se det ja var som bestilt detta Sluket godt å se det ikke bare er meg som dykker ned i disse Stereo Sound biblene synd man ikke er så god på språket men det man ikke finner i disse er ikke verdt å finne
 litt anna enn lyd og bilde som sagt mer som Hifi leksikon enn blader
 litt anna enn lyd og bilde som sagt mer som Hifi leksikon enn blader

får stoppe her før det renner over
får stoppe her før det renner over  en av mine svakheter`` innenfor denne hobbyen er nok at jeg ikke har så store sperrer på hva jeg hører på så lenge det er noe innenfor hovedsjangerne jeg vanligvis hører på som treffer et eller annet punkt i en det så om det er Jazz ma tazz eller vise pop
en av mine svakheter`` innenfor denne hobbyen er nok at jeg ikke har så store sperrer på hva jeg hører på så lenge det er noe innenfor hovedsjangerne jeg vanligvis hører på som treffer et eller annet punkt i en det så om det er Jazz ma tazz eller vise pop 

stay in tune
 stay in tune
 usj tia er seig når man går a venter dac og transport står bare å kikker rart på meg
 usj tia er seig når man går a venter dac og transport står bare å kikker rart på meg  nermer seg 50 dagers cruise på mono blokkene så de er over halvveis i allefall, forhåpentligvis dukker de opp neste mnd
nermer seg 50 dagers cruise på mono blokkene så de er over halvveis i allefall, forhåpentligvis dukker de opp neste mnd ser ut som den andre pakka med deler til preen og Datsun rekker frem før jul da estimert 17 des
 ser ut som den andre pakka med deler til preen og Datsun rekker frem før jul da estimert 17 des  ellers fått opp litt mer stemningsfull belysning imellom anlegget vært alt for dårlig belysning der,vært nedprioritert for lenge kan ikke bare handle bil & hifi stuffs
 ellers fått opp litt mer stemningsfull belysning imellom anlegget vært alt for dårlig belysning der,vært nedprioritert for lenge kan ikke bare handle bil & hifi stuffs 

still happy weekend to jer skål
still happy weekend to jer skål 

Dhl klarte tilogmed å levere en dag før estimert
Dhl klarte tilogmed å levere en dag før estimert  lett blanding av bildeler og hifi blir fort slik når det er mest lønnsomt å samle opp litt på varehuset før forsendelse
lett blanding av bildeler og hifi blir fort slik når det er mest lønnsomt å samle opp litt på varehuset før forsendelse  så da får man starta med klargjøring av rør preen også ,
 så da får man starta med klargjøring av rør preen også ,
 & Jule verksted går visst hånd i hånd i år
 & Jule verksted går visst hånd i hånd i år  fått pusla litt igang med å line opp preen,blir fort kommelig å jobbe inne i et allerede trangt kabinett, men føler det blir et hakk bedre enn det var i allefall gjør mye med bruks og eieglede bare å få gjort noen små twister på å få rydda og organisert litt
  fått pusla litt igang med å line opp preen,blir fort kommelig å jobbe inne i et allerede trangt kabinett, men føler det blir et hakk bedre enn det var i allefall gjør mye med bruks og eieglede bare å få gjort noen små twister på å få rydda og organisert litt  litt før etter bilder sålangt,
litt før etter bilder sålangt,

de stuttjukke hilser også
 de stuttjukke hilser også 

mangler noen små ting men det er mest for å få helheten der man ønsker,frister med nye rca kontakter i samme slengen og selv om det går å pusse på de gamle oksiderer,er bare noe med følelsen av hel ved når resten begynner å bli på stell, også  blir det å ordne en ny" front plate for å dekke unødvendig e hull
 mangler noen små ting men det er mest for å få helheten der man ønsker,frister med nye rca kontakter i samme slengen og selv om det går å pusse på de gamle oksiderer,er bare noe med følelsen av hel ved når resten begynner å bli på stell, også  blir det å ordne en ny" front plate for å dekke unødvendig e hull håper dere har hatt en rolig & fin jul sålangt
håper dere har hatt en rolig & fin jul sålangt 

mvh ivan
mvh ivan

som også har stått for produksjonen selv, ønsker dere en trivelig kveld
 som også har stått for produksjonen selv, ønsker dere en trivelig kveld 
  strings in motion ha en trivelig start på helga
 strings in motion ha en trivelig start på helga  synes alltid det er gøy å dele litt ting som gjerne går litt utenfor radaren som du vet
synes alltid det er gøy å dele litt ting som gjerne går litt utenfor radaren som du vet Tiden står litt stille her  når man venter på brikkene som skal trille ut musikk med stor M igjen i mellomtiden får man nyte synet av det som allerede står klart
Tiden står litt stille her  når man venter på brikkene som skal trille ut musikk med stor M igjen i mellomtiden får man nyte synet av det som allerede står klart 
 men er max 1 mnd igjen med venting
 men er max 1 mnd igjen med venting  gått rundt 2 mndr nå så nermer seg
gått rundt 2 mndr nå så nermer seg

hyggelig å se deg innom igjen Whistler & morro at galskapen faller i smakSer at du bruker Fostex kondensatorer. Var ikke klar over at de produserte kondensatorer i det øverste skiktet.
Artig tråd å følge!God jul!

joda Fostex hadde en serie som het Cs som er en blanding av kopper & tinn med aramid dielektrisk, dem er desverre ute av produksjon, dem var hovedsaklig med fokus på delefilter med max rating på 250vdc men det vil neppe gå 250volt in på volum potmeteret og var heldig å finne riktig verdi der, de slipper signalet godt imellom men uten å føles kliniske på noen som helst måte bra med kontrast men samtidig åpne & naturlige`` og likt dem bedre enn andre typiske boutique`` kondensatorer, favorittene mine er nok disse Fostex cs,Claritycap Cmr og eldre Siemens Mkv poly/oil, riktig god sluttspurt av Julen til deg også
 joda Fostex hadde en serie som het Cs som er en blanding av kopper & tinn med aramid dielektrisk, dem er desverre ute av produksjon, dem var hovedsaklig med fokus på delefilter med max rating på 250vdc men det vil neppe gå 250volt in på volum potmeteret og var heldig å finne riktig verdi der, de slipper signalet godt imellom men uten å føles kliniske på noen som helst måte bra med kontrast men samtidig åpne & naturlige`` og likt dem bedre enn andre typiske boutique`` kondensatorer, favorittene mine er nok disse Fostex cs,Claritycap Cmr og eldre Siemens Mkv poly/oil, riktig god sluttspurt av Julen til deg også 
 Mvh Ivan
Mvh Ivan
 all klaring er god klaring sies det så måtte jo prøve,men strømforsyningen er klart den boksen som helst skulle hatt nytt kabinett først ,begrensa hvor ryddig det går å line opp når det blir så trangt men gjorde det man kunne
all klaring er god klaring sies det så måtte jo prøve,men strømforsyningen er klart den boksen som helst skulle hatt nytt kabinett først ,begrensa hvor ryddig det går å line opp når det blir så trangt men gjorde det man kunne  er et par små biter igjen men nermer seg klart til blokkene kommer
er et par små biter igjen men nermer seg klart til blokkene kommer  mvh Ivan
mvh Ivan 
  feen denne ventinga på å få riggen opp begynner å tære på
 feen denne ventinga på å få riggen opp begynner å tære på  tv lyd er ikke direkte magisk i lengda
 tv lyd er ikke direkte magisk i lengda  men nærmer seg stadig da
men nærmer seg stadig da I kombinasjon med Mc intosh 452 ,Denafrips Terminator & Sony xa-7-es & Audiovalve eklipse etter den får vært på en service da den hadde noe hikkups ,
I kombinasjon med Mc intosh 452 ,Denafrips Terminator & Sony xa-7-es & Audiovalve eklipse etter den får vært på en service da den hadde noe hikkups ,fant hun for 1mnd & tenke låten passa best nå siden det nå er januar, syns du den var alright liker du sikkert mer av damaFlott låt Ivanskal sjekkes ut litt nærmere
mvh

fare for ekstra pike sang nummer nå
 fare for ekstra pike sang nummer nå  

ellers en soft start med første kaffekopp & litt forundring nedi den lille dac boksen samt hans snart nye forhåpentligvis nye venner
ellers en soft start med første kaffekopp & litt forundring nedi den lille dac boksen samt hans snart nye forhåpentligvis nye venner 
 må selv le litt av hvor ruvende denne boksen ble til etterhvert som man holdt på ,men hva gjør man ikke for musikken
 må selv le litt av hvor ruvende denne boksen ble til etterhvert som man holdt på ,men hva gjør man ikke for musikken 
 mvh Ivan
mvh Ivan

stay in tune
 stay in tune