Hva er Bam?Wow!!!
Si i fra hvis byttesyken melder seg.
Har Merlin vsm black magic m oppgradert Bam nå på Graaf Venticinque klasse A som skal videre på ett tidspunkt
| 
 | 
Hva er Bam?Wow!!!
Si i fra hvis byttesyken melder seg.
Har Merlin vsm black magic m oppgradert Bam nå på Graaf Venticinque klasse A som skal videre på ett tidspunkt

www.hifisentralen.no

www.hifisentralen.no
				hvordan går det gikk trollmennene Merlin vidre?
Fakta om Merlin VSM og BAM
Jeg har lest flere steder på forumet at BAM vil forårsake en del ulemper i form av effektsug etc... Her kan du lese hva konstruktøren selv skriver... interessantwww.hifisentralen.no

riktig god helg til de som titter innom
riktig god helg til de som titter innom 

okiHar kjøper på dem..må komme meg nedover en dag..
 ble bare nysjerrig,siden de lå ute og siden det var stille, ingen hast bare å ta turen når det passer
 ble bare nysjerrig,siden de lå ute og siden det var stille, ingen hast bare å ta turen når det passer 
 Riktig god start på uka til de som titter innom.
 Riktig god start på uka til de som titter innom.

må si jeg gleder meg til å få bilen rullende og får hørt lyden av disse gasserne,det blir endel forarbeid før den tid men måtte bare sikre meg et sett ,da de er for dyre" nye
må si jeg gleder meg til å få bilen rullende og får hørt lyden av disse gasserne,det blir endel forarbeid før den tid men måtte bare sikre meg et sett ,da de er for dyre" nye det at de var 20 år gamle og så såpass hele ut var også gøy tok en liten shine på de da, fikk også et Smiths speedometer,til bare 800kr de originale til bilen som eneste forskjell er at de går til 180 kontra 160 skal de ha 3-4k for  så landa på dette valget
det at de var 20 år gamle og så såpass hele ut var også gøy tok en liten shine på de da, fikk også et Smiths speedometer,til bare 800kr de originale til bilen som eneste forskjell er at de går til 180 kontra 160 skal de ha 3-4k for  så landa på dette valget  ha en riktig god helg de som titter innom
ha en riktig god helg de som titter innom 

Mvh ivan
Mvh ivan

ThankieDette så jo gromt ut IvanHa en fin pinsehelg
mvh
 ja trur ikke det blir så værst etterhvert er en lang vei å gå med liten motor & gassere, men samtidig så er det det som gjør det verdt det for for meg alle de smådetaljene og jobben frem til et særegent resultat
 ja trur ikke det blir så værst etterhvert er en lang vei å gå med liten motor & gassere, men samtidig så er det det som gjør det verdt det for for meg alle de smådetaljene og jobben frem til et særegent resultat  hadde fort blitt penger å gå en anna vei med anna motor også, jeg vil også helst holde vekta nede og vektfordelingen så god som mulig,satser på ca 650kg hehe så er ikke akk en tung bil
 hadde fort blitt penger å gå en anna vei med anna motor også, jeg vil også helst holde vekta nede og vektfordelingen så god som mulig,satser på ca 650kg hehe så er ikke akk en tung bil  Mvh Ivan
Mvh Ivan virket alltid til å være en trivelig kar å være blandt
virket alltid til å være en trivelig kar å være blandt

Mvh Ivan
Mvh IvanSant det Motorman, døden kommer oss alle brått nok, bedre å drite i buksa å angre etterpåJa var veldig trist dette Ivan men livet går videre og vi må bare huske på å leve mens en kan
mvh

det ble en liten tur på Cars n Coffee i går så tenkte likegodt dere kunne få en titt,siden han som har pleid å ta tirsdags bilder begynner å bli godt voksen så har jeg tilbudt meg å steppe inn
det ble en liten tur på Cars n Coffee i går så tenkte likegodt dere kunne få en titt,siden han som har pleid å ta tirsdags bilder begynner å bli godt voksen så har jeg tilbudt meg å steppe inn  Mvh Ivan
Mvh Ivan
 ble sånn da en snublet over flere gode nye funn i singwriter & folk sjangern,lavmælt & lyrisk stay in tune folks
 ble sånn da en snublet over flere gode nye funn i singwriter & folk sjangern,lavmælt & lyrisk stay in tune folks 

ha en sprudlende start på kommende uke til de som titter innom
 ha en sprudlende start på kommende uke til de som titter innom  Mvh Ivan
 Mvh IvanHyggelig at du titter innom Stover , er bare gøy å kunne delePorsgrunn og greierTakk for at du legger ut bilder av utrolig flotte kjøretøy
Fisker var utrolig flott med flere
 skjer da noe selv i liten by og
skjer da noe selv i liten by og  største lokal treff er blitt ved TUB/Treffet under brua ved grensa til Larvik ca 15min herfra,der har det vært rundt 400biler + motorsykler siste 2 søndagene bortsett fra i dag,siden det var flere arrangement, ellers er det Cars & Coffee ved rådhuset i Porsgrunn som du så hver tirsdag så prøver å få med meg de, ,sommern er og forblir for kort her te lands
 største lokal treff er blitt ved TUB/Treffet under brua ved grensa til Larvik ca 15min herfra,der har det vært rundt 400biler + motorsykler siste 2 søndagene bortsett fra i dag,siden det var flere arrangement, ellers er det Cars & Coffee ved rådhuset i Porsgrunn som du så hver tirsdag så prøver å få med meg de, ,sommern er og forblir for kort her te lands  så godt å  få med seg litt, så får vi se hva som dukker opp på tirsdagen
  så godt å  få med seg litt, så får vi se hva som dukker opp på tirsdagen  
 joda er a litt fres nå i sommer sesongen heheVar ikke klar over at det var så hyppige treff, entusiaster altså. Det er visstnok tilsvarende her i byen som skal sjekkes opp. Er forresten fra Skien så kjente igjen nabobyen på rådhuset, posthuset mm
 TUB treffet starta for ca 3 år siden så er relativt nytt, der har det blitt skikkelig fres, der alle er velkomne uavhengig av billeir og syn & bare å møte opp så lenge man har interessen og så lenge bilen er et entusiast`` kjøretøy
TUB treffet starta for ca 3 år siden så er relativt nytt, der har det blitt skikkelig fres, der alle er velkomne uavhengig av billeir og syn & bare å møte opp så lenge man har interessen og så lenge bilen er et entusiast`` kjøretøy  artig ,ja da må du få sjekka litt,godt å bare få litt fåfyll av lidenskap
artig ,ja da må du få sjekka litt,godt å bare få litt fåfyll av lidenskap 

underdog
 underdog her ble det visst lite søvn men pytt sann
her ble det visst lite søvn men pytt sann 
 haha dagens
haha dagens 

mvh Ivan
mvh Ivan
 ellers prøvd å deltatt på litt car meets, mye fint å se for tia
 ellers prøvd å deltatt på litt car meets, mye fint å se for tia  men måtte jo også dukke opp et godt tilbud på et merke innenfor hifi verdenen som jeg har lurt på i flere år,så hvis ikke bud krigerne er kranglevorne i siste lita så frister det veldig, å endelig ha mulighet til å få prøvd noe fr Japanske Mactone de har laget rørforsterkere siden 60 tallet så de vet klart hva de driver med, den jeg vurderer er vel fra ca 78-80,med massiv ekstern strømforsyning dette er jo en forforsterker
men måtte jo også dukke opp et godt tilbud på et merke innenfor hifi verdenen som jeg har lurt på i flere år,så hvis ikke bud krigerne er kranglevorne i siste lita så frister det veldig, å endelig ha mulighet til å få prøvd noe fr Japanske Mactone de har laget rørforsterkere siden 60 tallet så de vet klart hva de driver med, den jeg vurderer er vel fra ca 78-80,med massiv ekstern strømforsyning dette er jo en forforsterker
 passer jo alltid dårlignår slike ting dukker opp ikke minst til betalbare penger, skulle jo liksom kun brukepenger på bil jeg nå
passer jo alltid dårlignår slike ting dukker opp ikke minst til betalbare penger, skulle jo liksom kun brukepenger på bil jeg nå  men denne er vond å la gå om den ryker billig,
men denne er vond å la gå om den ryker billig, dukka opp en snål krabat da forgjengern til min Datsun enDatsun 1000 / first gen Sunny
dukka opp en snål krabat da forgjengern til min Datsun enDatsun 1000 / first gen Sunny
 men her er jeg hehe,
 men her er jeg hehe, ikke lenge før dac galskapen ligner ferdig,ikke holdt på noe særlig i det siste da fokuset har vært på bil og andre ting, og variabel form som gjør at det går litt i puljer men slik er det jo med det meste uansett,bestillt deler til bilen men venter på klargjøring av noe som blir laget på bestilling i Japan som tar litt tid,
 ikke lenge før dac galskapen ligner ferdig,ikke holdt på noe særlig i det siste da fokuset har vært på bil og andre ting, og variabel form som gjør at det går litt i puljer men slik er det jo med det meste uansett,bestillt deler til bilen men venter på klargjøring av noe som blir laget på bestilling i Japan som tar litt tid, 
 jeg la inn bud på den Mactone rør preen jeg nevnte litt lengre opp, men er noe kål med den 5 min regelen på enkelte auksjons sider,og endte med at jeg tapte budrunda med en 100 lapp da auksjonssia hang seg opp og budet mitt ikke ikke slo imellom enda jeg la inn bud i god tid 3 min før slutt så sånn gikk det,var ikke meninga jeg skulle få den billig
 jeg la inn bud på den Mactone rør preen jeg nevnte litt lengre opp, men er noe kål med den 5 min regelen på enkelte auksjons sider,og endte med at jeg tapte budrunda med en 100 lapp da auksjonssia hang seg opp og budet mitt ikke ikke slo imellom enda jeg la inn bud i god tid 3 min før slutt så sånn gikk det,var ikke meninga jeg skulle få den billig  men da ble det heller å investere kroner i bilen så var nok en mening med det
 men da ble det heller å investere kroner i bilen så var nok en mening med det  
 så er det stort sett bare kabinett og innfelling av nettbrønn i bakplata, så skal det egentlig være å fyre opp om man har hatt kontroll på alt, kjenner enn grugleder seg ja
så er det stort sett bare kabinett og innfelling av nettbrønn i bakplata, så skal det egentlig være å fyre opp om man har hatt kontroll på alt, kjenner enn grugleder seg ja  Mvh Krazy Ivan
Mvh Krazy Ivan

Dette var veldig bra Ivanlittle bit on the dark side today but beautiful ,noen ganger må man til mørket for å se lyset
hadde egentlig tanken om å poste de i tråden din motoren så tanken var rettet mot deg budd,men har ikke helt motet med meg i dag <3 håper du har en trivelig kveld MotormannDette var veldig bra Ivan
mvh

Takk i like måte Ivanhadde egentlig tanken om å poste de i tråden din motoren så tanken var rettet mot deg budd,men har ikke helt motet med meg i dag <3 håper du har en trivelig kveld Motormann