bedre om de ga ut på tape da, så slapp man å lytte med startklosser og løpesko....Kan man legge ut noe som kan bestilles snart?
Analogue Production kommer med en ny 45 rpm serie av RCA Living Stereo titler, flere av disse er blitt gitt ut tidligere men dette er jo titler som alltid selger vil jeg tro at de tenker. Har flere av disse på «gamle» 45 rpm og det ikke mye der ute som låter bedre.
Vinyl Records, SACDs, DVD Audio, Audiophile Equipment|Acoustic Sounds
Acoustic Sounds Audiophile Vinyl Recordsstore.acousticsounds.com
Flere av disse er på tape allerede, har noen av dem..bedre om de ga ut på tape da, så slapp man å lytte med startklosser og løpesko....
Våknet sent i livet til den klassiske musikk verden, men du verden hvor mye bra man får høre når man sjekker ut anbefalingene som kommer her på HiFisDa er neste bunke sendt fra Presto:

Nå kjøper jeg stort sett ting fra Versailles og Bru Zane. Standardrepertoaret er dekt etter hvert, og de har mye jeg ikke har hørt i gode innspillinger. Jeg burde vel gjerne være litt mer selektiv, men det er jo mye god musikk på de selskapene. Det ble litt mye denne gangen, men jeg bestiller ikke plater mer en maks 2 ganger i året, så da blir det jo gjerne slik.
PS: Jeg hørte Philidors Ernelinde på Barokkfestivalen i Trondheim og var ikke superentusiastisk, men den kan jo vokse hvis man hører den flere ganger. Det er jo den versjonen som er gitt ut nå. Den blir sikkert aldri spilt igjen noen steder, så dette er en "once in a lifetime" mulighet.
Når denne kommer i september blir nok den også bestilt - jeg er svak for Saint-Saëns: