Lei av harsk marsipan, sure appelsiner og barnegråt?

Kommentarer

rotecop

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.10.2006
Antall liker
718
Torget vurderinger
2
Kommer dessverre ikke i dag jorwed, selv om jeg ikke liker harsk marsipan:)
Fruen stakk av med bilen min til jobb i dag. Så er strandet på bygda:) Får ta det igjen senere.

rotecop

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.10.2006
Antall liker
718
Torget vurderinger
2
Hypotetisk problemstilling :)

vipa

Høyttalerhviskeren
Ble medlem
08.01.2016
Antall liker
6.813
Sted
kommet meg helt til Halden
Torget vurderinger
1
Er på kurs på Sørmarka idag og imorgen. Tenkte å svinge innom på hjemturen.
Snakker vi Torsketorsdag @MakkinTosken med Innslag av høyadel @Evo III . Kan det være slik at @TT. Og @soundscape vil representere almuen eller må jeg ta den rollen alene😁. Seff hyggelig om andre gode folk kommer

soundscape

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.09.2005
Antall liker
26.018
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
15
Er på kurs på Sørmarka idag og imorgen. Tenkte å svinge innom på hjemturen.
Snakker vi Torsketorsdag @MakkinTosken med Innslag av høyadel @Evo III . Kan det være slik at @TT. Og @soundscape vil representere almuen eller må jeg ta den rollen alene😁. Seff hyggelig om andre gode folk kommer
Morgendagen er høyst usikker for min del. Familieaffærer :) , men finner jeg et smutthull så kanskje......

Seskage

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2014
Antall liker
4.709
Sted
Bergen
Torget vurderinger
6
Håper kunne stikke innom i to-tiden i morgen. Hadde vært kjekt å kunne knytte ansikt til noen av nickene her inne 😊 (Noen som er der i morgen vet jeg hvem er😉)

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Antall liker
62.006
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
92
Om det gjelder torsdag og Hertugen dukker opp, så kunne jeg ha overlevert gjenglemt gods samtidig. Forutsetter jo selvfølgelig at @Evo III dukker opp eller at plassen kan benyttes som "returpunkt" 🤨 Er det kl 14 som "er" tiden?

jorwed_

Audio Arkeologen
Ble medlem
04.09.2012
Antall liker
15.680
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
94
Hele butikken er vel ett massivt returpunkt vil noen si :) Hertugen dukker nok opp han :)

Evo III

Hertugen av Langhus
Ble medlem
25.12.2009
Antall liker
43.814
Sted
Hjemme
Torget vurderinger
76
Om det gjelder torsdag og Hertugen dukker opp, så kunne jeg ha overlevert gjenglemt gods samtidig. Forutsetter jo selvfølgelig at @Evo III dukker opp eller at plassen kan benyttes som "returpunkt" 🤨 Er det kl 14 som "er" tiden?
Dukker opp jeg, men ikke før i 5 tiden😁

Informasjon om bruker

Hifi&Vinyl
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
1.176
Link til alle artikler
45
Hifi&Vinyl sine annonser
Bransjenyheter
Prislisten, Posesalg og Hardrock....

Prislisten, Posesalg og Hardrock....

• 0
Herlige sommerdager! Prislisten er tilbake i dette innlegget, posesalg (Fyll posen for 200,-) og påfyll av hardrock! Vi holder selvsagt åpent denne uken, men kortere på torsdag. Tor 12-17 Fre...
Fortsett
Bransjenyheter
Kaffe og prat?

Kaffe og prat?

• 17
I forbindelse med HCS bortgang åpner jeg dørene til butikken i morgen for de som ønsker å ta turen for litt prat og samvær. Når nære og kjente går bort kan dette utløse mange forskjellige...
Fortsett
Bransjenyheter
20% på plater, 5 for 100 og 🌞

20% på plater, 5 for 100 og 🌞

• 5
Som overskriften sier kjører vi 20% av på alle plater og 3 for 100 kategorien er blitt til 5 for 100 Gjelder torsdag og fredag. :) Husk at vi også alltid er på jakt etter fine platesamlinger og...
Fortsett
Bransjenyheter
Back on track, The Stig og sløy jazz.....

Back on track, The Stig og sløy jazz.....

• 0
Da er vi i gang igjen. Vi holder åpent som vanlig torsdag, fredag og lørdag denne uken. Torsdag ettermiddag/kveld har jeg med Stig på platerommet for de som ønsker å plukke hjernen hans for gode...
Fortsett
Bransjenyheter
Åpningstider, "The Stig" og "OnsdagsMys"

Åpningstider, "The Stig" og "OnsdagsMys"

• 2
Vi er dessverre stengt på torsdag, men fredag (12-16) og lørdag (11-16) er vi åpen som vanlig. Vel ikke helt vanlig, Stig styrer skuta og er den som hjelper deg på din musikalske reise når du...
Fortsett
Bransjenyheter
Vi holder dessverre stengt i dag.

Vi holder dessverre stengt i dag.

• 5
Vi holder stengt i dag, men er i full fart igjen i morgen kl. 11
Fortsett
Topp Bunn