Hun jobber i helsevesenet, sykesøster. Og ja, de hadde nok fortjent litt bedre lønn ja. :-/ Kunne blitt litt mere "leketøy" på far også. ;D
Nei her er det kun realisme og familiens totale inntekt som gjelder.

Sevltillit har jeg så det holder, grensende til arroganse. 8) Litt reduksjon kanskje ikke var så dumt? :
Synes det er greit jeg, men da vil JEG bestemme HVA, NÅR og HVORDAN !

Kvinner kan jo ALDRI nøye seg med å si hva de vil ha gjort, de må jo ALLTID gi detaljinstruksjoner som gjør at jobben:
A: Blir dobbelt så tungvindt,
B: Tar dobbelt så lang tid,
C: Begge deler.
Når skal kvinner lære seg å nøye seg med enten å si HVA eller HVORDAN ! Ikke begge deler ! :
Det har jeg STOR forståelse for ! ;D ;D
Det viser riktigheten av utrykket: Nød lærer nøgen kvinne å spinne ! Mindre interessant for mannen, men desto varmere for kvinnen ! ;D
Huff da lille frue! Stikk fingeren i koldt vann med en gang og hold den der 5-10 minutter. Da blir ikke skaden så omfattende. ( Litt sent nå, men neste gang..! ) Forøvrig: Spiralis trøster og blåser på "vondtet" :-*
Ja ja, enda så sier de at bruksanvisninger er til for kvinner og homofile menn !! ??? ;D
Nei dere kvinner er flinke slik ! ;D ;D ;D
Og jeg tror ikke et eneste sekund at du ikke gjorde det der med fullt overlegg, for SÅ dum er du nemlig ikke ! Det er forresten ufint av deg å bruke slike mannlige "hersketeknikker". ;D ;D ;D ;D ;D ;D
.
edit: tyrkleif