,men samtidig veldig deilig mestringsfølelse å faktisk ha gjort prosessen helt selv, er noe eget med det,alt fra å researche å håndplukke deler & helt frem til ferdig produkt står der
 ,men samtidig veldig deilig mestringsfølelse å faktisk ha gjort prosessen helt selv, er noe eget med det,alt fra å researche å håndplukke deler & helt frem til ferdig produkt står der  

snubla over disse på lokale antikvariaten for en liten 100ings
 snubla over disse på lokale antikvariaten for en liten 100ings 

deilig med litt billig uskyldig skattejakt for en gangs skyld
deilig med litt billig uskyldig skattejakt for en gangs skyld 

var kuul å se for seg hvordan motorrommet vil ta seg ut med slike smykker av noen forgassere etterhvert
 var kuul å se for seg hvordan motorrommet vil ta seg ut med slike smykker av noen forgassere etterhvert 

blir en rolig musikk helg kjenner jeg,& dac-en har visst ikke brent opp enda
blir en rolig musikk helg kjenner jeg,& dac-en har visst ikke brent opp enda  blir knappt varm
blir knappt varm  ellers kjenner jeg at jeg blir litt utolmodig med å få preen justert & på beina så den vil funke med gain på Sharp effekten, man blir jo spent på hvordan lyden vil bli totalt sett, merker jo at vente kenwoiden på sine 50watt ikke er allverden
ellers kjenner jeg at jeg blir litt utolmodig med å få preen justert & på beina så den vil funke med gain på Sharp effekten, man blir jo spent på hvordan lyden vil bli totalt sett, merker jo at vente kenwoiden på sine 50watt ikke er allverden  jeg er i allefall veldig takknemlig for at dacen fortsatt er på beina og virker stabilt
jeg er i allefall veldig takknemlig for at dacen fortsatt er på beina og virker stabilt  

ble visst litt Seal & Ane brun i dag til starten i dag,ellers driver enn å hanker inn litt smått av deler som skal i rør preen før den skal på siste justering hos Lassemann
ble visst litt Seal & Ane brun i dag til starten i dag,ellers driver enn å hanker inn litt smått av deler som skal i rør preen før den skal på siste justering hos Lassemann  fåreløpig rydda litt internt i strømforsyningen men ting tar som kjent litt tid her
fåreløpig rydda litt internt i strømforsyningen men ting tar som kjent litt tid her  samt fått fatt på noen film kondensatorer i olje som skal rydde vekk elektrolyttene i preen,ja jeg vet jeg er en tweakster, men det er jo halve galskapen det å fomle og pusle litt for å være med på å sette sin signatur på det hele hehe, men denne preen skal forhåpentligvis ikke dras like langt som dac-en ble
 samt fått fatt på noen film kondensatorer i olje som skal rydde vekk elektrolyttene i preen,ja jeg vet jeg er en tweakster, men det er jo halve galskapen det å fomle og pusle litt for å være med på å sette sin signatur på det hele hehe, men denne preen skal forhåpentligvis ikke dras like langt som dac-en ble  ønsker mest å prøve å gjøre synergien mellom dem dac & pre god ved å følge litt samme visjon``
 ønsker mest å prøve å gjøre synergien mellom dem dac & pre god ved å følge litt samme visjon`` men samtidig utrolig nok at det i det hele tatt spiller på venteforsterkern, man kan jo fort bli litt rastløs under ventingen hehe,
men samtidig utrolig nok at det i det hele tatt spiller på venteforsterkern, man kan jo fort bli litt rastløs under ventingen hehe, måtte ha en liten shine på dac &
 måtte ha en liten shine på dac & 

Takk & like så MotormannMye bra der IvanHa en fortsatt fin helg
mvh

som samtidig også er greit betalbart på effektsiden
 som samtidig også er greit betalbart på effektsiden  blir nok bare ved tanken enda,har trua på Sharp/Optonica effekten sammen med rørpreen også,overraskende med headroom i Sharp powern også,bare dukker opp slike kandidater innimellom
 blir nok bare ved tanken enda,har trua på Sharp/Optonica effekten sammen med rørpreen også,overraskende med headroom i Sharp powern også,bare dukker opp slike kandidater innimellom  

måtte bare koble opp å se at han ikke hadde daua
 måtte bare koble opp å se at han ikke hadde daua  

fant fort ut at det var en sacd hybrid så måtte bli  med,men ironisk nok var ikke pink ployd plata i
fant fort ut at det var en sacd hybrid så måtte bli  med,men ironisk nok var ikke pink ployd plata i 
 var seff noen som hadde rappa den,ikke alltid jeg sjekker når det allikvel bare er 10kr cdn
var seff noen som hadde rappa den,ikke alltid jeg sjekker når det allikvel bare er 10kr cdn

blir en stille helg her men får besøk av en hifi kompis jeg ikke har sett på noen mnd-r så det blir jo trivelig
 blir en stille helg her men får besøk av en hifi kompis jeg ikke har sett på noen mnd-r så det blir jo trivelig  stay in tune
stay in tune så hun skulle på turne neste år med Bob dylan hyllest,men seff var Sverige nermeste checkpoint
 så hun skulle på turne neste år med Bob dylan hyllest,men seff var Sverige nermeste checkpoint 
jeg liker godt hvordan Cat power snur om på låtene å gjør sin greie uten å gjøre skam på eventuelle originale låter ,syns også dette virket lovende til å være covringerDette hørtes bra ut Ivanselv om jeg ikke er noe fan av Dylan
mvh
nr 2 først Datsun B110 er kun, lagret i en lokal oppbevaringsgarasje for tiden, den ene antikvariaten er på Osebakken i Porsgrunn,der de selger mest bøker vinyl & cd, andre antikken har også gamle ting av alt mulig og driver også å auksjonerer og ligger rett ved kjøpesenteret i Porsgrunn byHvor er dette lokale antikvariatetet?
Datsun b110?

man må være litt i rette humør & selv om hun er litt quirky for noen så er det ingen tvil om lyrikken og sangevne
 man må være litt i rette humør & selv om hun er litt quirky for noen så er det ingen tvil om lyrikken og sangevneahh fort gjort heheTrodde du bodde på Gjøvik

Guttungen sin er fra Fagernes.ahh fort gjort hehemen Datsunen henta jeg i Østre Gausdal ,sett de har en tendens til å stamme fra hamar-lillehammer området de gamle Datsunene

ahh artig at de blir brukt å tatt vare på,ikke mange igjen av det som før var vanlige fremkost & økonomi biler, hva slags type har kidden B110 det og eller?Guttungen sin er fra Fagernes.
se der ja etter min mening synes jeg 2 dørs sedan er vel så kul som coupe , den har og mer egne linjer der coupen er mer en mini fastback replica imo 2 dørs sedanen er mer japansk i designen og deler mer linjene fra 71 2 dørs skyline
 og gøy å se at det er fler som ikke er helt original politiets venner, hadde vært kjedelig
 og gøy å se at det er fler som ikke er helt original politiets venner, hadde vært kjedelig