Diverse Kondolanser til JanR

Norlenning

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.03.2007
Innlegg
2.449
Antall liker
457
Torget vurderinger
2
Husk at bak en hver stor mann står en større dame,man er ikkje alene om det.Uten å kjenne noen av dere klare æ likevel å føle båndene deres,dere var sjelevenner,samboere,ektefeller,elskede og mest av alt ment for hverandre:) Fryktelig det som har skjedd men livet går videre selv om ting e som det e..Husk alt det gode og glem alt det fæle.Han fikk heldigvis giftet seg med den han elsket,han hadde mange venner,flotte unger og et godt liv.Husk dette og føl på det,mine beste ønsker til deg og familien.

mvh Filip
 

konemor

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.02.2013
Innlegg
490
Antall liker
852
Tuusen takk til dere begge, nå griner jeg jo enda mer. Men det er godt det også. Nydelig skrevet takk
 

konemor

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.02.2013
Innlegg
490
Antall liker
852
Sant det:) har ikke helt latt meg selv kjenne på smerten, har grått mye siden den tragiske nyheten kom 21 des, Jan likte ikke at jeg hadde det vondt, men det gikk ikke å bare glemme hva som skjedde med han. Så skal gråte når jeg må, snakke når jeg må snakke om det som er vanskelig og vondt. Takk klemme
 

cerwin

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.01.2009
Innlegg
215
Antall liker
29
Sted
TELEMARK
Kondolerer til Konemor og familie.Sammen er dere sterke.

Mvh Gøran Sæther.
 

Norlenning

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.03.2007
Innlegg
2.449
Antall liker
457
Torget vurderinger
2
Er sunt å gråte,man skal ikkje holde alt inne,det føre ikkje noe godt med sæ.Sorgen e reell,man kan ikkje stikke i fra den.Man kan ikkje gå med det lagret innabords,man må få utløp for det,en skulder å gråte på,noen å prate med,man kan prate med noen man kjenner,man kan prate med noen man ikkje kjenner.Vi e ulike,alle har forskjellige måter å reagere på,forskjellige måter å heles på også. Men sorg føler vi alle,og alle har behov for å prate med noen,om det e via pm,tlf,sms,mail eller face too face..Man bør uannsett ikkje gå videre med det alene,det kjem for en dag før eller sia dessverre,man får en ukontrollert følelsmessig blowout...Been there... Sov godt Gitte

mvh Filip
 
Topp Bunn