Enkelte klarer ikke se HGVM og kjøpe / lytte til helt annen musikk. Vi må bare respektere slike enkle sjeler (aka nerder). Ja - til mangfold. 
|
Takk for tipsetMorsomt, kjenner til ham fra doom/dronemetall-bandet Sunswitch:Jepp, han spiller både på ut- og innpust![]()
Stemmer det. Han er også med i et prosjekt som heter Machina. Ellers er han svært aktiv på Jazzscenen![]()
Du har helt rett, ble noe krøll med quotingen. Beklager.Det der er ikke et sitat av noe jeg har sagt PanternCDer med musikk fra nevnte program topper salgslistene. Med unntak av Norge Rundt.Tror ikke de som har så lite musikkinteresse at Hver Gang Vi Møtes, Idol, The Voice, Norske Talenter og Norge Rundt dekker behovet for musikalsk stimulans, kjøper så mye musikk at det gjør noe uansett hva som vises på TV.![]()
Nei, da ville jeg ikke slått av, for det er underholdning jeg kunne bekjenne meg tilSå, hvis Ine var på TV - så ville du fortsatt gjort det du gjør på en lørdagskveld? Hm. - I think NOT.![]()
Alternativet kan jo være å gjøre noe helt annet enn å se på tvMange skriver at dette er dårlig lørdagsunderholdning. men herre gud, hva har alternativet vært de siste årene??
Da jeg var liten satt hele familien samlet forran TVen på lørdagskvelden og koste oss.
Det kan jeg ikke huske har skjedd hjemme hos oss de siste årene (ser bort fra barne-TV ). Til og med 15 åringen i huset sitter med oss og ser på dette programmet.
Enkelte sanger er bra, og er verdt å få med seg.
Det er sant. Men med 4 gutter i alderen 2-15 år så går det i ett, så en rolig kveld forran TV er ikke å forakteAlternativet kan jo være å gjøre noe helt annet enn å se på tvMange skriver at dette er dårlig lørdagsunderholdning. men herre gud, hva har alternativet vært de siste årene??
Da jeg var liten satt hele familien samlet forran TVen på lørdagskvelden og koste oss.
Det kan jeg ikke huske har skjedd hjemme hos oss de siste årene (ser bort fra barne-TV ). Til og med 15 åringen i huset sitter med oss og ser på dette programmet.
Enkelte sanger er bra, og er verdt å få med seg.liker programmet bare så det er sagt
Jeg synes det er underholdene å se på. De gjenværende er flinke og jeg tror noen av dem har potensialet. Spesielt Smeplass.Ser litt på Idol i kveld.
Hensikten med denne konkurransen skal være å finne et potensiale til å bli en stjerne.
Ikke bare finne en som er god å synge, men altså noe spesielt.
Jeg tviler på om metoden er bra nok.
Programmet har vel hjulpet Kurt,Tone,Allejandro F.., men ellers meget tynt i flere år.
Kurt gikk til andre runde, under tvil.
Det slår meg også at folk som Bob Dylan,Jonny Cash,Ole Paus,Willi Nelson,Steenberg,Niel Young,og kanskje Mick Jagger, ikke hadde gått videre til andre runde i konkurransen. Men underholdning er det vel på sitt vis.
Ja han er dyktig denne karen , er fra os kommune der jeg borMå jo si at dette er underholdene,dyktig kar denne Eirik Søfteland
mvh
Skulle vært ute av sirkuset for lenge sidenMen denne karen er min favoritt
Det er dine ord.Skulle vært ute av sirkuset for lenge sidenMen denne karen er min favoritt
mvh
Det har du rett i men jeg klarer bare ikke country(fjøs rock)Det er dine ord.Skulle vært ute av sirkuset for lenge sidenMen denne karen er min favoritt
mvh
Ja, absolutt! Hun har plenty med særpreg og tolker veldig bra. Dansken var påbærtur. Foretrekker helt klart dette fremfor Karpe Diem. Flott tekst da!Ja veldig bra den Lyngen,denne synes jeg også skåret høyt
mvh
Tildels enigI min verden er artist og musiker to vidt forskjellige ting..
Da var nok ikkje du og såg Nick Cave under årets BergenfestI min verden er artist og musiker to vidt forskjellige ting..