Lei av harsk marsipan, sure appelsiner og barnegråt?

Kommentarer

rotecop

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.10.2006
Antall liker
1.103
Torget vurderinger
2
Kommer dessverre ikke i dag jorwed, selv om jeg ikke liker harsk marsipan:)
Fruen stakk av med bilen min til jobb i dag. Så er strandet på bygda:) Får ta det igjen senere.

rotecop

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.10.2006
Antall liker
1.103
Torget vurderinger
2
Hypotetisk problemstilling :)

soundscape

Æresmedlem
Ble medlem
21.09.2005
Antall liker
40.957
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
20
Er på kurs på Sørmarka idag og imorgen. Tenkte å svinge innom på hjemturen.
Snakker vi Torsketorsdag @MakkinTosken med Innslag av høyadel @Evo III . Kan det være slik at @TT. Og @soundscape vil representere almuen eller må jeg ta den rollen alene😁. Seff hyggelig om andre gode folk kommer
Morgendagen er høyst usikker for min del. Familieaffærer :) , men finner jeg et smutthull så kanskje......

Seskage

Baron af Skage ;)
Ble medlem
15.12.2014
Antall liker
6.475
Sted
Bergen
Torget vurderinger
8
Håper kunne stikke innom i to-tiden i morgen. Hadde vært kjekt å kunne knytte ansikt til noen av nickene her inne 😊 (Noen som er der i morgen vet jeg hvem er😉)

T

TT.

Gjest
Om det gjelder torsdag og Hertugen dukker opp, så kunne jeg ha overlevert gjenglemt gods samtidig. Forutsetter jo selvfølgelig at @Evo III dukker opp eller at plassen kan benyttes som "returpunkt" 🤨 Er det kl 14 som "er" tiden?

jorwed_

Audio Arkeologen
Ble medlem
04.09.2012
Antall liker
18.874
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
97
Hele butikken er vel ett massivt returpunkt vil noen si :) Hertugen dukker nok opp han :)

Evo III

Hertugen
Ble medlem
25.12.2009
Antall liker
63.592
Sted
Hjemme
Torget vurderinger
84
Om det gjelder torsdag og Hertugen dukker opp, så kunne jeg ha overlevert gjenglemt gods samtidig. Forutsetter jo selvfølgelig at @Evo III dukker opp eller at plassen kan benyttes som "returpunkt" 🤨 Er det kl 14 som "er" tiden?
Dukker opp jeg, men ikke før i 5 tiden😁

Informasjon om bruker

Hifi&Vinyl
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
2.908
Link til alle artikler
106
Hifi&Vinyl sine annonser
Bransjenyheter
Påskehjelpen 2025

Påskehjelpen 2025

• 9
Allerede sliten og lei påskejaget? Frykt ikke. Også i år stiller vi opp for deg med moralsk støtte, forståelse og godt selskap! Vi holder åpent: Onsdag 16.4 12-16 Lørdag 19.4 12-15 Verkstedveien...
Fortsett
Bransjenyheter
Vårmesse hos HIFI&VINYL
Bransjenyheter
Hifi&Vinyl AS kjøper Apollon Platebar, All Good Clean Records og Big Dipper AS

Hifi&Vinyl AS kjøper Apollon Platebar, All Good Clean Records og Big Dipper AS

• 34
PRESSEMELDING Hifi&Vinyl AS kjøper Apollon Platebar, All Good Clean Records og Big Dipper AS Hifi&Vinyl AS har gleden av å kunngjøre oppkjøpet av tre av Norges mest anerkjente og tradisjonsrike...
Fortsett
Bransjenyheter
Oslo Hifishow, sortering og ny giv!

Oslo Hifishow, sortering og ny giv!

• 7
Etter en vellykket helg på @OsloHiFiShow er vi klare for ny innsats i butikken! Vi benytter anledningen til å takke alle dere som var innom oss i løpet av helgen. Vi har brukt tiden etter messen...
Fortsett
Bransjenyheter
Lørdag, rør og aluminiumshøyttalere!

Lørdag, rør og aluminiumshøyttalere!

• 6
Ny lørdag på trappene! Denne platespilleren står for underholdningen sammen med BAT og EgglestonWorks!
Fortsett
Bransjenyheter
Vi går semi-online! Sjekk ut Hifi&Vinyl - Nå på nett!

Vi går semi-online! Sjekk ut Hifi&Vinyl - Nå på nett!

• 4
Nå kan du handle fra Hifi&Vinyl via Facebook! Følg gruppen og få oppdateringer og gode oppstartstilbud løpende! https://www.facebook.com/groups/1151674106746070/
Fortsett
Topp Bunn