B
Back_Door
Gjest
På prinsippielt grunnlag vil jeg hevde at dersom man velger å publisere bilder og beskrivelser av sitt anlegg på et forum som dette, må man også være forberedt på å bli bedømt etter parametre aktuelle fra det samme anlegg.Isbjorn skrev:Hva i all verden sier ett bilde om ens erfaringer. Hva vet vel du om hans erfaringer utenfor hjemmet hos venner, bekjente og profesjonelt for den saks skyld?om.s skrev:Usmakelig og null relevans? Helt uenig!, det kan og jeg sier kan og ikke er, fortelle noe om en persons praktiske erfaringer rundt dette med HiFi
Man kan stille spørsmålet: Hva er det man ønsker å fortelle ved sin publisering av anlegg?
Dermed mener jeg at det kan ha en VISS relevans å trekke inn en slik publisering i bedømming av en debattmotstanders grunnlag for påstander.
Dersom publiserte bilder og beskrivelser av anlegg ikke skulle fortelle noe om den samme persons prioriteringer og valg m.h.t lyd, hva er da vitsen med publiseringen?
Er det så unaturlig å anta at publisering av eget anlegg, står i forhold til hvilke prioriteringer av lydparametre som ble lagt til grunn for det samme anlegg?
Personlig tenker jeg slik: Så lenge jeg enda ikke har et anlegg som står i forhold til mine egne prioriteringer av lydgjengivelse, ser jeg ingen grunn til å dele det med andre som grunnlag for min signatur på forumet. Jeg vil at en slik publisering skal fortelle noe om meg som person og mine prioriteringer innen lyd. Ikke som skryt relatert til pris, men for å vise hvor jeg står i lydlandskapet.
Dette var på prinsippielt grunnlag. Har stor respekt for Fush!
Jeg synes uansett henvisningen til hans anlegg ble gjort på en ufin måte.