Litt nyskjerrig på yrker..Som noen veldig teknisk kvalifiserte Hfs'er har,f.eks Løkken..? 
Når jeg hører på musikk er jobben det siste jeg tenker på.
Kan vi forstå det slik at alle som har postet på denne tråden regner seg som "veldig teknisk kvalifiserte " ?Litt nyskjerrig på yrker..Som noen veldig teknisk kvalifiserte Hfs'er har,f.eks Løkken..?![]()
Det er nok en rimelig tolkning.tittelen på strengen var kanskje litt forvirrende; trodde han lurte på folks yrker ,f.ex noen av de veldig teknisk kompetente(og ikke bare dem)
mvh
Klart det. Skal man ha en bra musikkformidler må man jo finansiere den. Jeg vurderer derfor mitt yrke som mest relevant av alle her.Kan vi forstå det slik at alle som har postet på denne tråden regner seg som "veldig teknisk kvalifiserte " ?
Jeg er ikke kvalifisert,men interessert..Kan vi forstå det slik at alle som har postet på denne tråden regner seg som "veldig teknisk kvalifiserte " ?
Tror nok jeg slår deg der, siden hifi-freaker ofte blir beskyldt for å bruke penger som "fulle sjøfolk".Klart det. Skal man ha en bra musikkformidler må man jo finansiere den. Jeg vurderer derfor mitt yrke som mest relevant av alle her.
Det er jeg også! Halvstudert radio/TV-reperatør og siv.ing mikroelektronikk.Jeg er ansatt hos Nordic Semiconductor, ...
Hmm ... jeg får vel på sett og vis betalt for å styre ordentlige jernbaner (fortsatt 1:1). Jeg tor ikke forsterkerne mine hadde satt pris på 16KV 16 2/3 Hz. Er forøvrig sivøk, ingen formell teknisk bakgrunn.Får betalt for å styre modelljernbaner.
Riktignok i 1/1 skala, men allikevel....
Interesserer meg således på jobben; for noe større spenninger enn de som fiser rundt i stereoanlegget mitt....
Mvh
Lagga
Oi. Først leste jeg det som Dual-problematikk (psykiatri) ;D..innen dualproblematikk(rus/psykiatri). Spennende!
Er handyman innenfor VVS, EL, Bygg, Bil, Hage og husvask ;DEr jeg helt ensom som eneste håndverker da? hehe...