, men distilleriet
    er det jeg vil kalle en "safe bet", så jeg tenker den kommer til å skli greit ned... :sneaky: Speysidewhiskyer er jo i det store og hele ren fløte....

    94FE1040-FECB-47D1-8E29-984DE3316A99.jpeg


    For de av dere som er over snittet glade i alt Blue Öyster Cult, jeg er en av de, kom denne i posten i dag - del to av Imaginos-universet,
    en fortelling som har ligget i bunnen av Blue Öyster Cults musikk siden dag én, og som Albert Bouchard (tidligere trommeslager i BÖC)
    nå har realisert, først med albumet Reimaginos og nå dette, slik han mener at gruppens muse - Sandy Pearlman, så det hele for seg...

    31331261-5262-42A4-8903-FC9D40F73595.jpeg


    Plukket også med meg denne, nysgjerrig så klart. - og måtte humre litt. Vin fra Transylvania... Så var jeg tilbake til Lystad og Mjøens "Bedre sent enn blodig alvor"-episode fra 70tallet.
    Husker den dessverre ikke ordrett lenger, men hovedpersonen - Von Knebel har blitt tilbudt overnatting hos den lokale greven . Dr Acula. Her blir han tilbudt et
    glass vin, som i følge greven er en slottstappet Au Pair 19etellerannet. Von Knebel smatter i seg og synes den er fyldig og god, hvor på greven repliserer at "ja, hun var både blond og fyldig" 😅 Hmmm, må finne fram det opptaket skjønner jeg!

    62480EE2-9040-4929-80FC-DE57BEF748FC.jpeg


    /Morten
     
    Sist redigert:

    duc916

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    2.235
    Antall liker
    2.415
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    3
    Von Knebel (?) Ble hentet av Lurk med hest og kjerre.
    Von Knebel: det var da veldig til humpete vei !
    Noen sekunder senere høres et ulvehyl.
    Von Knebel: Lurk-Lurk ! Hva var det - Varulv ?!?
    Lurk: nei, nei. Det er ulv. Det vi kjørte over i stad, det var ulv...
    Osv, osv...
     
    Sist redigert:

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.927
    Antall liker
    27.632
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Mye mindre blodig, er det faktum at det er blitt FREDAG !!!

    Så, her skal det verken drikkes, suges eller slikkes BLOD! 😄

    Snarere tvert om, holdt jeg på å skrive....

    Derimot skal det...

    80ed8fdd67d1207815ed4ff78ce4add9.jpg


    093_1000.jpg


    202_450.jpg


    305af89fc7981fd79c7d9a8cb0fd5541.jpg


    0364-nude-female-geometric-black-white-naked-body-abstracted-sensual-sexy-erotic-art-canvas.jpg


    422_450.1.jpg


    422_450.jpg


    529_1000.jpg


    547_1000.jpg


    555_1000.jpg


    Ønsker dere alle en super weekend, helgehilsen fra Laggas! :giggle: 🐩
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn