Jeg har i dag 3 stk XZ A2-300 som fungerer bra i mitt oppsett. Allikevel kunne jeg tenke meg å teste ut noe nytt. Eksempel å bygge ( sette sammen) en amp med 6 kanaler. Er det noen som kan anbefale noe som er "åpnet" nok og danker ut XTZ'ene?
Rått! Rått! Og rått! Skulle vært morsomt videre, vite hva den holder følge med/gruser av anerkjent «kjøpevare» - her mener jeg du har gjort noe aldels genialt - flere enn meg som nikker seg enige her?
Takk!Rått! Rått! Og rått! Skulle vært morsomt videre, vite hva den holder følge med/gruser av anerkjent «kjøpevare» - her mener jeg du har gjort noe aldels genialt - flere enn meg som nikker seg enige her?
Spennende saker dette! Hvem selger dem?3 stk Mini Gan 5 ?
Fikk du med en Hypex SMPS 1200A100 som del av modul DIY kitet? De har ikke komplette kit til salgs noe mer på nettsiden.![]()
Mini GaN 5 Balanced Power Amplifier
On Sale NOW!Try it now for 15 Days... click here for details! Click Here - For Mini GaN Users Manual Mini GaN 5 Gallium Nitride Powered Class D Audio Power Amplifierwww.classdaudio.com
Orchard Audio selger lignende også som DIY-moduler (Starkrimson).
Har selv Ultra-utgaven med 1 stk Hypex SMPS 1200A100 pr kanal (ligger i esker ennå..)