Händel her i huset nå, tok opp igjen tråden fra igår kveld. 4 lp'er ble for mye etter stafetten.
Vedlegg
-
485 KB Visninger: 110
Ja, noe annet fuktig enn kaffe blir det vel ikke på Paganini-aftenen, så greit å kjøre på med noe på forhånd.Gunzi skrev:Emotikon - det ligger vel an til en liten Paganini-aften snart ja, blankis i bakken eller ikke...
Litt tørr luft i stua som tar bort litt av smekket i lyden. Skal kjøre på med luftfukter i forkant ;D
Snømåkte rygg, du liksom. Vi som har vært i Wagnertråden vet nok bedre.Valentino skrev:Herreweghe[/b] også, og kjenner hvordan åndeligheten (sammen med 1g paracetamol og 400mg ibuprofen) helbreder min snømåkte rygg.
Man skal ikke undervurdere åndeligheten. Men doseringen kunne med fordel ha tippet i retning nsaids hva snømåkte rygger og andre tilsvarende bløtdelsplager angår; det er nsaidsene som er antiinflammatoriske og gjør susen, paracetamol er bare en stakkar perifert virkende analgetika.Valentino skrev:.. og kjenner hvordan åndeligheten (sammen med 1g paracetamol og 400mg ibuprofen) helbreder min snømåkte rygg.
Hehe, en kunne tatt alle verdens ryggonder på strak arm hvis så var tilfelle.Valentino skrev:Hadde det bare vært Rhindøtrene, du!
Nå har jeg detValentino skrev:Roberten, har du lest her?
Furtwängler regjerer, og så må du ha C Kleiber sine.. om man kan være så freidig. Klemperer er også veldig god.Jøgga skrev:Inspirert av en fin konsert her i går, spilles
Brahms symfoni nr.4 med Wolfgang Sawallisch og London Philharmonic
![]()
Jeg kan jo ikke høre på bare mester Karajan heller. Dette låter fint, bevares, men mangler gnist og dramatikk som får dette mesterverket til å stråle. Må nok se meg om etter noen flere versjoner av disse symfoniene ja, Jochum er aktuell og kanskje Rattle hadde vært noe.
Ikke sant, den der kom overraskende på meg også. Det ligger kvaliteter gjemt i alle kroker av vår musikkhistorie, man blir glad av sånt.friedman skrev:Bra konsert i går, ja. Positivt overrasket over Irgens-Jensens Passacaglia, som var ukjent for meg.....
Kleiber er jo et råskinn, og akkurat Brahms symfonier trenger patos, så det virker spennende. Og Furtwängler, men igjen, det var igjen dette med hvilken innspilling jeg skal velge.Vidar P skrev:Furtwängler regjerer, og så må du ha C Kleiber sine.. om man kan være så freidig. Klemperer er også veldig god....Brahms symfoni ..... mester Karajan.... Jochum er aktuell og kanskje Rattle...