Linn Classik og Technics – Stig Arne si dagbok Oktober 2020

SAD-1020-FS.jpg

Medan eg framleis jobbar med fleire “tyngre” artiklar, vil eg halda utgjevingsfrekvensen oppe med å presentera nokre refleksjonar kring eit par stereo-oppkoplingar utanføre husets fire veggar, dvs. hjå ein kamerat. Og årets jolaøl har kome, fyrst på polet, og no etterkvart i butikkane! Me smakar på nokre av dei sterke variantane frå Vinmonopolet.

S-LYDEN

Me audiofile sit mykje heime og bit tenner over prestasjonane frå vårt eige stereoanlegg. Då er det herleg å koma til andre (normale) folk og høyra korleis det let der. Her ein kveld var eg invitert til fårikål-middag hjå ein kamerat som har eit oppegåande stereoanlegg, og det vart ete, skåla og lytta til god musikk. Han har alltid hatt god lyd. Han har ein god integrert forsterkar, diverse litt meir tilfeldige CD-spelarar, og eit par platespelarar og pickupar av god kvalitet. Takka vera ei venlegsinna og musikkinteressert kona får han lov til å ha høgtalarane godt ute frå bakvegg, sidan dette passar med rommet og møbleringa elles. Mykje som eg sjølv har det. Enkelt, men med gode komponent. Stova er relativt stor, slik at lyden breiar seg ut i alle dimensjonar, og er luftig med naturleg atmosfære, nesten som frå ein intimkonsert.

Men det er lyden på kontoret, eller skrivestova, eg vil kommentera. Dette er eit lite rom, og innreiinga vert deretter. Ein arbeidspult står kloss i veggen, og i hylla rett over står ein integrert Linn Classik forsterkar med innebygd CD-spelar, ei kompakt og plass-sparande løysing. Eit par Technics høgtalarar.....

Les heile dagbokartikkelen i Audiophile.no

SAD-1020.jpg

Sist redigert:

Kommentarer

Laban MK3

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.03.2016
Antall liker
2.092
Sted
Plankebyen
Torget vurderinger
2
S lyder kommer primært fra opptaket , noen anlegg kan forsterke dette uten at det dermed er sagt at det er noe galt med anlegget ,men faen så irriterende når du først har lagt merke til det .
( Lyttes det i nærtfelt så ber du om trøbbel )

Mvh

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
3.928
De der Technics høyttalerne ligner mistenkelig mye på det HiFi-anlegget jeg vokste opp med i tenårene og som ga meg utrolig mange timer musikkglede. HP-70 klinger som modellbenevnelse i bakhodet mitt...hmm..
For øvrig bestod anlegget av Sharp Optonica forsterkeri og kassett deck, samt Technics halvautomatisk platespiller med stroboscop og S-arm. Hele herligheten tilhørte ikke meg, med bruttern :)

Svullo

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2017
Antall liker
2.518
Sted
vest
^Technik høytallere hette SB -.....
Pioner høyttallere hette HP, så muli du blanner

Kingsington

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.09.2020
Antall liker
1.486
Sted
Mo i Rana
Angående s-lyder har jeg lagt merke til, særlig saksofon, og da når saksofonisten bare driver å lar flisa vibrere, at det skurrer/freser. Abolutt ingen suksess i mine ører. Men trodde først at kondensatorer i delefilteret på mine AP classic 30 hadde fått en trøkk.
Men det samme forekommer på mine nye Tannoy Kensington GR. Har sammenlignet avspilling fra både vinyl og strømming med samme resultat. Også byttet forsterkersett. Samme resultat. Oppstår på Mingus - Ah Um og nå på Miles Davies/Kind of Blue. Har selvfølgelig vurdert om det er slik en saksofon skal låte, eller om det er en defekt ved innspillingen. Støy på strømnettet har også blitt vurdert, og strømfilter ble anskaffet.
Ikke noe stort problem. 99,99% av musikken framstår riktig.
Eleminasjonmetoden har ikke gitt noe resultat. Tips mottas med takk.👍

Kingsington

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.09.2020
Antall liker
1.486
Sted
Mo i Rana
Angående s-lyder har jeg lagt merke til, særlig saksofon, og da når saksofonisten bare driver å lar flisa vibrere, at det skurrer/freser. Abolutt ingen suksess i mine ører. Men trodde først at kondensatorer i delefilteret på mine AP classic 30 hadde fått en trøkk.
Men det samme forekommer på mine nye Tannoy Kensington GR. Har sammenlignet avspilling fra både vinyl og strømming med samme resultat. Også byttet forsterkersett. Samme resultat. Oppstår på Mingus - Ah Um og nå på Miles Davies/Kind of Blue. Har selvfølgelig vurdert om det er slik en saksofon skal låte, eller om det er en defekt ved innspillingen. Støy på strømnettet har også blitt vurdert, og strømfilter ble anskaffet.
Ikke noe stort problem. 99,99% av musikken framstår riktig.
Eleminasjonmetoden har ikke gitt noe resultat. Tips mottas med takk.👍
Forresten, dette fenomenet er kanskje et musikalsk tilsiktet virkemiddel som, enkelt og greit ikke bifalles av meg. Er ikke saksofonist.

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
12.681
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Veldig bra artikler dette. Liker stilen og formen til Skilbrei her.
Og så den kjekke gamle Linn Classik.
Classik med k, må det være. K er viktig identitet og varemerke for Linn.
Nesten så de burde kalle seg Kinn, som et av mine favorittbryggerier :)

Audiophile.no

Bransjemedlem
Ble medlem
02.06.2020
Antall liker
1.326
Torget vurderinger
0
Veldig bra artikler dette. Liker stilen og formen til Skilbrei her.
Og så den kjekke gamle Linn Classik.
Classik med k, må det være. K er viktig identitet og varemerke for Linn.
Nesten så de burde kalle seg Kinn, som et av mine favorittbryggerier :)
Takk, Classik har nå fått sin rettmessige "k". Dette burde jeg som gammel Linnist ha oppdaget selv... :)

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
1.326
Link til alle artikler
501
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
PLATESMAKING – Iver Kleive og Knut Reiersrud i Nidarosdomen. Fornyet magi fra en magisk duo

PLATESMAKING – Iver Kleive og Knut Reiersrud i Nidarosdomen. Fornyet magi fra en magisk duo

• 9
Jeg tror jeg har nevnt det før, men når herrene Reiersrud og Kleive kommer sammen oppstår det en synergi som er vanvittig mye større en summen av enkelthetene. Nå har de kommet sammen etter et ca...
Fortsett
Audiophile.no
Meir Tandberg, og meir øl – Stig Arne si dagbok juni 2025

Meir Tandberg, og meir øl – Stig Arne si dagbok juni 2025

• 2
Me har gjort ein “ussel" Tandberg Sølvsuper 12 om til ein superforsterkar, og i ølspalta har me drukke opp juli-sleppet til Vinmonopolet. TANDBERG SØLVSUPER 12 (MODIFISERT) Har det vore nok...
Fortsett
Audiophile.no
Nye ekstreme Coltranemodeller fra Marten

Nye ekstreme Coltranemodeller fra Marten

• 2
Den svenske HighEnd høyttalerprodusenten Marten har i år virkelig sprengt noen grenser for sine modellambisjoner. For i tillegg til at et av årets høydepunkt på Oslo HiFi Show i Asker har fått sin...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: OnePlus Pad 3 – nettbrettet som vil spise kirsebær med de aller største

TEST: OnePlus Pad 3 – nettbrettet som vil spise kirsebær med de aller største

• 0
På forsommeren lanserte OnePlus sitt nyeste nettbrett. Dette er en toppmodell som åpenbart sikter mot stjernene, og vi har hatt Pad 3 på en grundig test. I fjor sommer lanserte OnePlus...
Fortsett
Audiophile.no
Tandberg Huldra 9, 10 og 11 – Stig Arne si dagbok mai 2025

Tandberg Huldra 9, 10 og 11 – Stig Arne si dagbok mai 2025

• 0
Førre månad, og fleire før der att, lova eg å koma attende til desse uhyre interessante Tandbergane, i dei dagar då dei var på høgda av god lyd ... truleg. Me jobbar vidare med saka! Fleire...
Fortsett
Audiophile.no
Gamle radioar – Stig Arne si dagbok april 2025

Gamle radioar – Stig Arne si dagbok april 2025

• 0
Er gamle radioar på moten att? Me let samlarar vera samlarar, og bryr oss berre om ein ting: Lyden. Og i ølspalta har me 4 boksar og ei tuteflaske. Bang & Olufsen Beomaster 900 (1964-1970) Kva i...
Fortsett
Topp Bunn