Har i skrivende stund Heresy III på prøve, synes det låter meget bra, men savner litt mere bass. Har Cornwall 3 samme lydsignatur,ser at den går lavere, er redd for at bassen skal overdøve resten av lydbilde.
BingoThumper skrev:Cornwall er kresen på forsterker. Den trenger ikke mange watt, men en god, stille forsterker!
Har Cornwall noe lignende bass som Forte har, så har de bra bass.Gemini13 skrev:Har i skrivende stund Heresy III på prøve, synes det låter meget bra, men savner litt mere bass. Har Cornwall 3 samme lydsignatur,ser at den går lavere, er redd for at bassen skal overdøve resten av lydbilde.
Må jeg få gratulere, og velkommen blandt de fornuftige musikkelskere.Gemini13 skrev:Det ble Heresy III, fikk se hvor store Cornwall var å da ble valget tatt. Rommet som de skal brukes i er i snaueste laget. Har jeg tur, får jeg de på fredag, da er det bare å få spilt de inn.
Gratulerer med valg av flott høyttaler!Gemini13 skrev:Takker så meget, det blir valnøtt finish.
Hør med gutta her --> http://www.hifisentralen.no/forumet/vennetra-der-hifimerker/9902-klipsch-venner-749.html ?Tenkte kanskje bestille meg herresy 3 nå.. Har parasound JC1 blokker.. blir dette overkill? Å har eg forstått rett, at disse kan plasseres uten spesielt mellomrom mellom høytaler og vegg? Har hatt rf83 før, men har lyst på noe "nytt"