- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.882
Affa burde hatt likelønn. Jeg tenkte mest på oss andre.
|
Lurte bare på om han kanskje hadde tatt bolig i deg... eller hvordan man skal fomulere det..Affa burde hatt likelønn. Jeg tenkte mest på oss andre.
I så fall er eksorsisme neste steg. Det skulle vel være noen her på Sentralen som fikser det?Lurte bare på om han kanskje hadde tatt bolig i deg... eller hvordan man skal fomulere det..![]()
Ta det fra en som vet. En "brelemann" bør for alt i verden holde seg langt unna sykesøstre i privatlivet. Det jeg får høre når jeg er "dødsyk" av forkjølelse er at all empati er brukt opp på jobb, så "SLUTT Å SYT !!" :-[ :-[Hver mann sin sykesøster.. ;D
Brelemanner blir veldig syke når de er syke, såpass dårlig at de nok ikke står det over uten profesjonell og kjærlig pleie..
Tiltredes. er selv gift med en sykepleier (ske ;D).Ta det fra en som vet. En "brelemann" bør for alt i verden holde seg langt unna sykesøstre i privatlivet. Det jeg får høre når jeg er "dødsyk" av forkjølelse er at all empati er brukt opp på jobb, så "SLUTT Å SYT !!" :-[ :-[![]()
Her trodde jeg alderdommens plager var ivaretatt når jeg fant meg en ung sykesøster, men dengang ei. :-/ Det som kommer til å berge meg er vel at det ikke er ledig pleiehjemsplass når den tid kommer ! :
Og "mind you", dette er en erfaring mange som bor med sykesøstre deler! Nei det er nok enklere med en som jobber i kassa på Rimi, hun har ikke brukt opp "pleie genene" sine på jobb ! ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Affa tror jeg.Jeg forstår ikke helt hva denne tråden handler om......
:-*He he, brelemennene har prøvd å sikre seg, men blir bare avslørt og gjennomskuet. Nett til pass. ;D ;D
eller som Spiralis ville sagt det: ;D;D
;D
;D
![]()