Litt positivt i mørketiden

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
39.981
Antall liker
81.835
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
96
Det fine med denne hobbyen og forum, er at vi kan være på hvilket som helst nivå og ha respekt for hverandre. (Gjelder kanskje ikke kabeltråder og strømrensing) ikke engang dissing av musikksmak forekommer, kanskje bortsett i fra enkelte artister da. Hobbyen og ikke minst forumet/dere har hjulpet meg veldig mye når andre ting ikke har vært bra. Setter stor pris på det!

Takk til Høvdingen og hans medhjelpere for innsatsen!
 

Valentino

JB rünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
28.395
Antall liker
20.829
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Så lenge man spiller både country og western…
Jeg har mange ganger tenkt at dissing av musikksmak her inne gjøres med kjærlighet. Noen av oss glemte å spille Bach på en samling en gang og ble sporenstreks (og arbitrært selvfølgelig) dømt til to uker på danseband og tørt brød.

Hyggelig å være her!
 

FJELL

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.03.2010
Innlegg
181
Antall liker
186
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Jeg leste trådtittel feil, trodde det var: Lite positivt. Litt positivt høres bedre ut. Lurer likevel på tittelen. Hva er tenkt å være med her?
Mvh Erik
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
39.981
Antall liker
81.835
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
96
Jeg leste trådtittel feil, trodde det var: Lite positivt. Litt positivt høres bedre ut. Lurer likevel på tittelen. Hva er tenkt å være med her?
Mvh Erik
Det er vel bare å se eller høre på nyhetene om dagen, så ser man at det er lite positivt å melde. Vi er veldig flinke til å klage så fort ting ikke går ens vei. Jeg tenkte med trådens tittel og innhold at det skulle være litt positivt i all elendigheten, ikke verre enn det. Med ønske om en fin dag til deg og alle andre her inne! 😉
 

FJELL

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.03.2010
Innlegg
181
Antall liker
186
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Det var akkurat det jeg tenkte. Nå er det lite positivt for tiden. Måtte inn på et kjøpesenter i går. Folk er sprø. Jeg sto flere stedet i kø, folk grabbet til seg, skulle tro det var lille julaften. De styrte med etiketter og innpakking. Jeg kunne ikke fri meg fra tanken om at mange ikke råd til dette i disse tider.
Jeg klarte apoteket, vinmonopolet og helsekost på under en time. Da var jeg fornøyd men det gikk et par tusen den dagen. Da er det handlet inn for en stund.

Etter et par timer med musikk hjemme følte jeg meg absolutt litt fornøyd.
 

na_X

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.09.2013
Innlegg
4.204
Antall liker
3.549
Torget vurderinger
1
Handlet ferdig julegaver lenge før desember i år, da slipper man desperate stressa folk forhåpentligvis resten av dette året. Handler aldri på lørdager fra før heller.

Så var det disse ønskene da, kommer aldri på noe selv lengre. Blitt litt i-lands problem da man har egentlig alt man trenger. T-skjorter og sokker er det vel alltids greit å ønske seg da, så får man bytta ut det som er mest slitt.

Edit: Denne posten virker jo litt sytete, men det er ihvertfall på en positiv måte så det ikke er tvil..
 
Sist redigert:
Topp Bunn