Diverse Kondolanser til JanR

Wergeland

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.05.2009
Innlegg
1.073
Antall liker
63
Torget vurderinger
1
Lettere sjokkert når jeg så dette i dag, lenge siden jeg har vært innom sentralen.

Kondolerer så mye til familien. Altfor tidlig, veldig trist.
 

4matic

Fersking
Ble medlem
18.02.2013
Innlegg
3
Antall liker
0
Hvil i fred JanR. Var så heldig å ha hatt besøk og få besøkt JanR. Leit å høre at du tapte kampen.
Tankene går til de pårørende

Bjørn
 
N

nb

Gjest
Dette var trist. Kjente ikke JanR, men har selvsagt lest en del av hans enorme antall innlegg her inne.
Hvil i fred og kondolerer til familien.
 

KapteinUfattelig

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
501
Antall liker
146
Torget vurderinger
4
Dette var triste nyheter. Jeg kjente ikke JanR veldig godt, men rakk å møte ham et par ganger på alliansetreff. Kjernekar er et ord som bekriver mitt inntrykk av ham.
Hvil i fred, Jan. Kondolanser til familien.
 

bia

Hvordan målte middagen i dag?
Ble medlem
03.04.2007
Innlegg
2.090
Antall liker
3.559
Torget vurderinger
8
Kondolerer.
 

Slinger

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.04.2002
Innlegg
1.030
Antall liker
45
Torget vurderinger
4
Kondolerer.
Veldig leit at kreften tar så mange i vårt moderne høyteknologiske samfunn.
 

Nailhead

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.12.2008
Innlegg
272
Antall liker
305
Torget vurderinger
1
Kondolerer. Dette var uendelig trist å høre.
 
M

Morpheus

Gjest
Dette var en nyhet som jeg skulle ønske jeg aldri fikk! Hvil i fred JanR, din lune måte å delta på her inne vil virkelig bli savnet!
 

HSobstad

Overivrig entusiast
Ble medlem
25.02.2007
Innlegg
735
Antall liker
140
Sted
Bergen
Torget vurderinger
5
Kondolerer til familien.
Hvil i fred JanR.

Mvh
Helge
 

JENO

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.07.2003
Innlegg
2.598
Antall liker
1.378
Sted
Saksvik - Trøndelag
Kondolerer.

Jeg fikk aldri møte JanR, men han fremstår for meg som sentralens mest imøtekommende medlem. Takk for mange gode musikktips!

Min største medfølelse med de etterlatte.
 

Rockefot

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.01.2008
Innlegg
163
Antall liker
84
Kondolerer.

Kjente ikke JanR personlig, men har hatt stor glede av hans solide engasjement her på Sentralen.

Min dypeste medfølelse til hans nærmeste..
 
M

MusicBear

Gjest
Kondolerer til de som kjente han og savner han mest, mest tanker går til han nærmeste familie.

Kjente ikke Jan, men har lest hans mange innlegg her, så mange at jeg sammen med støtten fra alle blir rørt. V
ær snill å bekrefte til meg (og sikkert flere), dersom det er noen som lar hans familie få vite om all denne sympatien - noen MÅ sørge for det.

Litt rart, på en måte, at SÅ mange gir sine uttrykk her, mange av de som meg veldig rørt over omtanken over hans bortfall.
Allikevel ikke rart, for vi med forhold til musikk er vel med dette noen følelesesmennesker vil jeg tro, det at musikken påvirker oss. Det er godt.

Livet kan være kort, har vi fått smake på. Kan være vi burde minnes akkurat dette, når enkelte av oss tar av med ufinheter overfor hverandre enten det gjelder hets diskusjoner omkring en kabelstump eller annet ikke-vesentlige greier...

Jeg tro livet er sånn at man ser ned på oss, fra et eller annet, etter man har forlatt livet på denne jord. Sikker på at det er sånn, like sikker på at Jan ser disse innlegg og selv er rørt.

- Hvil i fred på denne jord, Jan, men gi oss gjerne noen "Åndenes makt signaler" fra ditt nye univers dersom du fortsatt oppdager ting innenfor musikk og musikkutstyr du vil dele med oss :)
 

Kjell Norvald

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.01.2013
Innlegg
67
Antall liker
44
Sted
Fredrikstad
Kondolerer til de som kjente han og savner han mest, mest tanker går til han nærmeste familie.

Kjente ikke Jan, men har lest hans mange innlegg her, så mange at jeg sammen med støtten fra alle blir rørt. V
ær snill å bekrefte til meg (og sikkert flere), dersom det er noen som lar hans familie få vite om all denne sympatien - noen MÅ sørge for det.

Litt rart, på en måte, at SÅ mange gir sine uttrykk her, mange av de som meg veldig rørt over omtanken over hans bortfall.
Allikevel ikke rart, for vi med forhold til musikk er vel med dette noen følelesesmennesker vil jeg tro, det at musikken påvirker oss. Det er godt.

Livet kan være kort, har vi fått smake på. Kan være vi burde minnes akkurat dette, når enkelte av oss tar av med ufinheter overfor hverandre enten det gjelder hets diskusjoner omkring en kabelstump eller annet ikke-vesentlige greier...

Jeg tro livet er sånn at man ser ned på oss, fra et eller annet, etter man har forlatt livet på denne jord. Sikker på at det er sånn, like sikker på at Jan ser disse innlegg og selv er rørt.

- Hvil i fred på denne jord, Jan, men gi oss gjerne noen "Åndenes makt signaler" fra ditt nye univers dersom du fortsatt oppdager ting innenfor musikk og musikkutstyr du vil dele med oss :)
Vi er flere nær familien som leser forumet hver dag, og konemor er inne og leser selv også så de vet om den enorme støtten han har fått i sin sykdom.
Takk til alle dere som engasjerer dere i mennesker dere ikke engang kjenner , det er helt utrolig fantastiske mennesker. En får tilbake trua på menneskeheten.
På vegne av familien Tusen Takk
 

Jimmy Jazz

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2009
Innlegg
2.436
Antall liker
3.152
Sted
Bergen
Dette var forferdelig trist. Jeg kjente ikke Jan personlig. Kondolerer til familien.
 

maskinisten

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.02.2008
Innlegg
277
Antall liker
80
Sted
Meløy, den stille fjærding
Takk for at du kalte meg for venn, samt alle gode samtaler og engasjement, måtte englene spille og synge dine musikalske favoritter!
Kondolerer til Jans familie og etterlatte
 

SAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.10.2006
Innlegg
3.483
Antall liker
4.307
Torget vurderinger
10
Kondolerer så mye!

Mvh.
SAL
 

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Innlegg
15.876
Antall liker
8.868
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
Kondolerer

Mvh
Ole Martin Farsethås
 

TAS

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2007
Innlegg
1.801
Antall liker
2.028
Sted
Norge
Torget vurderinger
9
Virkelig trist, JanR var et godt menneske og en kjernekar som dessverre har gått bort så altfor tidlig. Kondolerer så mye til konemor, barna, familie og venner.

Mvh,
TAS
 

samlanes

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.02.2008
Innlegg
2.463
Antall liker
550
Sted
Hordaland
Torget vurderinger
1
Kondolerer til familien.

Ein ydmyk bauta på Hfs er et savn allerede,trist som pokker.

Mvh.
 
Sist redigert:

JorgenFroland

Medlem
Ble medlem
06.02.2013
Innlegg
23
Antall liker
3
Sted
Trondheim
Jeg er helt ny i dette selskapet, men ser at JanR hadde stor betydning her. Forferdelig trist. Så altfor tidlig! Tankene går til de berørte.
 

konemor

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.02.2013
Innlegg
490
Antall liker
852
Tuusen takk alle sammen, rørende og godt at så mange tenker på meg, ungene og min kjære Jan, skrev dette i begravelses tråden, men sier det igjen. Makan til utrolig flotte mennesker, jeg gråter og smiler alt i et. Takk Kjell for et flott innlegg, det er mange med meg i denne vanskelige tiden. Dagene uten Jan blir tyngre og tyngre og jeg prøver å ikke kjenne for mye på smerten og savnet, men det kommer over meg innimellom, og noen sier at jeg må gråte, så idag gjør jeg det. Jan var et flott unikt menneske, han hadde mye godt og fantastisk ved seg som fikk ei jente som meg til og elske, betingelsesløst og høyt. Han er dypt dypt savnet og den smerten vil leve med meg lenge, han sa til meg at jeg var for god til å leve resten av livet mitt alene, det sa mye om hvem han var. Tuusen takk til dere alle sammen stoor klemme til dere alle. Hver og en enkelt av dere. Hilsen konemor
 

RojohII

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2011
Innlegg
4.423
Antall liker
1.850
Sted
Karmøy - Rogaland
Kjærlighet smerter sies det. En skulder å gråte på. En delt tåre. Noenganger gir livet ikke bedre alternativer, desverre. Jeg synes det er fint at du er åpen og tilstede også her. I all vår fattige utilstrekkelighet ønsker vi så gjerne å kunne gi noe tilbake. En liten lindring hadde vært supert. Men vi strever i fattigdom. Ord blir fattige. Vi smertes alle ved tanken på den tomhet og savn vi aner du nå må leve gjennom. Som sagt: Brått ble vi fattige...

Jeg håper i det lengste at vi i fellesskap har kraft til å være tilstede - i et håp om at det kunne være til noe hjelp i en vanskelig tid.

Mvh. Johan
 
Sist redigert:
Topp Bunn