Han sa også:Dean Martin sa det treffende en gang - for mange år siden:
Vi som drikker har jo en fordel. Når vi våkner med vondt i hodet og generelt føler oss uvel, så vet vi at det går over etter noen timer.
Hvor på Heimdal? Jeg bor der/herI studietiden ved NTNU skulle kompisgjengen ha middag og da noen skulle åpne en flaske vin så klarte vedkommende å knekke korken slik at nederste del fortsatt stod igjen i flasken. Etter litt kom det fra en trønder
"Det vi sku hatt no e ei jenta fra Heimdal som kan kaldstartsug en bulldozer"
Det skulle du likt å vite tenker jeg... Kanskje en annonse i lokalavisen kan hjelpe?Hvor på Heimdal? Jeg bor der/her![]()
haha, da trur jeg kjærringa blir sur (hun er nordlending så han siktet nok ikke til henne hahaha)Det skulle du likt å vite tenker jeg... Kanskje en annonse i lokalavisen kan hjelpe?
Som Einar Førde sa: Skal me leike støvsugar? Du kan suge og eg kan brumma!I studietiden ved NTNU skulle kompisgjengen ha middag og da noen skulle åpne en flaske vin så klarte vedkommende å knekke korken slik at nederste del fortsatt stod igjen i flasken. Etter litt kom det fra en trønder
"Det vi sku hatt no e ei jenta fra Heimdal som kan kaldstartsug en bulldozer"
All på Heimdal kan det.Hvor på Heimdal? Jeg bor der/her![]()
Æ å, siden æ ikke har bulldozer....Vet ikke, jeg importerte ei fra nord for moralsirkelen![]()
Ja, desverre. Var slik han mistet jobben. Ikke rom for denslags den gangen eller nå.Det ble nå også hans bane i NRK...![]()
Bare tilsynelatende. Den virkelige grunnen var langt værre!Det ble nå også hans bane i NRK...![]()