Da var det en varmeovn på plass, selv om det ikke er den som blir stående !! Den jeg har på prøve er i sølv, og det går ikke. Med de kjøleribbene som er på denne så blir lakkering litt vanskelig, så sort SA-103 blir høyst sansynlig bestilt !
Men angående pre så er jeg veldig usikker, Bryston BP25 er vel kanskje en anelse for stram i bassen og kanskje litt for "spinkel" i lyden. Men det er små marginer her, den er ikke analytisk !
Så var det Doge 8 pre, den er også veldig bra, men litt for bløt i bassen, men veldig bra oppover. Fyldig og deilig mellomtone og topp, men litt mindre stålkontroll i lydbildet. Mulig dette har blir bedre med bedre rør, det sitter i de orginale "kina" rørene nå.
Jeg fikk også med non Synergistic Research høyttaler kabler og xlr signal fra pre til effekt.
Høyttaler kablene er de rimeligste med aktiv skjerming, de imponerte egentli. I sammenligning mot mine massive 6kv kobber kabler, så ble de litt glattere i lyden, bedre oppløsning og litt mere ryddig. Jeg tror de massive kobber kablene blir pensjonert
Hiato har selvfølgelig en fordel med matchende forforsterkerdel til effekten, så synergien er på topp. Noe jeg også tror er MEGET viktig for å få det siste ut av SA-103 også.
Tidligere hadde jeg Dcs Delius som pre og dac til Plinius P10 effekten, dette spilte utrolig bra. Så det frister å prøve en Delius igjen.
Farsken dette er vanskelig, eller så er jeg kanskje for kravstor og pirkete :