Krell

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Peter J

    Medlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Innlegg
    28
    Antall liker
    0
    Torget vurderinger
    1
    tand skrev:
    Hei

    Jeg har kjøpt meg Krell utstyr og melder meg herved inn i klubben :). Jeg tenkte å kjøpe meg noen brukte Cast kabler fra Audiogon og ser denne ligger ute til 295 usd i 4 meter utførelse - selger sier det er siste versjon. Jeg synes den ser dønn lik ut den gamle typen...

    Er dette siste version og er det et bra kjøp?

    Mvh Tommy


    Hei tand :)

    Velkommen i klubben, hva slags Krell utstyr har du kjøpt??? :)
     

    Tand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Innlegg
    1.229
    Antall liker
    1.370
    Peter J skrev:
    tand skrev:
    Hei

    Jeg har kjøpt meg Krell utstyr og melder meg herved inn i klubben :). Jeg tenkte å kjøpe meg noen brukte Cast kabler fra Audiogon og ser denne ligger ute til 295 usd i 4 meter utførelse - selger sier det er siste versjon. Jeg synes den ser dønn lik ut den gamle typen...

    Er dette siste version og er det et bra kjøp?

    Mvh Tommy


    Hei tand :)

    Velkommen i klubben, hva slags Krell utstyr har du kjøpt??? :)
    Hei
    Takk for det!

    Jeg har kjøpt meg Evo 202 og 900. Spiller fantastisk - men for første gang så synes dama det er for varmt i stua.... :)
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    tand skrev:
    Peter J skrev:
    tand skrev:
    Hei

    Jeg har kjøpt meg Krell utstyr og melder meg herved inn i klubben :). Jeg tenkte å kjøpe meg noen brukte Cast kabler fra Audiogon og ser denne ligger ute til 295 usd i 4 meter utførelse - selger sier det er siste versjon. Jeg synes den ser dønn lik ut den gamle typen...

    Er dette siste version og er det et bra kjøp?

    Mvh Tommy


    Hei tand :)

    Velkommen i klubben, hva slags Krell utstyr har du kjøpt??? :)
    Hei
    Takk for det!

    Jeg har kjøpt meg Evo 202 og 900. Spiller fantastisk - men for første gang så synes dama det er for varmt i stua.... :)
    Hei Tommy! Velkommen inn i "varmen" med fantastisk flott utstyr! Hvor har du kjøpt det? Fortell litt om anlegget ditt da ;)
    Kabelen du spør om: bildet er for lite til å kunne si sikkert, men ta en kikk her:

    http://www.krellonline.com/cast.html

    Det står "Krell CAST by Nordost" på den svarte delen av kabeloen dersom det er MMF.
    Om det er verdt det? MMF er bedre enn standard Krell CAST. Og du bør absolutt kjøre CAST der du har muligheter for det.
    Jeg for min egen del har vært veldig fornøyd med alle mine MMF-kabler. Dog har jeg valgt å gå over til et helt nytt merke, nemlig Zensati

    http://www.zensati.com/pages/products.html

    De ligger nok i en annen prisklasse, men gir så uendelig mye mer - men, det er et prisspørsmål.
    Jeg vet at Frode Olsen i Acoustictuning.com vil kunne gi deg et tilbud på MMF og Zensati dersom du ringer ham eller sender en email.

    mvh
    JackX
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Joda, tror nok denne skal duge, ja!


    http://www.krellonline.com/555.html

    Engineered to maximize performance from today's large format flat panel and front projectors, the Evolution 555 offers home entertainment enthusiasts unprecedented levels of performance, flexibility and upgradeability. Featuring the acclaimed 12-bit Sigma Designs VXP technology, this superior engine delivers the world's highest quality video processing algorithms for noise reduction, de-interlacing, scaling, image enhancement and frame rate conversion. Incorporating industry-leading compression artifact reduction, the VXP recognizes object edges and removes mosquito noise to produce crisp, clear images. Detail enhancement seeks out underlying image information bringing unprecedented texture, sharpness and clarity to images. 3D and 2D noise reduction which adaptively applies both temporal and spatial noise reduction produces the clearest picture while maintaining fine image details.

    The Evolution 555 includes extensive aspect ratio control including a vertical stretch feature for systems employing 2.35:1 Constant Image Height display systems. Vertical stretch eliminates the black bars at the top and bottom of the image without adding distortion, or artifacts. It is most beneficial for those users of Cinema Scope screens and projectors with anamorphic lenses, as the processing is done in the digital domain.

    In addition to its ultimate quality video, Evolution 555 is a Profile 2.0 Ready (BD Live) Blu-ray/DVD player with 1GB of onboard memory. An SD card slot allows for expanded memory for BD Live and Bonus View movie titles, as well as playback options for photos and music files.





    Onboard Ethernet Port and Slot For Additional Wireless Card for Advanced Internet Connectivity and More
    For the highest level of connectivity to the world of exciting current-day as well as future entertainment enhancements, the Evolution 555 features an onboard Ethernet port that allows for Internet connectivity, firmware updates, BD Live interactivity and IP control. Additionally, an 802.11b/g/n wireless card can be added to perform the same functions. This network capability also provides access to online streaming and media files resident on a home network.




    Upgradeable to HDMI 1.4
    The Evolution 555 is fully HDMI 1.3 compliant but with a direct fix on the future, the Evolution 555 includes an upgrade path to the future that makes it quite literally the most advanced and "future-ready" source component. Already equipped with an HDMI 1.4 transmitter, the Sigma VXP video processor is located on a plug-in card for in-field upgrade to HDMI 1.4 with full support for 3D and 4K x 2K Resolution Support.




    Sound Quality
    For the ultimate in audio performance, the Evolution 555 features the ESS Technology 32-bit Sabre Reference DACs connected to Krell differential Krell Evolution CAST™ analog circuitry. CAST™, which is short for Current Audio Signal Transmission, is a proprietary method of sending audio signals between components in the current domain. Krell components connected in Evolution CAST act together as an electrically unified whole, free from the deleterious effects normally imposed by connecting cables. Balanced outputs and single ended outputs are also included for use with conventional preamplifiers.
     

    Vedlegg

    Tand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Innlegg
    1.229
    Antall liker
    1.370
    JackX skrev:
    tand skrev:
    Peter J skrev:
    tand skrev:
    Hei

    Jeg har kjøpt meg Krell utstyr og melder meg herved inn i klubben :). Jeg tenkte å kjøpe meg noen brukte Cast kabler fra Audiogon og ser denne ligger ute til 295 usd i 4 meter utførelse - selger sier det er siste versjon. Jeg synes den ser dønn lik ut den gamle typen...

    Er dette siste version og er det et bra kjøp?

    Mvh Tommy


    Hei tand :)

    Velkommen i klubben, hva slags Krell utstyr har du kjøpt??? :)
    Hei
    Takk for det!

    Jeg har kjøpt meg Evo 202 og 900. Spiller fantastisk - men for første gang så synes dama det er for varmt i stua.... :)
    Hei Tommy! Velkommen inn i "varmen" med fantastisk flott utstyr! Hvor har du kjøpt det? Fortell litt om anlegget ditt da ;)
    Kabelen du spør om: bildet er for lite til å kunne si sikkert, men ta en kikk her:

    http://www.krellonline.com/cast.html

    Det står "Krell CAST by Nordost" på den svarte delen av kabeloen dersom det er MMF.
    Om det er verdt det? MMF er bedre enn standard Krell CAST. Og du bør absolutt kjøre CAST der du har muligheter for det.
    Jeg for min egen del har vært veldig fornøyd med alle mine MMF-kabler. Dog har jeg valgt å gå over til et helt nytt merke, nemlig Zensati

    http://www.zensati.com/pages/products.html

    De ligger nok i en annen prisklasse, men gir så uendelig mye mer - men, det er et prisspørsmål.
    Jeg vet at Frode Olsen i Acoustictuning.com vil kunne gi deg et tilbud på MMF og Zensati dersom du ringer ham eller sender en email.

    mvh
    JackX
    Heisan!

    Fikk tak i settet på brukten - er det mange 900 i Norge tro?

    Sitter med Linn Klimax DS/D og B&W 801D utenom. Kabler er BM Giant Biwire, Linn Sølv IC og Whistler Coanda XLR. Fikk nettopp tak i ett sett strømkabler fra Luminous Audio http://www.luminousaudio.com/power/mega.html. De har spilt i noen få timer nå og det skjer noe i positiv retning her.

    Skal få tak i MMF Cast først, koster fint lite på Audiogon i forhold til mye annet - eller har du noen til salgs JackX?

    Tommy
     

    SAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.10.2006
    Innlegg
    3.470
    Antall liker
    4.266
    Torget vurderinger
    10
    Gratulerer tand! Du har nok eneste settet med 900 i Norge tror jeg! ;)

    Mvh.
    SAL
     

    Tand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Innlegg
    1.229
    Antall liker
    1.370
    Hei

    Takk for det! Har fått endel aha opplevelser de knappe 2 ukene jeg har hatt settet. Virker som om det nådeløst avslører svakheter i resten av anlegget, i større grad enn jeg er vant til tidligere. Første pri nå er å få kablingen på plass, dvs Cast fra 202 til 900 og få prøvd ut Whistler mellom Linn og 202.

    Tommy
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    tand skrev:
    Skal få tak i MMF Cast først, koster fint lite på Audiogon i forhold til mye annet - eller har du noen til salgs JackX?

    Tommy
    Nope, alle mine kabler inngikk i byttet jeg foretok med Zensati. Men ta kontakt du med Acoustictuning.com og snakke med Frode Olsen.
    ---
    202 & 900 avslører nådeløst feil i alle ledd i lytteopplevelsen: slik sett er det ikke noe fordelaktig kjøp du har foretatt ;) Du vil bli/er allerede bitt av oppgraderingsspøkelset ;D og du må påregne en "evig" jakt etter det nye nirvana. I mellomtiden - kos deg med du allerede har. Små, rimelige tweaks løfter ofte lytteopplevelsen mange hakk, så let etter de også.

    mvh
    JackX
     

    toref

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Innlegg
    2.174
    Antall liker
    38
    Sted
    Trondheim
    Evo 202 og Evo 900 blokker høres fantastisk ut tand. Gratulerer med oppgraderingen! Etter min erfaring med Evo 222 og Evo 302 kan jeg bare anbefale å teste ut CAST så fort som mulig. CAST drar alt opp et solid hakk. :)

    Mvh
     

    Tand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Innlegg
    1.229
    Antall liker
    1.370
    Hei

    Jeg trodde jeg var avhengig fra før, men jeg har aldri (i mine anlegg) hørt noen komponent(er) som har skilt så dramatisk mellom kabler; ic og strøm, som mellom cder! Virkelig sterkt stimuli Krell har brygget sammen her :).

    Fanden meg et stort løft å bytte de originale strømkablene og de var kliss nye og kun blitt spilt drøye døgnet....

    Skal nok sjekke ut Cast asap, må bare få positiv cashflow først.

    Tommy
     

    ayaboh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2005
    Innlegg
    1.690
    Antall liker
    7
    KSA-200B. En av de siste riktige Krellene fra den gang Krell var Krell. Alt er voldsomt. Størrelse, vekt og ikke minst ytelsen. 2x200W i 8 ohm (2x350 ved 1% THD), 2X400 i 4 ohm, 2x800 i 2 ohm, 2x1600 i 1 ohm, og 2x3200 i 0,5 ohm.

    Om det låter bra???? He-he-he.
     

    Vedlegg

    toref

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Innlegg
    2.174
    Antall liker
    38
    Sted
    Trondheim
    Har hørt KSA-300(S) ved en anledning hos Emotikon. Vet ikke om det er samme signatur som denne her. Men jeg kan ikke si at jeg hørte mye til den, forsterkeren altså. Det virket som om den bare leverte varene, uten å gjøre noe utav seg. Alt "falt på plass" på en måte. Digert er det, men lyden er bare fullstendig glatt, kraftigfull, uanstrengt. Kunne godt tenkt meg å sammenligne en slik, eller en KSA-200 for den del, med Evo-302'en.

    Mvh
     
    B

    BTS

    Gjest
    ayaboh skrev:
    KSA-200B. En av de siste riktige Krellene fra den gang Krell var Krell.
    Yes, glory days, min kamrat spelade på KMA-400. Själv fick jag fick i begynnelsen på 90-talet nöja mig med KSA 80B... :)
     

    coolbiz

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.03.2006
    Innlegg
    9.235
    Antall liker
    4.861
    Sted
    Sydvestlandet
    Torget vurderinger
    2
    Turbulent i Krell for tiden:

    STAMFORD, CONN. — Krell founders Dan and Rondi D'Agostino have filed a lawsuit here against private-equity fund KP Capital Partners and current KP-allied Krell executives to regain their management roles at the high-end audio company they founded in 1980.

    In their lawsuit, the founders contend they were locked out of the company's Orange, Conn., offices about three months ago in violation of their employment agreements after trying to assert their right to fire a KP-backed executive. They also contend that KP used “fraudulent, overreaching and unconscionable tactics” in “a scheme to usurp the assets of old Krell [owned 100 percent by the D'Agostinos] at a discount, and exert complete control of new Krell, despite only purchasing a minority ownership interest.”

    [...]
     

    Tand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Innlegg
    1.229
    Antall liker
    1.370
    Hei

    Da har jeg fått meg Cast kabler mellom pre og effekt og skjønner hvorfor det anbefales. Det strammet betraktelig opp lyden. Jeg kjører balansert fra min Linn DS med Whistler Coanda og det virker som en god kombinasjon. Jeg brukte Linns sølvkabel (singel ended) og de falt helt ut i sammenligning.

    Ser ut som man kan bruke litt tid på rette kombinasjoner her. Noen som har erfaringer her?
     

    HKviking

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.02.2008
    Innlegg
    120
    Antall liker
    14
    Krell 202 spiller best med bruk av balansert eller CAST input ;) Når blir det bilder?
     

    Tand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Innlegg
    1.229
    Antall liker
    1.370
    Skal ta noen i kveld, legger ut da :)
     

    Tand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Innlegg
    1.229
    Antall liker
    1.370
    Siden jeg nettopp ble medlem i Krellklubben, så er det på tide å vise fram go' sakene. Følg med og jeg håper dere liker flames :)
     

    Vedlegg

    R

    Roysen

    Gjest
    Gratulerer med flott anlegg. Hvilken Meridian er det du har?

    Mvh
    Roysen
     
    R

    Roysen

    Gjest
    coolbiz skrev:
    Turbulent i Krell for tiden:

    STAMFORD, CONN. — Krell founders Dan and Rondi D'Agostino have filed a lawsuit here against private-equity fund KP Capital Partners and current KP-allied Krell executives to regain their management roles at the high-end audio company they founded in 1980.

    In their lawsuit, the founders contend they were locked out of the company's Orange, Conn., offices about three months ago in violation of their employment agreements after trying to assert their right to fire a KP-backed executive. They also contend that KP used “fraudulent, overreaching and unconscionable tactics” in “a scheme to usurp the assets of old Krell [owned 100 percent by the D'Agostinos] at a discount, and exert complete control of new Krell, despite only purchasing a minority ownership interest.”

    [...]
    Noen som vet enden på denne visa. Veldig trist om Krell skulle kjøpes opp av noen som kaster Dan D'Agostino på dør.

    Mvh
    Roysen
     

    Tand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Innlegg
    1.229
    Antall liker
    1.370
    Roysen skrev:
    Gratulerer med flott anlegg. Hvilken Meridian er det du har?

    Mvh
    Roysen
    Hei Roysen

    Takk for det! Jeg har 861 v4.25 (per dags dato, siste versjon men v6 er rett rundt hjørnet) og 800 v3.
     
    R

    Roysen

    Gjest
    tand skrev:
    Roysen skrev:
    Gratulerer med flott anlegg. Hvilken Meridian er det du har?

    Mvh
    Roysen
    Hei Roysen

    Takk for det! Jeg har 861 v4.25 (per dags dato, siste versjon men v6 er rett rundt hjørnet) og 800 v3.
    Vet du om det finnes oppgraderingsmuligheter for 800 som tilfører Apodizing filteret som nå finnes i 808.2?

    Beklager OT.

    Mvh
    Roysen
     

    Tand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Innlegg
    1.229
    Antall liker
    1.370
    Roysen skrev:
    tand skrev:
    Roysen skrev:
    Gratulerer med flott anlegg. Hvilken Meridian er det du har?

    Mvh
    Roysen
    Hei Roysen

    Takk for det! Jeg har 861 v4.25 (per dags dato, siste versjon men v6 er rett rundt hjørnet) og 800 v3.


    Vet du om det finnes oppgraderingsmuligheter for 800 som tilfører Apodizing filteret som nå finnes i 808.2?

    Beklager OT.

    Mvh
    Roysen
    Ingen fare,

    er ikke sikker men tror det kommer i 861 v6. Man kan kanskje dra nytte av det da man kjører MHR standarden mellom 861 og 800.
     

    Tand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Innlegg
    1.229
    Antall liker
    1.370
    Beklager om støv, kabelrot eller flames støter noen - så lenge det spiller musikk så er jeg fornøyd ;D. Siden det er fredag så er det bare å si skål!
     

    Peter J

    Medlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Innlegg
    28
    Antall liker
    0
    Torget vurderinger
    1
    tand skrev:
    Beklager om støv, kabelrot eller flames støter noen - så lenge det spiller musikk så er jeg fornøyd ;D. Siden det er fredag så er det bare å si skål!
    Bra bilder tand :) synes flere skulle legge ut bilder av Krellene sine.

    mvh Peter J
     

    Tand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Innlegg
    1.229
    Antall liker
    1.370
    HKviking skrev:
    Lekkert oppsett! Morsomt med flames tweaking ;D
    De har blitt en "statement" kan man si (tro jeg har fått mye pepper av madammen og hennes venninner), vulgært eller ikke; jeg liker det og om det skulle være behov for fjerning så er ikke det ett problem da de er foliert på.

    Ett par ord om lyden; åpent, nærhet, holografisk, dynamisk og kontrollert. Før jeg byttet til Cast så synes jeg det kunne bli litt mye volum (på enkelte innspilliner) i nedre fløy. Men nå spiller det mer kontrollert og åpent, særlig med Coanda Whistler fra DS.

    Tommy
     

    toref

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Innlegg
    2.174
    Antall liker
    38
    Sted
    Trondheim
    Macho oppsett tand! Griselekkert! ;D Evo-900 er feite, og det sier jo litt om B&W801D når 900-ene blir fyrstikkesker i forhold. Vurderte du Evo-400, 600? Evo-900 har jo "oceaner" av strøm å øse av, men vi liker jo overkill. ;D Hvordan er rommet ditt?

    Mvh
     

    Tand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Innlegg
    1.229
    Antall liker
    1.370
    toref skrev:
    Macho oppsett tand! Griselekkert! ;D Evo-900 er feite, og det sier jo litt om B&W801D når 900-ene blir fyrstikkesker i forhold. Vurderte du Evo-400, 600? Evo-900 har jo "oceaner" av strøm å øse av, men vi liker jo overkill. ;D Hvordan er rommet ditt?

    Mvh
    Jeg liker jo overkill utstyr. Var gjennom bl.a Velodyne DD15, DD18 og har nå en 1812 stående på loftet ubrukt :(. Vet ikke helt hva jeg skal bruke den til, men håper jo på at jeg en dag får hjemmekinoen oppe og går...

    Evo 202+900 var egentlig ett impuls kjøp, og da ble det bare sånn. Har alltid hatt lyst å pøse på med nok krefter på 801 og det viser seg å være lurt. Ufattelig kontroll og dynamikk, man kan vel kalle det "headroom" på nynorsk :).

    Rommet er mer aktivt enn godt er, vanlig norsk stue på ca 30 kvadrat. Eneste demping er en 2,5 og 3 seter sofa som fungerer som absorbenter. Blir nok litt jobbing her framover. Her er det viktig med høy waf, så det kan ta litt tid :)

    Tommy
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Herlige amp'er 900. Tunge som h! og tilbake. Har selv bl.a. en 403, samme vekt og chassis. Holdt på å brekke av ryggen da jeg skulle sjaue den på plass. 600'ene ble som småtterier i sammenlikning.
    Dette med CAST og Krell: ja, det strammer betydelig opp, men den største forskjellen ville du nok ha fått dersom du hadde hatt en Krell CAST source, fx en EVO 505. Det er fra kilde til pre den største endringen inntrer emm.
    Gratulerer med flott anlegg.
    mvh
    JackX
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Roysen skrev:
    Noen som vet enden på denne visa. Veldig trist om Krell skulle kjøpes opp av noen som kaster Dan D'Agostino på dør.

    Mvh
    Roysen
    Enden kjenner jeg ikke; ville ikke bli forbauset om det kommer lawsuits i 100 år fremover.
    Men faktum er det at Dan er ute, mens Bret er inne.
    Kan jo komme noe godt ut av det også - Krell har vært litt sêg i steget det siste, men nå ser det ut til at ting begynner å skje.

    mvh
    JackX
     

    Tand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Innlegg
    1.229
    Antall liker
    1.370
    JackX skrev:
    Herlige amp'er 900. Tunge som h! og tilbake. Har selv bl.a. en 403, samme vekt og chassis. Holdt på å brekke av ryggen da jeg skulle sjaue den på plass. 600'ene ble som småtterier i sammenlikning.
    Dette med CAST og Krell: ja, det strammer betydelig opp, men den største forskjellen ville du nok ha fått dersom du hadde hatt en Krell CAST source, fx en EVO 505. Det er fra kilde til pre den største endringen inntrer emm.
    Gratulerer med flott anlegg.
    mvh
    JackX
    Takk for det!

    De har ett aldri så lite "fotavtrykk" ja - og det er godt å ha en sekketralle tilgjengelig når sånt utstyr skal flyttes!

    Skulle gjerne testet en "Cast-kilde" men inntil Krell kommer med noe tilsvarende som Klimax DS så lar jeg det nok bero. Har for alvor blitt frelst av harddiskbasert avspilling. Eneste pausene nå mellom musikkspillingen; er for å hente kaffe:).
     

    toref

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Innlegg
    2.174
    Antall liker
    38
    Sted
    Trondheim
    tand skrev:
    JackX skrev:
    Herlige amp'er 900. Tunge som h! og tilbake. Har selv bl.a. en 403, samme vekt og chassis. Holdt på å brekke av ryggen da jeg skulle sjaue den på plass. 600'ene ble som småtterier i sammenlikning.
    Dette med CAST og Krell: ja, det strammer betydelig opp, men den største forskjellen ville du nok ha fått dersom du hadde hatt en Krell CAST source, fx en EVO 505. Det er fra kilde til pre den største endringen inntrer emm.
    Gratulerer med flott anlegg.
    mvh
    JackX
    Takk for det!

    De har ett aldri så lite "fotavtrykk" ja - og det er godt å ha en sekketralle tilgjengelig når sånt utstyr skal flyttes!

    Skulle gjerne testet en "Cast-kilde" men inntil Krell kommer med noe tilsvarende som Klimax DS så lar jeg det nok bero. Har for alvor blitt frelst av harddiskbasert avspilling. Eneste pausene nå mellom musikkspillingen; er for å hente kaffe:).
    Å bære Krell-elektronikk er ikke for pingler. Men fysioterapeutene gnir seg sikkert i hendene uansett. Ryggen skal vel ha bevegelse. Det er fort gjort å bli sittende for lenge med Krell i oppsettet. :)

    Mvh
     

    Murgen

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    26.09.2009
    Innlegg
    89
    Antall liker
    0
    Sonus Faber anbefaler blandt andet Krell sammen med Guarneri homage.

    Er der nogen herinde, som har gjort sig nogle erfaringer med kombinationer fra Krell/Sonus faber ?
     

    Steb

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    62
    Antall liker
    1
    Sted
    Porsgrunn
    Murgen skrev:
    Sonus Faber anbefaler blandt andet Krell sammen med Guarneri homage.

    Er der nogen herinde, som har gjort sig nogle erfaringer med kombinationer fra Krell/Sonus faber ?
    Heisann
    Hifistallet i Gøteborg har ofte kjørt Krell/Sonus Faber, det låter meget bra.
    Mvh.Steb
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn