Er den bra altså?Valentino skrev:Prøv å få lånt Boulez på DVD, Vagstol.
Her er det lørdag morgen førstelytt:
![]()
Er ikke dette bra så vet ikke jeg. Men jeg skal ikke påberope meg på å være vel bevandret i innspillinger av Cookes fullføring...
Hehe. Artig at det er to her inne som kjenner fyren. vg har gjort noe markedsføringsgreier med ham vet jeg.emotikon skrev:Er den bra altså?Valentino skrev:Prøv å få lånt Boulez på DVD, Vagstol.
Her er det lørdag morgen førstelytt:
[imgwidth=100]http://www.musicweb-international.com/classRev/2008/June08/Mahler10_Harding_4777347.jpg[/img]
Er ikke dette bra så vet ikke jeg. Men jeg skal ikke påberope meg på å være vel bevandret i innspillinger av Cookes fullføring...
Spørs om jeg må begynne å høre på innspillingene til Harding
Er vel egentlig pliktig til det- har delt noen halvlitere med ham.
Flirer fremdeles godt når jeg tenker på de første par gangene han skulle inn på den "lokale" puben og ble nektet servering; "fordi han ikke er gammel nok"
Så der stod sjefsdirigenten mens resten av orkesteret humret godt da de passerte ham ved baren med sine kalde øl i hendene ;D
Dessverre. Men både Testament og DGG kan jo dette med remastringer så det er vel ikke så farlig.Vidar P skrev:Har du DGG-boksene og følgelig en oppfatning av evt forskjell på masteringene?
Har nettopp startet å lytte til Sir Simon Rattle boksen. Det høres svært lovende ut. Er det verdt å kjøpe Michael Gielenboksen i tillegg for en novise i mahlers verden?Vidar P skrev:Symphonie der Tausend. Dette er vel med god margin den Mahler-symfonien som er vanskeligst å få til, og ikke minst også å feste troverdig til tape. Det har vel med dimensjoner i ymse forstander å gjøre.
Gielen gjør denne minst like bra som de fleste synes jeg, og solistene er også bra. Dette Gielen-settet er bra, men trøste og bære meg så dyrt det har blitt. Da "vi" her på HFS kjøpte, så lå det vel rundt MVA-grensa eller så, min snek seg iallefall under. Nå er det flere ganger prisen.
![]()
Puhhh...bra det ordnet seg Berntberxter skrev:Etter et neglebitende Squeezeservercrash med tap av favoritter, omvalg av spiller osv finner jeg behov for mental lise; og dette finner jeg i Gilels som spiller Beethoven. Sonater 28 og 29:
Det løste seg heldigvis...
Bernt K
Hørte de var bra jaJøgga skrev:Engletrompetene fra Trondheim ringer i ørene etter et besøk i Bergen.
Det høres hardt ut, men moro....work hard, play hard!emotikon skrev:.....Jeg savner dette miljøet/storfamilien skikkelig rundt NMtider. Kanskje jeg skal børste støv av Eb kornetten og bli med neste år...?......
Den boksen har jeg nesten-kjøpt flere ganger. Fint den fikk et godt hjem!Jøgga skrev:Og sannelig, der dukket denne LP-boksen opp innerst i kjellerlokalet, i utmerket stand og til en hyggelig pris
Det snurres.
Jørgen