Hei godfolk ble visst litt time out fra sentralen

men her er jeg hehe,
noen ganger kan det virke som om galskapen ingen ende har , men det var pÄ tide om jeg mÄ si det selv

ikke lenge fÞr dac galskapen ligner ferdig,ikke holdt pÄ noe sÊrlig i det siste da fokuset har vÊrt pÄ bil og andre ting, og variabel form som gjÞr at det gÄr litt i puljer men slik er det jo med det meste uansett,bestillt deler til bilen men venter pÄ klargjÞring av noe som blir laget pÄ bestilling i Japan som tar litt tid,

jeg la inn bud pÄ den Mactone rÞr preen jeg nevnte litt lengre opp, men er noe kÄl med den 5 min regelen pÄ enkelte auksjons sider,og endte med at jeg tapte budrunda med en 100 lapp da auksjonssia hang seg opp og budet mitt ikke ikke slo imellom enda jeg la inn bud i god tid 3 min fÞr slutt sÄ sÄnn gikk det,var ikke meninga jeg skulle fÄ den billig

men da ble det heller Ä investere kroner i bilen sÄ var nok en mening med det

med Dac-en
gjenstÄr bare Ä fÄ tak i 1 meter ell 2 med solidcore kabel da de 9 meterne jeg starta med nÄ er blitt en stump pÄ 10cm sÄ gÄr fort kabel pÄ hardwiring hehe

sÄ er det stort sett bare kabinett og innfelling av nettbrÞnn i bakplata, sÄ skal det egentlig vÊre Ä fyre opp om man har hatt kontroll pÄ alt, kjenner enn grugleder seg ja

Mvh Krazy Ivan