Klipsch Venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • hammershaug

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.04.2006
    Innlegg
    940
    Antall liker
    1.054
    Sted
    Gausdal
    Torget vurderinger
    3
    Endelig tilbake i Klipsch-familien med Forte III SE.
    Må vel spilles inn litt, men det jeg hører så langt får meg til å glise bredt.
    Kan jo nevne at de erstatter Glenair 15, som er henvist til loftet.
    Før det har jeg hatt RF83, RF82 og CF4.
    Får komme med noen inntrykk etterhvert.
    Fikk forresten litt sjokk da jeg så hvor små de er! Men men, så lenge lyden er stor 😊
    Har inntrykket holdt seg? Second thoughts?
    Har de endret karakter noe særlig i innspillingsperioden?
    Glenair 15 er jo en gedigen høyttaler, hvordan oppleves Forte III i forhold til disse?

    Det ble mange spørsmål det.

    Jan
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    26.283
    Antall liker
    52.904
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    79
    Melder meg inn i klubben igjen
    D01C4F69-FBF3-43E5-9D01-35E7A18827D0.jpeg

    Skal brukes hoved saklig på TV’n i stua. Blir artig og teste aktive klipsch.

    O
     

    mortene

    Medlem
    Ble medlem
    11.12.2009
    Innlegg
    8
    Antall liker
    11
    Torget vurderinger
    1
    Melder meg på vennelista

    Har fått tak i et par originale Cornwall vertical 1973 mod i god stand, så jeg får melde meg inn i klubben
    DSC_0375.jpg

    Flotte høytalere med flott lyd!
    Har byttet de originale delefilterne med nye fra Crites, da de lærde påstår at 45 år er lenge for enkelte av komponentene.
    DSC_0363.jpg


    DSC_0367.jpg


    Driver høytalerne med en Hegel pre og en Parasound A21 effekt
    (subben er bare koblet til kino-delen av anlegget
    DSC_0373.jpg


    Lurer litt på om jeg skal prøve meg med rør nå som jeg har såpass lettdrevne høytalere, men er litt skeptisk :confused:
     

    Valfy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2011
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    2.577
    Torget vurderinger
    30
    Gratulerer med knalltøffe høyttalere!
    Hva gjør deg skeptisk til rør? :)
     

    mortene

    Medlem
    Ble medlem
    11.12.2009
    Innlegg
    8
    Antall liker
    11
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer med knalltøffe høyttalere!
    Hva gjør deg skeptisk til rør? :)
    Lav effekt/Pris
    Varme (kinorom er i kjeller uten vinduer)
    Justering(bias) og bytting av rør
    Som regel mindre tillkoblingsmuligheter (vil gjerne ha minimum kino by pass og fjernkontroll)
    Brum/støy , hører endel klager på det?
    Lys fra rør foran kino lerettet

    Nå høres jeg veldig negativ ut, men det er det jeg kommer på av ting jeg "tror" er negativt
    På den positive siden er lyd/utseende;D
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.332
    Sted
    Smurfeland
    Bestille rf-7 III til 45k eller rf-7 II til 23k ?? Hmmmm...
    Virker som det er mange som har prøvd RF-7 II som har gitt dem opp og solgt dem, og det har blitt antydet at de kan ha litt problemer i de øvre frekvensene. Jeg ville iallfall ventet til jeg hadde hørt den nye versjonen før jeg bestemte meg for noe som helst. Har personlig litt trua på III, men syns prisen er noe frisk. Ville allikevel ikke gått for II bare for å spare penger, siden jeg på bakgrunn av det jeg har lest om høyttaleren ikke tror jeg ville blitt fornøyd med den i lengden.

    Er ikke alltid det som koster minst egentlig er billigst. :p
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.332
    Sted
    Smurfeland
    Gratulerer med knalltøffe høyttalere!
    Hva gjør deg skeptisk til rør? :)
    Lav effekt/Pris
    Varme (kinorom er i kjeller uten vinduer)
    Justering(bias) og bytting av rør
    Som regel mindre tillkoblingsmuligheter (vil gjerne ha minimum kino by pass og fjernkontroll)
    Brum/støy , hører endel klager på det?
    Lys fra rør foran kino lerettet

    Nå høres jeg veldig negativ ut, men det er det jeg kommer på av ting jeg "tror" er negativt
    På den positive siden er lyd/utseende;D
    Du har egentlig rett i mye av det du sier her, men min rørforsterker har både pre in og fjernkontroll, og rørbytte og biasjustering er faktisk lekende lett.

    Men effekten er begrenset til 48 watt, den blir grisevarm og lyser opp hele hele rommet, og den brummer littegrann. Fordelen er at det låter bedre på mine Cornwalll enn det meste annet jeg har hørt, og det som har vært like bra eller sammenlignbart av transistor har kostet dobbelt så mye som rørforsterkeren, eller mer.
     

    kakarlsen

    Fersking
    Ble medlem
    22.01.2018
    Innlegg
    1
    Antall liker
    1
    Hei folkens.

    Har plutselig blitt Klipsch-eier i dobbel forstand. Har lest meg opp ganske mye i denne tråden for å orientere meg i Klipsch-verdenen, så da måtte jeg nesten registrere meg også.

    Ikke at jeg nødvendigvis siktet meg inn direkte på Klipsch, men sånn ble det. En velbrukt (og vellydende) kombinasjon av Tandberg Huldra 10 og et par B&O S 45-2 blir rett og slett i minste laget i den stua jeg har nå, samt at det ikke er det mest praktiske i moderne bruk. Landet etter mye om og men på RP-280F. Har registrert at det er litt delte meninger om Parasound og Klipsch, men den totale pakken Parasound HINT tilbyr passer meg for godt til at jeg kunne la være å prøve. Kom i hus så sent som på fredag, så det er litt tidlig å avsi noen dom, men førsteinntrykket er definitivt bra.

    Klipsch stue.jpg


    Jada, det står en sofa litt vel nærme den venstre høyttaleren, men sånn må det nesten bli enn så lenge. Forøvrig en Oppo BDP-83 jeg importerte fra USA da merket begynte å slå gjennom for alvor og en Rega RP3. Og bare for å få ting opp og gå er det rimelige Supra classic 2,5 mellom forsterker og høyttalerne, men det er vel mindre kontroversielt å diskutere politikk enn å spørre om tips her som ikke tømmer kontoen helt. :cool:

    Men det er mer, og egentlig helt tilfeldig at det ble Klipsch her også. Har et lite underholdningsrom med begrenset plass til lydutstyr, men TV-høyttalere holder åpenbart ikke i lengden. Endte opp med R-15PM i hovedsak pga. innebygget forsterker og svært praktiske tilkoblingsmuligheter. Ikke overraskende mangler det litt i bunn her, så jeg hadde egentlig tenkt å spørre om tips til en liten sub, men siden Komplett hadde tilbud på den trådløse utgaven av R-10SWi i helga, tok jeg sjansen på å bestille en.

    Klipsch promperom.jpg


    Og for ordens skyld blir ikke Tandberg-oppsettet pensjonert, bare omdisponert til andre oppgaver.
     
    Sist redigert:

    cb_600

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    01.02.2011
    Innlegg
    413
    Antall liker
    352
    Sted
    Stokke
    Torget vurderinger
    12
    Velkommen i klubben @kakarlsen. Og gratulere med nye høyttalere. RP-280F er uten tvil gode høyttalere som vil gi deg mye glede fremover. :)
     

    mortene

    Medlem
    Ble medlem
    11.12.2009
    Innlegg
    8
    Antall liker
    11
    Torget vurderinger
    1
    Hei folkens.

    Har plutselig blitt Klipsch-eier i dobbel forstand. Har lest meg opp ganske mye i denne tråden for å orientere meg i Klipsch-verdenen, så da måtte jeg nesten registrere meg også.

    Ikke at jeg nødvendigvis siktet meg inn direkte på Klipsch, men sånn ble det. En velbrukt (og vellydende) kombinasjon av Tandberg Huldra 10 og et par B&O S 45-2 blir rett og slett i minste laget i den stua jeg har nå, samt at det ikke er det mest praktiske i moderne bruk. Landet etter mye om og men på RP-280F. Har registrert at det er litt delte meninger om Parasound og Klipsch, men den totale pakken Parasound HINT tilbyr passer meg for godt til at jeg kunne la være å prøve. Kom i hus så sent som på fredag, så det er litt tidlig å avsi noen dom, men førsteinntrykket er definitivt bra.
    Har selv hatt RP-280F sammen med Parasound og jeg syntes det var en god match:cool:
     

    triodelab

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    02.01.2018
    Innlegg
    109
    Antall liker
    49
    Hei.

    Jeg fikk jo tak i et par Klipsch RF 83 for en liten stund tilbake.

    Noen som har testet disse på Hegel H300, og sitter igjen med noen erfaringer?

    Har testet de med Hegel H360, og synes lyden var bra, men aner ikke forskjellen på 300 og 360 lydmessig, så hadde vært gull med noen innspill, da jeg synes prisene på 300 er litt mer fornuftige :)

    Eller evt. andre integrerte forsterkere til disse beistene :)

    Karstein.
    Klipsch spiller bra med alle type forsterkere er nå min erfaring. Men, skal jeg velge tre favoritter må det bli rørforsterker bestykket med 6550 rør, mosfet transistorforsterker og en klasse D forsterker av god kvalitet.
     

    karstein89

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    08.08.2017
    Innlegg
    53
    Antall liker
    25
    Sted
    Vestfold, Hof
    Hei.

    Jeg fikk jo tak i et par Klipsch RF 83 for en liten stund tilbake.

    Noen som har testet disse på Hegel H300, og sitter igjen med noen erfaringer?

    Har testet de med Hegel H360, og synes lyden var bra, men aner ikke forskjellen på 300 og 360 lydmessig, så hadde vært gull med noen innspill, da jeg synes prisene på 300 er litt mer fornuftige :)

    Eller evt. andre integrerte forsterkere til disse beistene :)

    Karstein.
    Klipsch spiller bra med alle type forsterkere er nå min erfaring. Men, skal jeg velge tre favoritter må det bli rørforsterker bestykket med 6550 rør, mosfet transistorforsterker og en klasse D forsterker av god kvalitet.
    Utgangspunktet er at jeg ville ha Parasound A21, har Parasound P3 pre amp.

    Dette er fortsatt ikke lagt på is, da A21 virker å være en potent sak. Har blant annet mosfet :)

    Spiller bra som det gjør nå også
    :)
     

    Dokken

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.03.2013
    Innlegg
    246
    Antall liker
    95
    Sted
    Leknes
    Endelig tilbake i Klipsch-familien med Forte III SE.
    Må vel spilles inn litt, men det jeg hører så langt får meg til å glise bredt.
    Kan jo nevne at de erstatter Glenair 15, som er henvist til loftet.
    Før det har jeg hatt RF83, RF82 og CF4.
    Får komme med noen inntrykk etterhvert.
    Fikk forresten litt sjokk da jeg så hvor små de er! Men men, så lenge lyden er stor ??????
    Har inntrykket holdt seg? Second thoughts?
    Har de endret karakter noe særlig i innspillingsperioden?
    Glenair 15 er jo en gedigen høyttaler, hvordan oppleves Forte III i forhold til disse?

    Det ble mange spørsmål det.

    Jan
    Hei. Grunnen til at jeg ikke har meldt noe mer om disse ennå er at jeg ikke har fått testet de grundig nok, pga ulike omstendigheter. Det jeg kan si er at de er friske og dynamiske uten å virke harde eller slitsomme. Når det gjelder innspilling vet jeg ikke om de endrer seg over tid, trur nok hjernen spilles inn vel så mye. Men nok om det.
    De har mer av lyden jeg liker enn hva Glenair kunne frembringe. Nå er Glenair en satans dårlig match med McIntoshen jeg brukte på de, fikk et godt løft med min gamle Rotel rett fra DAC. Men uansett mener jeg at Glenair maskerer mellomtonen for mye, de er rett og slett vanskelige å få til. De har noen flotte kvaliteter også, men ikke nok til å bli stående hos meg.
    Forte er vel ikke siste nytt i dypbass, nesten litt overrasket over hvor mye som mangler. Men det kan jo være at de løsner litt etterhvert, tross min skepsis rundt temaet.
    Men alt i alt er jeg fornøyd med de, selv om en smule mer og dypere bass hadde vært et pluss. De knuser jo lett Glenair på dynamikk, men det skal ikke så mye til heller for å være ærlig.
    Bør vel og nevnes at nåværende elektronikk er midlertidig, skal få inn noe som kan yte Forte mer rettferdighet etterhvert. Må bare vente til husets minste klåfingrer blir litt større, han peller, trykker og vrir på alt. Sukk...
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.792
    Antall liker
    2.002
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Aiai. Klipsch 60th ute på finn. Disse er jo med fullstendig bakkasse :)
     

    cb_600

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    01.02.2011
    Innlegg
    413
    Antall liker
    352
    Sted
    Stokke
    Torget vurderinger
    12
    Kjøpte ett par klipsch Synergy F3 som vente høyttalere mens jeg renoverer mine Heresy I.

    Å du hvor de har overasket meg stort. Med påkostet elektronikk foran seg åpner de seg med både dynamikk og stor scene.

    Bra fokus og detaljnivå levere de også. Rett og slett mye høyttaler for pengene.

    Morsomt hvor gøy man kan ha for lite penger. [emoji4]

    God Klipsch helg folkens!


    Sent fra min SM-G925F via Tapatalk
     

    Dokken

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.03.2013
    Innlegg
    246
    Antall liker
    95
    Sted
    Leknes
    Hvor langt har du de fra bakvegg?
    Meg du spør? 30 kanskje, har ikke gått særlig grundig til verks ennå. Må teste litt forskjellig etterhvert.
    Var til deg ja. Forsøk deg nærmere vegg. Start på 20cm test med små endringer, fram og tilbake.
    Takk for tips. Hadde de på 25 fra før, flyttet de til 20 for å teste nå. Noe så inn i h.... hvor de spiller metal. Føler at jeg har relativt nøytral elektronikk, men det blir ikke spesielt skarpt likevel. Bare brutalt! Må opp litt i volum for at det skal bli skikkelig gøy, men da svarer det godt. Er vel ikke helt nøytrale høyttalere dette, på den annen side farger de ikke lyden så mye heller.

    Hadde nok vært gøy å prøvd rør på disse. Har en McIntosh MA7900 stående i esken sin, tenker det kan være en fin match og. Kunne vel være en ide og prøve Lyngdorf RP-1 romkorreksjon som også ligger til lagring. Dette var ting jeg egentlig hadde tenkt å selge, men med nye høyttalere blir situasjonen straks en annen.
     

    Sober

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.07.2008
    Innlegg
    811
    Antall liker
    357
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    27
    Ja, det er bra trykk i de når de får litt volum. De kan stå nærmere også, men mister litt av plasseringsevnen på annen musikk da synes jeg. Ble litt for mye for min del som har spilt på Engelske høyttalere nesten hele livet :) men var moro å teste. Hvis det er noen som er interessert i å overta de så er det bare å sende en pm.
     

    karstein89

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    08.08.2017
    Innlegg
    53
    Antall liker
    25
    Sted
    Vestfold, Hof
    Valget falt omsider på Parasound A21 til mine 83'ere, noe jeg har tenkt på lenge.
    Denne blir antagelig paret med en P5 om tid og stunder :)

    Førsteinntrykket av A21 virker veldig bra, etter min smak :)
     

    Skrotnisse

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.03.2006
    Innlegg
    231
    Antall liker
    129
    Torget vurderinger
    1
    Når prisen for rf7 mk3 kom så var ikke bare jubel - i alle fall ikke her i heimen - og jeg var spent på hva prisen på rc 64 mk3 ville havne på.

    Nå har Mono lagt den ut på sin hjemmeside og, vel, det jubles fortsatt ikke her i heimen...

     

    Vedlegg

    1/2 Tam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2015
    Innlegg
    6.817
    Antall liker
    6.076
    Ikke mye å finne på nettet om Klipsch RF7 mk3, men her er en fyr som har lagt ut noe:

    Klipsch Reference RF-7 III
    jason from Cloquet, MN on 12/9/2017
    Verified customer (What's this?)
    Amazing sound. I upgraded from the RP-280fa. Is night and day. I originally ordered the RP-280fa hoping for theater quality and full sound. However, I was disappointed. I upgraded to these along with the RC-64 III and have the theater quality full sound I was looking for. The are quite expensive, however, if you have the cash to spend you will not be disappointed. Also, you don't need a lot to drive them. I have them single amped for now with a simple Denon 9.1 set up. Works great. Will be looking to bi-amp in the coming months and can't wait to hear them driven with full power.

    Pros: Amazing clear and deep sound. Needs very little input for amazing quality.

    Cons: None
     

    Dolbytor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    7.466
    Antall liker
    24.468
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Hva skyldes denne voldsomme prisøkningen tro? Jeg følger ikke med på valuta markedet, men er det fremdeles hovedsakelig pga svak krone? Jeg vet ikke om alle merker har tilsvarende stigning, men feks. Klipsch og McIntosh har jo steget noe vannvittig de siste par årene...
     

    yngvejos

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.09.2010
    Innlegg
    1.951
    Antall liker
    1.315
    De har vel sett at folk er villige til å betale.
    RC 64 II wooferene koster $69 per stk, kompressjonsdriveren $99 og hornet $30.
    Totalt $405 eller rundt 4000kr hvis vi regner med moms.
    Etter hvert vil reservedelene til RC 64 III komme for salg og jeg tviler på at de vil koste mye mer. Si 6000,- for alle elementene og hornlinse. Da har man 12k igjen å bruke på delefilter og kasse.

    Det skal sies at det finnes produsenter som er mye værre enn Klipsch mtp å ta svimlende summer for kabinettene.
     

    Leggen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.02.2015
    Innlegg
    232
    Antall liker
    82
    Torget vurderinger
    0
    Hei.

    Jeg fikk jo tak i et par Klipsch RF 83 for en liten stund tilbake.

    Noen som har testet disse på Hegel H300, og sitter igjen med noen erfaringer?

    Har testet de med Hegel H360, og synes lyden var bra, men aner ikke forskjellen på 300 og 360 lydmessig, så hadde vært gull med noen innspill, da jeg synes prisene på 300 er litt mer fornuftige :)

    Eller evt. andre integrerte forsterkere til disse beistene :)

    Karstein.
    Klipsch spiller bra med alle type forsterkere er nå min erfaring. Men, skal jeg velge tre favoritter må det bli rørforsterker bestykket med 6550 rør, mosfet transistorforsterker og en klasse D forsterker av god kvalitet.
    Utgangspunktet er at jeg ville ha Parasound A21, har Parasound P3 pre amp.

    Dette er fortsatt ikke lagt på is, da A21 virker å være en potent sak. Har blant annet mosfet :)

    Spiller bra som det gjør nå også
    :)
    Hei.
    Jeg har rf83, og min erfaring er at dem ikke liker parasound som pre. Har prøvd både p3 + p5, og da trur jeg hadde blitt hørselskadd!! Brukte da også a21. Byttet til Rotel pre, og golyden kom. Har også prøvd andre ting både på rf 7 + rf83. Min erfaring er at selve forsterkeren ikke har nye å si, men derimot pre. Hyler diskanten, så bruker du bytt pre i første omgang mener nå jeg. Ikke effekt.
    Min mening/ erfaring isåfall.

    Leggen
     

    Skrotnisse

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.03.2006
    Innlegg
    231
    Antall liker
    129
    Torget vurderinger
    1
    Hva skyldes denne voldsomme prisøkningen tro? Jeg følger ikke med på valuta markedet, men er det fremdeles hovedsakelig pga svak krone? Jeg vet ikke om alle merker har tilsvarende stigning, men feks. Klipsch og McIntosh har jo steget noe vannvittig de siste par årene...
    Ville nok ha satset på en kombinasjon av svak krone og "ny modell? her har vi en gylden mulighet til å øke avansen!"...

    Kommer nok til å prøve å få ett sett på lån grunnet nysgjerrighet. Husker godt hvordan rc64 mk2 ble fullstendig gruset en konkurrerende center fra en norsk produsent så det blir spennende å se hvor store steg Klipsch har tatt med denne nye serien...
     

    Dolbytor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    7.466
    Antall liker
    24.468
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    RC64 MK1 kostet vel kr. 9995,- når den kom og MK2 kostet kr. 11995,- eller var det 12495,-? Et "naturlig" hopp ville kanskje vært kr. 14995,- og MK3 skal være ganske mye bedre for å forsvare den store prisøkningen. Det samme gjelder jo selvfølgelig for RF7 MK3 også...
     

    amason

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2017
    Innlegg
    2.570
    Antall liker
    2.105
    Torget vurderinger
    8
    Selv om det kommer nye modeller så burde vel prisene holde seg bortsett fra kronekursen som jo har blitt høyere de siste par årene.
    Jeg ga 1/6 del av ny pris på Klipschorn og 5000.- for Forte ll kontra Forte lll til 50000.-
    Til dere som ikke svømmer i penger, kjøp brukt :)
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.332
    Sted
    Smurfeland
    Priser det lukter gode "rabatter" ut av det der ;).
    Kommer vel helt an på innkjøpsprisen til importøren hvor stort rom det er for rabatt på de villedende prisene. Når dette har blitt diskutert tidligere har det kommet opp at prisene på Klipsch har steget i andre land også, noe jeg tror indikerer at de har blitt dyrere fra fabrikk. Så da spørs det kanskje om Klipsch company vil gi bort noe av fortjenesten sin til oss fattige forbrukere her i Norge i form av rabatter, eller om de vil ha mest mulig av kaka si selv.

    Sier ikke at det er helt usannsynlig med rabatter, men jeg anbefaler ikke å holde pusten mens man venter på at det skal skje med en helt ny modell. Kanskje noen introduksjonstilbud og noe på neste Black Friday, men virker som de har staket ut en ny kurs med høyere priser over hele produktspekteret.
     

    1/2 Tam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2015
    Innlegg
    6.817
    Antall liker
    6.076
    Hvis man er ute etter samme fandenivoldske lydutrykket som Klipsch RF7 mk3, hvilken annen høyttaler kan gi den en kamp, til samme pris eller rimeligere?
     

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.738
    Antall liker
    11.341
    Torget vurderinger
    2
    Hvis man er ute etter samme fandenivoldske lydutrykket som Klipsch RF7 mk3, hvilken annen høyttaler kan gi den en kamp, til samme pris eller rimeligere?
    RF-63 kan ta deg en del av den veien for en latterlig lav sum. Du må nok på bruktmarkedet, men du får mye moro for få tusenlapper på den måten.
    Sats på solid strømforsyning på forsterkeren, bare, uten det vil ikke verken 7 eller 63 spille så fandenivoldsk de heller. :)

    Alternativt må du gå for PA-lyd!

    Mvh
    Håkon Rognlien
     

    1/2 Tam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2015
    Innlegg
    6.817
    Antall liker
    6.076
    Det er vel det som er utfordringen med å selge RF7 mk3, at den har sterk konkurranse fra sine rimeligere brødre. Kan jo slenge på to subwoofere og komme rimeligere fra det.
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.792
    Antall liker
    2.002
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Det er vel det som er utfordringen med å selge RF7 mk3, at den har sterk konkurranse fra sine rimeligere brødre. Kan jo slenge på to subwoofere og komme rimeligere fra det.
    Klipsch handler ikke kun om bass og trøkk :).
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn