lassemann sitt vindu

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.941
    Antall liker
    4.575
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Denne dukket opp i rydding av annen vinyl i dag. Kjørte den en runde eller to på vaskeren og vips var den ren og fin igjen. Fantastisk sound på denne og svinger som f... ☺

    DSC_1859.JPG


    Mvh lassemann ☺
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.941
    Antall liker
    4.575
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Etter et år med forskjellige forsøk på gjenoppliving gjorde jeg det siste forsøk før jeg gav denne opp. Også andre, mer proffe enn meg selv, har sett på denne Audio Research CD3MKII CD-spilleren.

    I går satte jeg den på kjøkkenbordet og demonterte hele drivverket og laseren. Ikke min greie dette her, men det er jo for det meste mekanikk. Satte det hele sammen igjen, og tro det eller ei, den startet opp igjen.. Noen ganger er det bare sånn. Ingen store feil, men antageligvis bare en dårlig kontakt eller noe.. Den har jo 15 år på baken og mye kan jo skjedd på denne ferden.

    Lyden i denne spilleren er kanskje noe av det bedre jeg vet om. Har hørt mye, men den oppløsningen denne presterer er veldig god. Tenker at 2005 var et bra år for CD spillere 😉 Vel, fra spøk til alvor, spiller denne tett opp mot vinyl riggen. Oppløsningen oppover og nedover er veldig god. Både jeg og fruen ble sittende lenge i går å lytte. Morsomt at cd platene kan komme til heder og verdighet igjen.. Dette låter! 🙂

    DSC_1898.JPG


    Mvh lassemann ☺
     
    Sist redigert:

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.632
    Antall liker
    11.017
    Torget vurderinger
    2
    Etter et år med forskjellige forsøk på gjenoppliving gjorde jeg det siste forsøk før jeg gav denne opp. Også andre, mer proffe enn meg selv, har sett på denne Audio Research CD3MKII CD-spilleren.

    I går satte jeg den på kjøkkenbordet og demonterte hele drivverket og laseren. Ikke min greie dette her, men det er jo for det meste mekanikk. Satte det hele sammen igjen, og tro det eller ei, den startet opp igjen.. Noen ganger er det bare sånn. Ingen store feil, men antageligvis bare en dårlig kontakt eller noe.. Den har jo 15 år på baken og mye kan jo skjedd på denne ferden.

    Lyden i denne spilleren er kanskje noe av det bedre jeg vet om. Har hørt mye, men den oppløsningen denne presterer er veldig god. Tenker at 2005 var et bra år for CD spillere 😉 Vel, fra spøk til alvor, spiller denne tett opp mot vinyl riggen. Oppløsningen oppover og nedover er veldig god. Både jeg og fruen ble sittende lenge i går å lytte. Morsomt at cd platene kan komme til heder og verdighet igjen.. Dette låter! 🙂

    Vis vedlegget 665084

    Mvh lassemann ☺
    Dønn enig!
    AR lagde og lager noen drivende gode digitale produkter, jeg har falt i staver over opptil flere av dem.

    Håper den holder det gående i mange år, heretter! :)
     

    Haavard

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    7.012
    Antall liker
    2.079
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Liker at du har fått til denne.
    Sitter selv på en Esoteric som kunne trengt litt kjærlig pleie. Skuffen går treigt nå.
    Vet servicekompaniet gjør service, men tips meg gjerne om noen dedikerte personer som kan fikse den. Du fikk vel din i orden @Håkon_Rognlien
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Gratulerer med å ha fått i gang ARC. Husker vi testet den lett hos meg, gjorde seg ikke bort. Rett og slett en god spiller. Alltid greit når det ikke koster en arm å få iorden saker og ting. Og DPA blokkene, er rett og slett mektige 😊
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.941
    Antall liker
    4.575
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer med å ha fått i gang ARC. Husker vi testet den lett hos meg, gjorde seg ikke bort. Rett og slett en god spiller. Alltid greit når det ikke koster en arm å få iorden saker og ting. Og DPA blokkene, er rett og slett mektige 😊
    Ja, DPA har fått seg et skikkelig løft nå og jeg er godt i havn med de blokkene føler jeg. Håper CD spilleren vil klare seg fremover med sine små nykker. Den ser jeg kan være vanskelig å erstatte for små penger. Den er rett og slett en juvel og en super match til anlegget. Litt høy gain er vel det eneste ankepunktet jeg har.

    Vi kan jo planlegge litt når du henter Kora'n og kanskje ta med deg Håkon nedover da? Mekker litt mat og litt lytting samtidig..

    mvh lassemann
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.941
    Antall liker
    4.575
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Liker at du har fått til denne.
    Sitter selv på en Esoteric som kunne trengt litt kjærlig pleie. Skuffen går treigt nå.
    Vet servicekompaniet gjør service, men tips meg gjerne om noen dedikerte personer som kan fikse den. Du fikk vel din i orden @Håkon_Rognlien
    Ta den med deg nedover når du henter Heart blokkene. Kan være at skuffen bare trenger litt smøring.

    mvh
    lassemann
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Ja, DPA har fått seg et skikkelig løft nå og jeg er godt i havn med de blokkene føler jeg. Håper CD spilleren vil klare seg fremover med sine små nykker. Den ser jeg kan være vanskelig å erstatte for små penger. Den er rett og slett en juvel og en super match til anlegget. Litt høy gain er vel det eneste ankepunktet jeg har.

    Vi kan jo planlegge litt når du henter Kora'n og kanskje ta med deg Håkon nedover da? Mekker litt mat og litt lytting samtidig..

    mvh lassemann
    Høres ut som en plan. Vi tar det på privaten, så hører jeg med Håkon. Blir hyggelig.
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.941
    Antall liker
    4.575
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Dagens vinyl! Strålende nye skiva til Gazpacho.. Fireworker. Rene masterpiece dette her! Vært en tøff dag med begravelse i familien. Svigerfar gikk bort så alt for tidlig, bare 74 år gammel. Lassemann trenger å avreagere med god norsk prog rock..

    DSC_1941.JPG


    DSC_1940.JPG

    Mvh lassemann ☺
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.783
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    dypeste sympati og kondolanse fra gjengen på holmlia.
     

    Rubyred

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.09.2010
    Innlegg
    950
    Antall liker
    1.463
    Sted
    Fredrikstad
    Vil først kondolere. Trist når slikt skjer.
    Ble invitert til å høre på oppgraderte DPA blokker. Lassemann er en kløper til å finne gode komponenter, til gode priser. Dro innom lokal baker på veien, og Lasse serverte high end kaffe.
    Hver gang jeg kommer innom, har det skjedd noe nytt. Ny Nagaoka MP200 pickup var montert på den ene armen. Spennende valg. Har hørt på et par modeller hos Lagge for et år siden, og de imponerte.

    Quicksilver Mid Mono blokkene var varmet opp, så vi startet med de.
    Har hatt 5-6 sett med Quicksilver gjennom årene, da de har vært en magisk kombinasjon til Quad elektrostater, men disse blokkene er relativt kraftig modifisert, for å kunne takle KT150 effekt rør, og blant annet 6H30 på inngangen.
    Streaming er en enkel, og grei måte å nyte musikk, men magien kom først ved bytte til platespiller, og Nagaoka imponerte. Til prisen, må den være et funn.
    Lasse skiftet mellom Nagaoka, og Myajima, og forskjellen var mindre enn prisen skulle tilsi. Artig med tanke på den store prisforskjellen.

    DPA blokkene ble koblet opp, og fikk tid til en god oppvarming. Lasse har gjort en relativt stor renovering, og oppgradering av strømforsyning, med bytte til bedre kondensatorbank, bytte av kritiske komponenter i signalveien, samt terminaler.
    I forhold til Quicksilver, spiller dette ganske annerledes, og i mine ører til det bedre. Her er det dynamikk, og kraft i massevis. Langt mindre romantisk rørklang. Dette spiller nok langt mer korrekt, med kraften fra transistor, blandet med det beste fra rør.
    Tror nok dette er de beste forsterkere jeg har hørt i Casa Lassemann.
    Nok en gang imponert over hva du får til.

    Takk for kaffen. og lytten. Gleder meg til mine egne Quicksilver KT88 monoblokker blir ferdig.

    /Ruby:)
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.941
    Antall liker
    4.575
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Vil først kondolere. Trist når slikt skjer.
    Ble invitert til å høre på oppgraderte DPA blokker. Lassemann er en kløper til å finne gode komponenter, til gode priser. Dro innom lokal baker på veien, og Lasse serverte high end kaffe.
    Hver gang jeg kommer innom, har det skjedd noe nytt. Ny Nagaoka MP200 pickup var montert på den ene armen. Spennende valg. Har hørt på et par modeller hos Lagge for et år siden, og de imponerte.

    Quicksilver Mid Mono blokkene var varmet opp, så vi startet med de.
    Har hatt 5-6 sett med Quicksilver gjennom årene, da de har vært en magisk kombinasjon til Quad elektrostater, men disse blokkene er relativt kraftig modifisert, for å kunne takle KT150 effekt rør, og blant annet 6H30 på inngangen.
    Streaming er en enkel, og grei måte å nyte musikk, men magien kom først ved bytte til platespiller, og Nagaoka imponerte. Til prisen, må den være et funn.
    Lasse skiftet mellom Nagaoka, og Myajima, og forskjellen var mindre enn prisen skulle tilsi. Artig med tanke på den store prisforskjellen.

    DPA blokkene ble koblet opp, og fikk tid til en god oppvarming. Lasse har gjort en relativt stor renovering, og oppgradering av strømforsyning, med bytte til bedre kondensatorbank, bytte av kritiske komponenter i signalveien, samt terminaler.
    I forhold til Quicksilver, spiller dette ganske annerledes, og i mine ører til det bedre. Her er det dynamikk, og kraft i massevis. Langt mindre romantisk rørklang. Dette spiller nok langt mer korrekt, med kraften fra transistor, blandet med det beste fra rør.
    Tror nok dette er de beste forsterkere jeg har hørt i Casa Lassemann.
    Nok en gang imponert over hva du får til.

    Takk for kaffen. og lytten. Gleder meg til mine egne Quicksilver KT88 monoblokker blir ferdig.

    /Ruby:)
    Så hyggelig med noen ord Ruby. Siste tida har vært litt tøff. Må si det. Svigerfar ble gravlagt sist fredag og det ble litt vakum etter det. Da er det hyggelig å slå ihjel litt tid sammen på mandags morgen. Det har vært en del utfoldelse på forsterkerene i det siste og jeg føler at jeg nå er i mål med de. Således med platespilleren også.

    Nå skal Gunzi sette igjen et par Spendor Classic 100 R her en måneds tid eller noe. Er svært spent på hva de kan komme opp med. Særlig i kombinasjon med DPA 211 PSE. De spiller så bra nå synes jeg at de ikke er langt unna Audio Note med samme rør jeg hørte hjemme hos Peter Qvortrup i Brighton.

    Igjen takk for et hyggelig besøk i går Ruby og for hyggelige ord om lyden. Vi snakkes igjen snart ☺.

    Mvh lassemann ☺
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.941
    Antall liker
    4.575
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    He, he.. Må le noen ganger. I går var jeg sammen med min ivrige sønn på Loppeberget i Fredrikstad. Jeg prøver alt jeg kan å kvitte meg med gjenstander i denne delen av livet. Men erfarer gang på gang hvor vanskelig det er.

    Besøket i går førte både til flere bøker og litt av hvert.. Jeg fikk med meg hjem en pose med CD'er og et, jeg må si ganske vellydende Micro JVC anlegg. Det virket jo såklart ikke, men ila et glass vin eller 2 fikset jeg det i går kveld. På morgenen i dag har jeg spillet en av CD platene, Vivaldi Gloria, gitt ut på Kirkelig Kulturverksted i 2003. Lenge siden jeg virkelig har nytt musikk på denne måten må sies. For en god produksjon dette er og tolkningen av musikken! Fabelaktig..

    Og prisen: 100 kroner for stereoanlegget og 100 kr for en pose med kvalitetsmusikk. Sikkert 100 CD plater..

    God søndag ☺

    DSC_1952.JPG

    DSC_1953.JPG


    Mvh lassemann ☺
     

    Lazarus

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.02.2018
    Innlegg
    394
    Antall liker
    1.206
    Sted
    Trondheim
    Kult! Vi er virkelig inne i CD-scoop tidsalderen. Har også kjøpt brukt kvalitetsmusikk på CD i det siste. Nå har jeg fått skikkelig lyst på en god cd spiller :love:
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Kult! Vi er virkelig inne i CD-scoop tidsalderen. Har også kjøpt brukt kvalitetsmusikk på CD i det siste. Nå har jeg fått skikkelig lyst på en god cd spiller :love:
    Har kjøpt cd plater i kasser de 4 siste årene. Men det er litt for lite av den gode jazzen.. Mye pop, rock og klassisk... Men jakten er alltid gøy 🙂
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.941
    Antall liker
    4.575
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Kult! Vi er virkelig inne i CD-scoop tidsalderen. Har også kjøpt brukt kvalitetsmusikk på CD i det siste. Nå har jeg fått skikkelig lyst på en god cd spiller :love:
    Ja, når det gjelder CD gjelder det nok å være ganske kritisk og kjøpe fornuftig. Jeg var heldig i går og brukte tid. Det var tusenvis av plater og mye å gå igjen. Bedriften kjøper og får inn hele dødsbo, og er man heldig dukker det opp en samling som er deg eller meg. For tiden er det enormt mye å samle på bruktmarkedet til symbolske priser. Jeg tror dette vil endre seg og at CD kanskje er den nye vinylen? Ingen dum idé og kjøpe seg en god CD spiller.. Her spiller det tett på vinyl riggen med Audio Research CD3MKII 😉
    Mvh lassemann ☺
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.941
    Antall liker
    4.575
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Hmm..

    Nå som årene henter meg litt inn lurer jeg på hva jeg har drevet med i jaget på den gode lyden.. Særlig nå etter interessen for klassisk musikk har tatt meg.

    Har på lån fra Gunzi et sett Spendor Classic 100 R. Umiddelbart opplevde jeg et mindre "hifi korrekt" lydbilde når jeg satt de opp. Men ila uka har jeg endret det synet noe. Hva er egentlig hifi? Høyttaleren er mindre oppløste, spiller ikke dypere i bassen og kassene rister i takt med musikken. Imot alle mine tidligere preferanser.. Men nå må jeg innrømme at man lærer hele livet og at gamle tanker må revurderes.. Dette spiller så flott! Gidder ikke å brodere ut hvordan, men vil si at Gunzi har noe å glede seg til når han får disse i hus. Dette er virkelig bra saker! Mine 2-veis ProAc kloner spiller mer oppløst i hele registeret med dypere bass, mer detaljer oppover osv. Med Spendor treffer mer i hjertet om jeg kan si det sånn.. Nydelig, rett og slett!

    Formiddagen har blitt brukt til Anton Bruckner 7. Symfoni på vinyl. Strålende innspilling fra EMI His Masters Voice fra 1971..
    DSC_2001.JPG

    DSC_2003.JPG


    Mvh lassemann ☺
     
    Sist redigert:

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.941
    Antall liker
    4.575
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Hatt en Abbas dac liggende basert på Philips TDA1543 chipen som jeg kjøpte av HCS for en rimelig pris. Dette er enkle saker, men jeg tok en kikk på den i dag om det er muligheter for forbedringer. Utgangstrinnet er basert rundt det russiske røret 6n3p-EV. Et flott kvalitetsrør. Ved en nærmere kikk viser det seg at kopplingskondensator til utgang er en elektrolytt, 68uF 160v. Det er jo ikke bra. Jeg leter frem et par Mundorf silver/gold jeg har i skuffen og bytter til de. Jeg har i dag satt den opp mot en GamuT CD1 MK1 og har vel fått et hakaslipp hvor bra denne komboen spiller. Satte opp kabler fra GamuT og Abbas sånn at jeg kunne kjøre A/B test. Det var ikke noe vits egentlig. Abbas er overlegen rett og slett. Oppløst og dynamisk overlegen GamuT. Artig opplevelse som denne hobbien er.. ☺

    DSC_2012.JPG


    DSC_2013.JPG


    DSC_2015.JPG
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.941
    Antall liker
    4.575
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Hei igjen! Sitter her og gleder meg over seneste anskaffelse i lassemann sitt vindu. Den har ligget på slakterbenken et par dager og i dag spiller den. Den skal ikke ha permanent plass her, men på rommet til min sønn som ønsker seg glødelamper og god stemning. Boksen kom i hus fra oljehovedstaden, i bytte mot en kasse juleøl, via Tjuvholmen, og med en L bakpå bilen kjørte eier inn selv og hentet den.

    Boksen spilte etter 15 års hvile, men her var det mye grums. Målte rør og det var litt ymse her. Forsterkeren, en Audio Innovations 800 mk2 trengte en overhaling med noen forbedringer og utskiftninger. En del støy i den og noe lydmessig jeg ikke har vært borti før. Synes lyden var god, men ubalansert og jagete. Ikke slik jeg har hørt fra den integrerte 500 og serie 1000 monoblokker. På nettet leser jeg at mk2 mangler negativ tilbakekopling og dette var et krav fra Peter Quatrup i sin tid når disse ble bygget. Mk2 ble ingen suksess og det kom raskt en mk3 hvor tilbakekobling var på plass igjen. Hva gjør jeg nå? Er dette katta i sekken? Vel, jeg finner på nett skjema til mk3 og tar en råsjanse på at mk2 lar seg tilbakekople.. Lodder inn en 10k motstand fra 8 ohms høyttaler utgang og lar ledningen lodde inn på katode på inngangsrøret. Tørr jeg starte den opp? Jada, ingen fyrverkeri eller sikringer som fyker. Gløder fint opp og det er lyd. Og for en lyd! Nå falt det jeg savnet på plass med balanse og EL34 mellomtone. Men fortsatt en del støy..

    DSC_2071.JPG


    Videre har forsterkeren blitt bedre filtrert i strømforskyning med bytte til nye lytter til anodestrømmen, og ikke minst nye likeretterbroer. Særlig på glødinga til smårøra har det gått varmt for seg. Satt in en 4 ganger så stor der med baktanker 😉

    DSC_2074.JPG


    DSC_2075.JPG


    DSC_2072.JPG


    Veldig artig å få til en slik klassiker og den er jo enkel å forstå for en ufaglært fyr som meg. Nå skal den iaf være trygg for poden å bruke. Kanskje også pappa kan få låne den en gang i blant når behovet for nostalgi oppstår..

    Nå står Audio innovations series 800 mk2/3 og spiller så flott som bare det. Baktanken med større glødestrøm til smårøra var å kunne bruke 6N1P-EV i stede for ecc88 og jammen gikk det også fint. De har jeg mengder av i kjelleren i motsetning til gode ecc88 rør. Har den siste timen stått å spillet uten at trafo blir nevneverdig varmere, så flaskehalsen var nok diodebroen som også var under dimensjonert for ecc88 (var delvis nedsmeltet). Uansett artig å få en klassiker på beina igjen ☺

    DSC_2069.JPG


    God søndag ☺

    Mvh lassemann
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Kommer til å kle de små høyttalerne som står her og støver ned ..Og igjen, imponerende arbeid :)
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.420
    Antall liker
    25.777
    Torget vurderinger
    24
    Jeg er så glad for at det finnes kompetente folk som deg ... Verden føles som et tryggere sted for oss med mye rør og lav kompetanse.
     

    Minutten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.12.2007
    Innlegg
    8.299
    Antall liker
    3.090
    Torget vurderinger
    4
    He, he.. Må le noen ganger. I går var jeg sammen med min ivrige sønn på Loppeberget i Fredrikstad. Jeg prøver alt jeg kan å kvitte meg med gjenstander i denne delen av livet. Men erfarer gang på gang hvor vanskelig det er.

    Besøket i går førte både til flere bøker og litt av hvert.. Jeg fikk med meg hjem en pose med CD'er og et, jeg må si ganske vellydende Micro JVC anlegg. Det virket jo såklart ikke, men ila et glass vin eller 2 fikset jeg det i går kveld. På morgenen i dag har jeg spillet en av CD platene, Vivaldi Gloria, gitt ut på Kirkelig Kulturverksted i 2003. Lenge siden jeg virkelig har nytt musikk på denne måten må sies. For en god produksjon dette er og tolkningen av musikken! Fabelaktig..

    Og prisen: 100 kroner for stereoanlegget og 100 kr for en pose med kvalitetsmusikk. Sikkert 100 CD plater..

    God søndag ☺

    Vis vedlegget 667806
    Vis vedlegget 667807

    Mvh lassemann ☺
    Bare den Wilhelm Furtwängler boksen med over 6 timer musikk hadde vært et godt kjøp til den prisen!
     

    JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    7.906
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Om det ikke hadde vært for Lassemann hadde det neppe blitt mye rør her i huset. Har sett og hørt om for mange problemer og katastrofer til at jeg hadde tatt sjansen.
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.941
    Antall liker
    4.575
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Så bra at du er fornøyd!
    Ja, nå er jeg fornøyd. Har en ting igjen å fikse og det er å bytte katode lyttene til smårøra. Ser det er anbefalt som oppgradering. Men nå spiller de flott som Audio Innovations gjør når de er i stand.. Her er et nakenbilde som vi sikkert tåler i full symfoni.. 😉

    DSC_2077.JPG


    Mvh lassemann ☺
     

    JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    7.906
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Det kan se sånn ut gitt... Jaja, ikke i CD-spiller eller streamer da, så litt solid state forblir nok i overskuelig fremtid.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn