1. Nei, fordi eg ikkje gidd flytte på meg.Gjestemedlem skrev:1. Så man har lyst på jobb i det private næringsliv fordi man har hørt at der tjener man så mye bedre, men man våger ikke ta steget fordi man regner med å måtte gå ned i lønn.Audiophile-Arve skrev:Etter kvart steig løna (lønsstigen var slik at ansiennitet reknast opp til 28 år på det verste), men bordet fanga i stadig større grad, og det vart vanskelegare å hoppe av til anna arbeid enn undervisning utan å gå ned i løn, noko vi ikkje hadde råd til å ta sjansen på.
2. Så istedet peker man på oljearbeidere og ingeniører i private bedrifter, kamuflerer dette som et feministisk likelønnsoppgjør...
3. lar streiken utelukkende gå ut over tredjepart ved å tilgrise byen for dem med søppelberg til de får gjennomslag for bløffen sin.
Jeg4. har i utgangspunktet sympati for lærerne og deres lønnsforventninger, men etter at de nå har gått i ledetog med ottargjengen for å drive folkeutpressing denne gangen så svinner sympatien sakte bort.
2. Peikar på ulikskapar eg slit med å godta som naturlege. Her er vi ueinige, av ein eller annan grunn. Men som vanleg, går eg ut frå at eg har rett, og du tek feil.
3. Fekk eit slags gjennomslag, ja. Når ein skal forhandle, må ein vere fleire. Då er det naturleg at det vert komprommiss.
4. I utgangspunktet hyggjeleg å høyre.......men....