Hei Thomas 1 : flotte saker du har i hus....selv var jeg på en begredlig naim demo på arken i år , men tror det skyldes både inkompetanse fra utstiller mismatch med rom og ht osv.....lekre bokser , grattis med ny spiller , fint å se at riggen min fikk ett godt hjem , les nøye igjennom manualen , jeg har ikke hatt denne pickupen montert lengere enn en mnd , og den er fortsatt i innspillingstid(41 timer når jeg dro ut kontakta her) så kan du holde øøye med timene....det er ikke uvanlig med en 70-80 rimer i allefall, da åpner det seg litt .
vta husteres under på armbasen , ved å løsne de to små z.skruene der armen er festet til plintet , og skru opp/ned på armbasen , du kan prøve å senke den littegrann , dette går jo også på optimalisering med våre forskjellige systemer lydmessig....
Hvis du oppnår kanalseparasjon på innersporene på dine plater skal du ta opp kontakten i junktionbox og tvinne kablen en runde , dn er nå forspent og jeg hørte ikke noe galt her hos meg....men somsagt det er alltid fint å prøve å justere vta....etter protractoen skal alt være ve og vel.....du kan jo kontrollere meg
lykke til med din fine nye spiller , jeg har vært utrolig gla i denne , og kjøpte jo vpi igjen , hvordan vi opplever dette kan jo være forskjellig men jeg mener at i mitt oppsett ga deen ett skikkelig driv , og låt stort , det du snakker om med timingen skjønner jeg ikke , men men . Jeg har aldri hørt en rega som spiller så fett som en scout .
Har du føttene på ønskelista fortsatt i jula får du sende meg en pm...Espen
x.scout eier med nytt nick...