Litt heftigere filmage....
based on a true story...
based on a true story...
Sist redigert:
Unnskyld!Noe måtte jo gi WA et hint om å legge ut videoer,..![]()
Det kler både deg og nicket.En stund siden nå jeg tok steget ut av skapet som Audiofil og brukte mitt eget tryne som avatar![]()
Barne TV ....?.....Kulturellt interesserte vet selvfølgelig hvor både nick og avatar kommer fra!
Dere som ikke allerede vet det vil vel heller aldri forstå!
Eller så er de ikke barnslige nok...Ungsauene er ikke gamle nok....![]()
Våre tegnede venner, for eksempel Pink Panter eller Spiralis er da på ingen måte barnslige.Eller så er de ikke barnslige nok...![]()
Tusen takk!!Våre tegnede venner, for eksempel Pink Panter eller Spiralis er da på ingen måte barnslige.![]()
Tegneserier har bragt meg utrolig mye glede, så selv takk.Tusen takk!!![]()
Vi kan da raskt fastslå at WA tilhører gruppen som ikke vet det vil vel heller aldri vil forstå!
Arve derimot er en mann med innsikt! Pinky og Xerxes også forsåvidt!
www.hifisentralen.no
Barne TV??? Skjerp deg unge mann!Sjekket deg ut jeg ....
Du må da ikke glemme Italia med navn som Hugo Pratt, Milo Manara og Vittorio Giardino.Som så mye annet, så kommer gode tegneserier fra Frankrike / Belgia området. Så også med Joe Bar Team. Et must-have for MC interesserte...
Venter spent (på en way around?).... Et statement rundt copyright-rettigheter er liksom ikke fullt så interessant i denne konteksten.Er jo sånn noenlunde oppegående. Hvis det var en typo eller annen hjernedød reaksjon, da kan vi lagre den på kontoen "hjernedød".![]()
Å huffda!