lassemann sitt vindu

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.948
    Antall liker
    27.887
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Kanskje vi sender deg noen MMS'er vettu Jan, bare sånn for å gni det inn, mener jeg.... ;D ;D

    8)

    Morten
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Lagga:
    ikke tenk på det engang ! ;D

    Lasse:
    Ser vannvittig flott ut, jeg er alt annet enn bymenneske og det der er " dit vil jeg dra før jeg legger på røret...."

    Igjen, kos dere alle der nede :)

    /jan
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.947
    Antall liker
    4.610
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Ja, da er vi tilbake igjen.. Både her på forumet og fra sommerens mange aktiviteter.. Sommerens ferie i Frankrike var et eventyr fra A-Å. Solen varmet godt i motsetning til her hjemme. Provence er til for sjelen og setningen "sløve i skyggen" er ikke oppskrytt ;)

    Vel, i anlegget har jeg gjort en del forbedrende tiltak. Ingen større utskiftninger, men mere tiltak med loddebolten og rør-skifte. Tester ut rimelige effektrør av EL-34 typen og lar meg rett og slett imponere av kinesiske Shougang til 19 dollar paret. De har utrolige egenskaper i mellomtonen som ikke ligger etter noe annet jeg har hørt. Røra er under innbrenning og nå kanskje 20 timer på seg, så mye vil fortsatt skje tenker jeg..

    Audion Riaa har fått ny innvendig kabling med Mundorf sølv/gull 1mm og nye koplingskondensatorer, også fra Mundorf (4 stk 0,47uF sølv i olje). Her snakker vi et stort løft, men fortsatt er den under innspilling.. Denne vil jeg komme tilbake til.

    Preampen min har kanskje fått det største løftet. Jeg har skiftet alt av innvendig kabling til også her Mundorf sølv/gull 1 mm. Spesielt omlegging av jordingen førte til totalt stillhet og fravær av brum som jeg har vært litt plaget med tidligere. Likevel er det de lydmessige forberingene som vekter høyest. Jeg har nå fått en oppløsning i anlegget jeg aldri har hatt tidligere. Hører dette godt i forhold til mikrodynamikk og utklinging av f.eks symbaler. Bassen er blitt strammere og dypere og mer definert, mot før litt ullen og faktisk noe ødeleggende for nedre mellomtone. Det er helt borte nå og fortsetter og forbedre seg under innbrenningen.

    Jeg er nødt til å nevne min DIY digitalkabel også, kjøpt av RS som sitter på en del meter av denne utrolige kabel, og som til de grader har løftet CD-lyden her i huset. Den spiller så godt at det er utenkelig at den kan være så billig. Det er ikke så lett å beskrive en kabel, men den er svært åpen og slipper i gjennom alt. Den har faktisk løftet CD/DAC opp på vinyl-nivå og det er jo gøy..

    mvh
    lassemann
     

    Vedlegg

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Du har gjort en fabelaktig god jobb med den "latterlig lavt prisede" pre'n :)
    Nå har iikke jeg hørt den etter siste modifisering men tviler ikke ett sekund på at det var nok ett skritt i riktig rettning.

    /jan
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Fikk ett tilbud i dag jeg ikke kunne si nei til, besøk hos The Lasse's :)
    Må først og fremst få takke for kaffe og nybakte boller, og ett usedvanlig vennlig å hyggelig selskap. All ære til Fru lassemann som holder ut med oss "galninger" som okkuperer stua med jevne mellomrom.

    Var så heldig og fikk hørt på 4 forskjellige (vintage nesten, iaf 3 av dem) dac'er, utrolig artig :)
    Men mer om det i morgen, jada det kommer vel ett par bilder også.

    /jan
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.947
    Antall liker
    4.610
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    JanR skrev:
    Fikk ett tilbud i dag jeg ikke kunne si nei til, besøk hos The Lasse's :)
    Må først og fremst få takke for kaffe og nybakte boller, og ett usedvanlig vennlig å hyggelig selskap. All ære til Fru lassemann som holder ut med oss "galninger" som okkuperer stua med jevne mellomrom.

    Var så heldig og fikk hørt på 4 forskjellige (vintage nesten, iaf 3 av dem) dac'er, utrolig artig :)
    Men mer om det i morgen, jada det kommer vel ett par bilder også.

    /jan
    Veldig hyggelig og erfaringsmessig viktig møte i kveld! Det var utrolig morro med disse 3 gamle dacene opp mot Abrahamsen..

    Som sagt Jan, mer om dette i morgen :eek:
     

    Vedlegg

    S

    Stereo_Mono

    Gjest
    lassemann skrev:
    JanR skrev:
    Fikk ett tilbud i dag jeg ikke kunne si nei til, besøk hos The Lasse's :)
    Må først og fremst få takke for kaffe og nybakte boller, og ett usedvanlig vennlig å hyggelig selskap. All ære til Fru lassemann som holder ut med oss "galninger" som okkuperer stua med jevne mellomrom.

    Var så heldig og fikk hørt på 4 forskjellige (vintage nesten, iaf 3 av dem) dac'er, utrolig artig :)
    Men mer om det i morgen, jada det kommer vel ett par bilder også.

    /jan
    Veldig hyggelig og erfaringsmessig viktig møte i kveld! Det var utrolig morro med disse 3 gamle dacene opp mot Abrahamsen..

    Som sagt Jan, mer om dette i morgen :eek:
    Spent på hva dere synes. Har selv en klar mening om hva jeg synes om eldre DACer kontra nymotens ;)
    Har 4 stk på lur her hjemme. 3 Britiske og 1 fra US fra 90 tallet.
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.948
    Antall liker
    27.887
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Se der ja, kjente kællær, i kjent positur!

    ;D

    Morten
     
    P

    Parelius

    Gjest
    Jeg ser at malten var fraværende, så Lagga var vel opptatt med andre ting‚
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.948
    Antall liker
    27.887
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Det stemmer godt, beste Parelius, aftenen så meg preokkupert
    med dette yndige vesen:



    Etablissementet Rockefeller, trakk altså fru Lagga og undertegnede til Lille Oslo
    i aften.
    Vi teller dog kun dager, til Lassemann skal få en solid dose malt servert....

    Vennlig hilsen

    Morten
     

    Vedlegg

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.947
    Antall liker
    4.610
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Parelius skrev:
    Jeg ser at malten var fraværende, så Lagga var vel opptatt med andre ting‚
    Dac-testen krevde dog sitt, så da besøket dro fant fru og herr Lassemann frem disse godsakene..

    Lagga: Å ja, vi er så klare så ;)

    mvh

    lassemann
     

    Vedlegg

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    lassemann skrev:
    Dac-testen krevde dog sitt, så da besøket dro fant fru og herr Lassemann frem disse godsakene..


    mvh

    lassemann
    Akkurat !



    ;D

    /jan
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.947
    Antall liker
    4.610
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    JanR skrev:
    lassemann skrev:
    Dac-testen krevde dog sitt, så da besøket dro fant fru og herr Lassemann frem disse godsakene..


    mvh

    lassemann
    Akkurat !



    ;D

    /jan

    Vel, en fattig nykokt hummer fra Hvaler klarer nok ikke å mette alle disse munnene, men Jan, en anledning dukker nok opp skal du se ;D

    mvh
    lassemann
     

    Destiny

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2007
    Innlegg
    2.276
    Antall liker
    227
    Torget vurderinger
    1
    Veldig spent på hva dere syns om Audio note dacen Lasse? De har fått veldig mye skryt....

    Destiny.. :)
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Destiny skrev:
    Veldig spent på hva dere syns om Audio note dacen Lasse? De har fått veldig mye skryt....

    Destiny.. :)
    Gammalt skrot, sier ikke mere ::)

    /jan
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.947
    Antall liker
    4.610
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Vel, litt spontant i går kveld ble det altså til et hyggelig møte her hos meg ute på ville Vesten. JanR og Rubyred satte av kvelden og tok med seg sine dacer, JanR med sin tilårsforkommende Audio Note DAC1, helt og holdent umoddet og urørt. Rubyred med sin kanskje enda eldre Theta DSPro Generation III og for uken har Parelius lånt meg en spennende og vannvittig solid bygget OnTech monsterdac, med et kondensatorbatteri som nok kunne drevet et middels kraftverk, og ikke minst med 6SN7 på utgangen. Dette skulle vise seg å bli ganske spennende, men herregud, hvordan skulle dette fortone seg opp mot min lille og søte Abrahamsen V6.0?

    Nå har det seg imidlertid sånn at min V6.0 fikk nytt dac-kort i uken som gikk, og det var ikke en utelukkende positiv opplevelse.. Den ble litt skrall, mørk og ullen, men Abrahamsen-folket mener at det er sånn det er, og at en ny innspilling må påberegnes. Vel, den siste uken har den da stått påslått med signal, så en 150 timer har vel det nye kortet fått..

    Det er jo slik at god lyd er ikke en ISO standard, det er særs subjektivt og handler om ideer og erfaringer, og ikke minst hukommelse og personlige preferanser. Jeg liker et organisk, naturlig lydbilde, med fokus på god oppløsning, fyldig og dynamisk mellomtone og dyp og ren bass. Ikke for lyst eller for mørkt, ikke ullent og detaljfattig. I mitt eget anlegg er utfordringen kansje en noe svulmet og udelaljert bass. Det andre er på plass føler jeg.. Kunne noen av disse gamle dacene gi meg svaret? Egentlig sitter jeg fortsatt å tenker på det og må nok ennå ha litt tid på å kunne gi et svar. Rubyred og JanR må nok også trå støttende til her for resultatet i går var faktisk ganske samstemt. En erfaring gjorde vi i går og det er "at de gamle er fortsatt eldst".

    Hmm.....fortsettelse følger. ;)
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.361
    Antall liker
    6.540
    Torget vurderinger
    2
    lassemann skrev:
    JanR skrev:
    lassemann skrev:
    Dac-testen krevde dog sitt, så da besøket dro fant fru og herr Lassemann frem disse godsakene..


    mvh

    lassemann
    Akkurat !



    ;D

    /jan

    Vel, en fattig nykokt hummer fra Hvaler klarer nok ikke å mette alle disse munnene, men Jan, en anledning dukker nok opp skal du se ;D

    mvh
    lassemann
    Jeg vil bare nevne at når du har Jan på besøk er Mariekjeks en sikker vinner.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Bildetråd = bilder :)



    Pent stablet ::)
    Den navnløse er en ontech dac m/1 stk 6SN7. Takk til Parelius som låner villig vekk.




    Hele racket.

    /jan
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Høyre monoblokk, QuickSilver må vite.
    For anledningen med EL34 rør.






    Godguttene :)




    Fra søtflekken.




    En stk proac klone, og de spiller forrykende imo.

    /jan
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Etter endt "dac testing" endte jeg opp med ontech dac under armen og Rubyred med Abe dac.
    På lån da selvsagt :)

    Min Dac 1 ble stående igjen sammen med Theta.
    Lasse var mere nysgjerrig på den og jeg på ontech 8)

    Kommer noen ord om kvelden senere i dag.

    /jan
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.948
    Antall liker
    27.887
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Aaaahh, glimrende!
    Og enig, høyttalerbugget til Lassemann spiller forrykende.

    :)

    Morten
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.130
    Antall liker
    10.593
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Ontechen har jeg hørt. Initielt meget bra, ikke så bra "over tid" var min erfaring....
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    JanR skrev:
    Kommer noen ord om kvelden senere i dag.

    /jan
    Nå er det vel "senere i dag" 8)

    Skal ikke lage så mye styr ut av det her, men noen tanker skal jeg prøve å få på trykk.
    Er vi heldig så kommer vel de andre ramlende etter med sine tanker og inntrykk.

    Først vil jeg si at vi tok ikke det her alvorlig. En helt vanlig kveld hos Lasse's, vel + noen dac'er ekstra.
    Var vel Theta som ruslet og gikk når jeg kom ramlende inn til lassemann.
    Må vel innrømme at jeg ble litt overrasket - positivt sådan. Hatt en Theta dac tidligere selv og kan ikke huske at den spilte såpass bra i mitt daværende anlegg. Nuvel.

    Ble spilt litt av hvert fram til Rubyred ramlet innom. Mest kaffedrikking og skravling, som seg hør og bør :) Var også innom OnTech monster dac og Abrahamsen så vidt det var.
    Må vel innrømme at jeg likte Theta bedre enn OnTech det lille jeg fikk hørt før RR kom innom.

    Men så kom stunden da vi faktisk skulle gjøre ett lite forsøk på å høre om det var særlig forskjeller på dac'ene.
    AN og Theta er fra midt 90, antikke mao ::)
    OnTech er vel fra førsten på 2000 og Abe under året gammel.
    2 rør bestykkede dac'er, AN 2x6922 og OnTech 1x6SN7. De andre SS. Det tekniske kan sikkert lassemann informere om hvis det skulle være interesse for det.
    Samme med musikken, det jeg husker i farta er --> filmusikk (Avatar), Stevie Ray Vaughan, Porcupine Tree, Nils P Molvær og ett par andre artige skiver.

    Fra første stund skal det sies at de to som skilte seg ut var Theta og AN Dac 1, i positiv retning.
    Abe (med nye deler) føltes noe slapp spesielt nedover og ikke så luftig og god på 3d som de 2 over.
    OnTech, vel den låt ærlig talt litt ullsokk hele veien og smålubben nedover. Den og Abe var også endel mørkere enn de to andre, klangmessig. Nå liker jeg mørkt men det ble pokker ta meg i overkant. Anlegget til lassemann heller absolutt mot et mørke så....
    Så vi ble halveis enig om at A: røret i dac'en måtte være "såder" eller total mismatch med resten av hardwaren til lasse. Hvilket var for jævlig syns jeg, hadde gledet meg veldig til å høre den.
    (skal komme tilbake til ontech litt senere 1:)

    Theta, ja nu jævlar. Den hadde vel 90% av det som jeg forlanger av en dac. Stålkontroll nedover - og nivå, flott og luftig oppover, dybde-bredde-høyde, nøytral/linjær og sist men ikke minst herlig utseende. Oser kvalitet, litt viktig for mange det.
    Eneste som kan sies og ikke være på topp er engasjemang, motsier vel meg sjøl litt men. Skal prøve å forklare. Den er god på de fleste hifi parametre, det er også akilles hælen i min bok. Kunne engasjert litt mere, foten gikk ja men ståpelsen glimtet med sitt fravær. Nå skal det vel sies at jeg vant til AN dac/Rega, noe som sikkert ikke er hifi politisk korrekt ;)

    AN Dac 1, jævlar x2.
    Aldri hørt Dac 1 andre steder enn på mitt anlegg/mine rom så gledet meg jo vilt til å høre den hos andre -> lassemann. Den er fra 95 med dig.filter/antikke pcm63p chipx2/8x oversamp. osv, i det hele tatt en som ikke skulle hevdet seg i det selskapet.
    Vi måtte hoppe litt fram og tilbake mellom Theta og AN dac bare for å få bekreftet at jeg ikke hørte syner. Den spilte i mine ører meget overbevisende, hvilket overrasket meg ærlig talt.
    Bra bunn, bra topp, nyyydelig midt men det som imponerte mest var rommet. Det åpnet seg, kølsvart bakgrunn og luft mann - luft. Mellomtone, det gjør AN noe som ikke jeg kan forklare. Magi ? Hva vet jeg, det fungerer her hos meg, det fungerer tydeligvis hos lassemann. Den dac slampen har sjel, engasjerer alle som fortsatt har mere enn 50% hørsel på minst ett øre, ja i det hele tatt.
    Nå ble vel det her ille skrytete av den gamle dac'en men sånn følte jeg det, gåsehud er alltid ett godt tegn imho.
    Ta høyde for at vi ikke satt i 24 timer og testet at-fram. Men brukte 3-4 timer i går til musikk - kaffe - hyggelig prat :)

    Takk for oppmerksomheten.



    1: OnTech monster dac står her hos meg nå. Den låter mye bedre her, selv med original rør.

    /jan
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.947
    Antall liker
    4.610
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Det var jammen flott sagt Jan, og jeg må jo bare si meg helt enig i det du skriver. Du er jo jammen litt av en fotograf også! Aldri har mitt hjemmebrygg tatt seg bedre ut! Og jeg som ikke fikk ryddet eller tørket noe støv da, huff og huff..

    Det var svært morro og kanskje litt overraskende at disse gamle konstruksjonene fortsatt gir lytteren så stort engasjement og naturtro gjengivelse. I går ble jeg som Jan også overrasket over godt AN presterte. Den var en svært god match til mitt anlegg. Spilte engasjerende og oppløst som jeg aldri har hørt i heimen tidligere. I denne sammenhengen var det ingen dårlig dac, vi snakker om matching av komponenter. Ontech var overraskende litt tilslørt, men røret målte greit i rørtesteren. Likevel er det lett å bli lurt av gode NOS rør. Kan måle godt, men likevel være slitt. Jan får eksprementere litt. Nå står AN og gløder og jeg skal spille litt igjen..

    Forøvrig som Parelius nevner høyere opp skal der malt på bordet neste gang, og kanskje en god port!

    Og tusen takk for utlån av NOS dac fra Parelius og Rubired!

    Mvh og takk for en titt i lassemann sitt vindu!
     

    Vedlegg

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    lassemann skrev:
    Det var svært morro og kanskje litt overraskende at disse gamle konstruksjonene fortsatt gir lytteren så stort engasjement og naturtro gjengivelse.
    Absolutt. En hyggelig overraskelse :)



    lassemann skrev:
    Det var jammen flott sagt Jan, og jeg må jo bare si meg helt enig i det du skriver. Du er jo jammen litt av en fotograf også! Aldri har mitt hjemmebrygg tatt seg bedre ut! Og jeg som ikke fikk ryddet eller tørket noe støv da, huff og huff..

    Og tusen takk for utlån av NOS dac fra Parelius og Rubired!

    Mvh og takk for en titt i lassemann sitt vindu!
    Støvtørking er oppskrytt ;D

    /jan
     

    Rubyred

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.09.2010
    Innlegg
    950
    Antall liker
    1.464
    Sted
    Fredrikstad
    Da er det vel min tur! Hadde egentlig tenkt til å holde meg hjemme pga litt helseproblemer, men litt hvile gjorde underverker.
    Var veldig spent på Parelius sin Ontech. Har hørt mye bra om den, spesielt siden det var værstingversjonen.
    Jan sin AN var jeg ganske trygg på ville gjøre det bra. Har hørt den før, og har skjelden, eller aldri hørt en AN gjøre seg bort. Har altid likt Peter Q sine produkter.

    Det ble mye skravling, og kaffedrikking i starten, mens Theta dacen spilte i bakgrunn.

    Omsider ble det tid til litt lytting, og må si meg enig i Jan sine lytteintrykk. Vi skiftet mellom Ontech, Theta, og AN, og i lassemann sitt anlegg passet bare ikke monsterdacen inn.
    I mine ører spilte Jan sin AN mest musikalsk. Den var noe slank nedover forhold til Theta, men ellers var den i en klasse for seg selv. Theta kom ut som en klar nummer to, mens monsteret kom sist denne gang.
    Utelater Abrahamsen, da jeg ikke fikk lyttet til denne.

    Vi var vel ganske i rekkefølgen denne kvelden, og syntes Jan setter fingeren på de viktigste forskjellene. AN rulær!! ;D

    Skulle kanskje skrevet litt mer utfyllende, men er som sagt ikke i helt slag, så jeg henger meg på Jan sine lytteintrykk!!

    Vil til slutt takke for en spontan, og hyggelig seanse Lassemann.

    Utrolig imponert over hva du har fått til med relativt magert budsjett. Det spiller fantastisk hos deg!


    /Rubyred
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Rubyred skrev:
    Utrolig imponert over hva du har fått til med relativt magert budsjett. Det spiller fantastisk hos deg!

    /Rubyred
    Kan ikke bli mere enig :)

    /jan
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Tåler ett par innside bilder av haugen aka Dac 1.








    Du får åpne Theta'n og knipse litt Lasse :)

    /jan
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Virker da seriøst nok.
    Hva slags chip sitter det i den ?

    /jan
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.947
    Antall liker
    4.610
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    JanR skrev:
    Virker da seriøst nok.
    Hva slags chip sitter det i den ?

    /jan
    Er ikke helt sikker Jan. Tok disse bildene for en stund siden med et dårlig mobilkamera, så det er umulig å lese ved zoom. Skal se om jeg tar meg bryet med å skru opp igjen. Kanskje eieren, Rubyred kan svare på det?

    mvh
    lassemann
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    lassemann skrev:
    JanR skrev:
    Virker da seriøst nok.
    Hva slags chip sitter det i den ?

    /jan
    Er ikke helt sikker Jan. Tok disse bildene for en stund siden med et dårlig mobilkamera, så det er umulig å lese ved zoom. Skal se om jeg tar meg bryet med å skru opp igjen. Kanskje eieren, Rubyred kan svare på det?

    mvh
    lassemann
    Skru opp, nysgjerrig :D


    Hvis du føler for å teste med andre 6922 rør i Dac 1 så er det bare å bytte i vei.

    /jan
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn